User Tag List

6 sonuçtan 1 ile 6 arası

Konu: 5000 deviri geçmede zorlanıyor

  1. #1
    hiroshima - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    38
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    5000 deviri geçmede zorlanıyor

    Herkeze merhaba bende 2001 corsa c 1.4 16v comfort var benzinle hiç LPG takılmamış 135.000 km de.
    Sorunuma gelecek olursak motor 5000 devire kadar gayet normal akıcı bir şekilde çalışıyor fakat 5000 den sonra sanki bişey arabayı arkadan çekiyormuş gibi motorda yığılma oluyor 6500 devirde kesiciye girene kadar.bu sebepten dolayı 5. Viteste 5000 devirde 160 km hızda çakılı kalıyor 161 olmadı hiç 3. Viteste falan devir kesiciye giriyor ama dediğim gibi 5000 den sonra devirlenme oldukça yavaşlıyor yani kalan 1500 deviri ıkınarak dolduruyor.
    Benim aklıma gelen arıza benzin pompası olabilir gibi yüksek devirde yeterli yakıt yetiştiremiyormuş gibi sanki yakıt filtresinide yan sanayi takırmışım bu sorun olabilirimi.
    Yada hava akış sensörü varmış o olabilirmi.

    Teknik bilgisi olan arkadaşların yardımını bekliyorum titiz olduğum için çok canımı sıkıyor yoksa redline gezdiğimden değil

  2. #2
    gökberk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    33
    Şehir
    Adapazarı
    Mesaj
    4.932
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bence katalitik konvertör varsa araçta ona yoğunlaşın ilk.
    Benimkisinin ömrü bitmişti ve sizin tarif ettiğiniz gibi 5000 devir civarı ve sonrası araç tıkanıyordu.
    JDM Don Lastiği...
    JDM Kevgir...
    JDM Marlboro Lights...
    .
    .

    Alıntı 3rk4n Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ve sonsuzda dek o virajda mutlu olarak yaşadilar.

  3. #3
    Onur Fatih - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2013
    Yaş
    31
    Şehir
    Sakarya HENDEK
    Mesaj
    1.826
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    debimetreye baktırın. Araştırın. Eğer sorun debimetredeyse hemen değiştirme yoluna gitmeyin. Temizleyebilirsiniz. Sonra kat'a baktırın daha sonra da benzin pompasına.

  4. #4
    ghibli06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    50
    Şehir
    Ankara, Çayyolu
    Mesaj
    10.560
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    129 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    pompa zayıf ihtimal, aracın manuelse baskı balatana baktır ayrıca aracında egzantrik devir sensörü varsa ya da başka herhangi bir sensöründe arıza varsa makineye bağlatınca çıkar bu nedenle serviste makinesi iyi olan bir yere götürmeni tavsiye ederim...
    Ne Mutlu Türk'üm Diyene...

    http://kocmardogaltas.wix.com/kocmar

  5. #5
    hiroshima - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    38
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bugun sanayiye goturdum arabayi usta bilgisayara bagladi egr valfi hatasi verdi.söktu egr yi ama daha once degismis çin mali takmislar balata spreyi ile temizledi falan geri takti duzeldi simdilik gitmisken debriyajda bitikti onu yaptiriyorum bakalim sorun devam etmezse egr demektir corsacilara duyurulur.birkac gun test edeyim yine yazarim.

  6. #6
    by_speedvw - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul/Kartal/Sakarya
    Mesaj
    317
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    al bir astra gsi bütün sıkıntılarına son ver corsa ile yaptığın topspeed i GSi la 3, viteste yap ))
    egr oldugunu hiç sanmıyorum hatta açtırmışken körletin egr yi çalışmasın çekişiniz artar. kat. kontrol ettirin genelde tıkanır
    PD 130

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •