illaki olur, ama yazılımla daha verimli olur, turbo için vazgeçilmez modlardan biri
Printable View
kardeşim katalizör bende var orjinal 3.20den cıkma uyarsa görüşelim
200-300 arası bence.egzozcuya göre değişir.
Kat iptali sonrasi cekis dusuklugu hissediyorsaniz bunu boru capini daraltarak giderebilirsiniz. Eger ses konusunda problem yasiyorsaniz bunu da kat yerine bir susturucu koyarak giderebilirsiniz. Bu arada dip not katalizor degil katalitik konvertor.
Egsozcu arkadaş ,son susturucumun peugeot grubuna ait olduğunu aracı sıkar diyerek , bana 2.el bir susturucu sattı.. 3.28'den söktüğünü söyledi bana kazanı biraz büyük gibi geldi ondanmı yada katalizörün yerine 62mm boru yaptırdığımdanmı bilmiyorum fakat aracımın çekişi baya zayıflamış durumda..şuan için burada söylenilenlerin hepsi benim için çok önemli..
62 lik boru çok büyük ya 3.18 için.... orjinal boru çapı ne ise ondan yaptırın
[QUOTE=emrah-58;6552882]Egsozcu arkadaş ,son susturucumun peugeot grubuna ait olduğunu aracı sıkar diyerek , bana 2.el bir susturucu sattı.. 3.28'den söktüğünü söyledi bana kazanı biraz büyük gibi geldi ondanmı yada katalizörün yerine 62mm boru yaptırdığımdanmı bilmiyorum fakat aracımın çekişi baya zayıflamış durumda..şuan için burada söylenilenlerin hepsi benim için çok önemli..[/QUOTE60
şunu da söyleyim tork kaybı yaşamak istemiyorsan teker olarak ben 195 65 15 kullanıyorum hem konforlu hem atik oldu 225 45 17 den geldim bu ölçüye bariz fark var jant olrak 15 inç 7.5 ofset motorsport jant kullanıyorum 60 lık düz ve oem son susturucuyla tadına doyum olmadı dip not . . .
[QUOTE=By_MuGeN;6553298]aracımdan oem susturucu çıkmadı işte aldığım adam peugeot gurubunun bir son susturucusunu uydurmuş.. bende geçgen egsozcuda katı söktürürken egsozcu çıkma bmw egsozu var onu takalım 3.28'den söktüm dedi.. onu taktık yanlışmı yaptık bilmiyorum..jantlarım 205 ,55,16 style jantlar var.
[QUOTE=emrah-58;6553634]bizim arabanın oem egzosunu bulmak 328den m3 den daha kolay bulunabilir jant konusuna gelince sadece sunu söyleyim ilk önce bende 225 45 17 vardı motorsport sonra 205 60 05 orjinal jantlara dönüş yaptım her yönden bariz fark vardı ha orjinal ölçüsüde bu takiki daha sonra 195 65 15 yaptım 15 inç motorsportla birlikte daha da zevkli hale geldi görsel tabiki güzel bişey ama gaza yüklenince ivmelenmenin verdiği zevk daha güzel tercih senin
51lik ideal olur.
sorunum çözüldü arkadaşlar katalizör yerine kaliteli bir susturucu takıldı işçilik ve kaynakda çok profesyonel yapıldı son susturucumda oem olarak yenilendi..şuan aracım mermi gibi çok şükür :) siz siz olun oemden şaşmayın e36 da :)