Elinize sağlık...
Printable View
Elinize sağlık...
cok guzel calışma .bende duşunuyor herkezede tavsıye ederım..motorun daha saglıklı calışması ıcın onemlı oldugunu duşunuyorum.
tabı 3 4 hb verıyosa tadından yenmez bu .
ben de yaptirmistim, turboda baya bir farkini hissetmistim. dyno sonuclarini bekliyoruz..
Cliolarda yani k4m'de akışmetre yok.Sadece emme manifoldunda map sensörü var ve kelebektede tps var.Onun dışında bir sensör yok ama bu aracın en uyuz olduğum kısmı rölanti motorunun filtre kazanına bağlı olması.Filtre yapacaklar için biraz uğraştırıcı,kelebeğe en yakın yerden delinip rölanti motoruna boru almak gerek.
eline saglık güzel işçilik çagan
Haklisin..bendeki fakir kalma durumu lmanifolttaki lpg mutlak basinc sensorunun dibinden hava alip fakire kalmasiymis..bu sorunu halletmek icin baya bisey ogrendim valla..
güncel dyno alındı konu başında...
Maşallah Çağan ellerin dert görmesin. Abime de tekrar hayırlı olsun itb ile çok daha güzel olacaktır :)
ortalama 100 hp lik araçta 150-155 hedefimiz var...
128hp yarısına ulaştık sayıyoruz...umarım daha iyi olucak yapılacak daha çok şey var hedef 155 hp