User Tag List

17 sonuçtan 1 ile 17 arası

Konu: Motor Suyuna Yağ kaçırma

  1. #1
    emre55 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    31
    Şehir
    istanbul/Kartal
    Mesaj
    1.550
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Motor Suyuna Yağ kaçırma

    İyi akşamlar, araç renault 19 1.6 europa Rne k7m enjeksiyonlu motor, aracım da yağ damlamaları var ve motor suyuna yağ karıştırmış araç. Sebebi ne olabilir, silindir kapak contası diyen de var motor içindeki yağ kanallarından vs olur 1000 lira masraf diyen de var, böyle bi sorunla karşılaşan varmı, sağolun cevaplar için.

  2. #2
    pcvirus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    sivas
    Mesaj
    995
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kapak contası

  3. #3
    Y.Emre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Şehir
    Somewhere in nowhere
    Mesaj
    2.372
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2.mesaja +1

  4. #4
    emre55 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    31
    Şehir
    istanbul/Kartal
    Mesaj
    1.550
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı pcvirus Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kapak contası
    teşekkürler, performans için kapak açılmışken bişeyler yapabilirmiyiz öneriniz varmı

  5. #5
    hunter6725 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2010
    Şehir
    Türkiye/ İZMİR
    Mesaj
    53
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Suda yağ varsa kapak çontasından yapma olasılı az yag sogutucusu varsa aracında ondan yapabilir yagda su oldugu zaman silindir contasından yapar yağ belkide yılların verdiği bi birikim olabilir komple radyatörünü ve motor içini temiz bi su ile devirdaim yaptır su yedeğinide sıcak su ile yağ çöz döküp yarım saat beklet tertemiz olsun sonra temiz su ile radyatörünü doldur bakalım tekrar yağ gelicek mi daha sonra aracın düzelmez ise kapak açarsın..
    LACİ EKK20

    CEP TEKNİK TÜM CEP TELEFONLARI TAMİR BAKIM ONARIM İZMİR...

  6. #6
    MatraX_07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    1.662
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yağ da sıkıntı varsa büyük sorun ama su da yağ varsa bunun birçok sebebi var
    Motor suyunu açtığınızda köpürme varsa conta yanmıştır
    Şayet yoksa tıkalı olan bi yer vardır veya tıpalara baktırmanı tavsiye ederim

  7. #7
    emre55 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    31
    Şehir
    istanbul/Kartal
    Mesaj
    1.550
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    serviste silindir kapak contası yanmıştır diyorlar, 1 aydır böyle araba, devamlı da geziyoruz performansı vs yerinde aracın, araç yağ da damlatıyor, bu 19ların yağ kanallarında sıkıntı oluyormuş önce silindir kapak contasını deniycez eğer sorun devam ederse artık ne gerekirse yapılacak..

  8. #8
    akıncı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    türkiye /ankara
    Mesaj
    455
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    silindir kapağında çatlak olabılır 1. sebeb 2.blok yağ kanalında çatlak olabılır

  9. #9
    Skyhawk34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2011
    Şehir
    Bulawayo/Zimbabwe
    Mesaj
    5.873
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    19 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    birde motor yag giriş kapagını açıp içinde beyaz lekeler varmı diye bakıp yazarsan buraya daha iyi yardımcı olurum

  10. #10
    kkursat01 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    415
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bende conta diyorum aynı sorunu yaşadım yağ genelde çamur gibi balçık gibi hal alıyor zamanla..

  11. #11
    constantine_502 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    157
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    contadan olabilir, kapaktan olabilir. açılmadan bilemezsiniz. suyunuzu ve yağınızı ne zaman değiştirdiniz ? tavsiyem suyu ve yağı komple boşaltıp yenilemek. gene aynısını yaparsa mecbur acacaksınız. performans anlamında bişeyler yapmak istiyorsanız kapak açılmışken port polish ve sıkıştırma yapılabilir biraz. ama bunlar yapılınca afr ye baktırın derim kaş yapalım derken göz çıkartmayalım. gidişi değişecektir mutlaka. Geçmiş olsun, kolay gelsin.
    powered by PowerTune

  12. #12
    emre55 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    31
    Şehir
    istanbul/Kartal
    Mesaj
    1.550
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı constantine_502 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    contadan olabilir, kapaktan olabilir. açılmadan bilemezsiniz. suyunuzu ve yağınızı ne zaman değiştirdiniz ? tavsiyem suyu ve yağı komple boşaltıp yenilemek. gene aynısını yaparsa mecbur acacaksınız. performans anlamında bişeyler yapmak istiyorsanız kapak açılmışken port polish ve sıkıştırma yapılabilir biraz. ama bunlar yapılınca afr ye baktırın derim kaş yapalım derken göz çıkartmayalım. gidişi değişecektir mutlaka. Geçmiş olsun, kolay gelsin.
    conta yaktıysa kapak taşlanıyormuş galiba, bunun performansa bi faydası oluyormu ?

  13. #13
    pcvirus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    sivas
    Mesaj
    995
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    conta yandığında kapakta genelde deformasyon oluyorr ondan dolayı yüzeysel taşlıyorlar
    bu da sıkıştırmanı bir miktar arttırıyor
    yani biraz artısı olabilir
    kullanacakları kapak contasıda eskisinin kalınlığında olur ise

  14. #14
    emre55 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    31
    Şehir
    istanbul/Kartal
    Mesaj
    1.550
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    silindir kapak contası, işçilikle 350 diyorlar sanayide bakalım tanıdık var önce contayı değişçez, açılınca herşey belli olur zaten.

  15. #15
    Serkan__R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    38
    Şehir
    ISTANBUL / Şişli
    Mesaj
    100
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Büyük ıhtımal Yağ soğutucusu
    Yağ soğutucunuz arıza yapmış olmalı !

  16. #16
    AFN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2012
    Yaş
    49
    Şehir
    istanbul - Avcılar
    Mesaj
    95
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Merhaba araciniz hararet yaptiysa, kapak contasi yakmis olabilir. Ancak hic hararet gormexiyse yag sogutucusundandir. Oncelikle yag sogutucusunu test edin derim hortumlarini cikartin, bypass yapin ve motor suyunu bir kac kez degiserek icini temizleyin, sonrasinda bir sure aracinizi bu sekilde kullanarak gozlemleyin sorun yoksa yag sogutucusudur, parcayi degistirirsiniz sayet karisim devam ediyorsa contadir. Bosuna direk kapak acmayin bence telefondan yazdim kusura bakmayin
    Mercedes Benz

  17. #17
    emre55 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    31
    Şehir
    istanbul/Kartal
    Mesaj
    1.550
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı AFN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Merhaba araciniz hararet yaptiysa, kapak contasi yakmis olabilir. Ancak hic hararet gormexiyse yag sogutucusundandir. Oncelikle yag sogutucusunu test edin derim hortumlarini cikartin, bypass yapin ve motor suyunu bir kac kez degiserek icini temizleyin, sonrasinda bir sure aracinizi bu sekilde kullanarak gozlemleyin sorun yoksa yag sogutucusudur, parcayi degistirirsiniz sayet karisim devam ediyorsa contadir. Bosuna direk kapak acmayin bence telefondan yazdim kusura bakmayin
    Yorumunuz için teşekkürler, motor suyunda sarı halde yağ vardı, motor suyunu değiştirdim, aracım hararet yapmadı, motor suyunu değiştikten sonra hararet ortanın 1 tık üstünde oluyor ve arada aşağıya düşüyor, k7m motorlarda hastalıkmış yağ kanallarından kaçak oluyormuş, aracım yağ da damlatıyor bu yüzden ya silindir kapak contası yada yağ kanalları dediler, eğer yağ kanaallarıysa 1200 liraya yakın masraf diyorlar, 1 2 haftaya detaylı şekilde bakılcak, dediğiniz gibi yağ soğutucuyu kontrol etmeden kapak açtırmıycam, teşekkürler

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •