merhaba subap ayarini kimisi egzantriklerin arasina sokup yapiyor kimiside yayla sapka arasindan yapiyor sizce hangisi daha dogrudur ona gore yaptiricam simdiden tesekkrler bu arada aracm ep3.
merhaba subap ayarini kimisi egzantriklerin arasina sokup yapiyor kimiside yayla sapka arasindan yapiyor sizce hangisi daha dogrudur ona gore yaptiricam simdiden tesekkrler bu arada aracm ep3.
Yasin cok onemli bir noktaya deginmissin, bende merak ediyordum bunu kac gundur.
Egzantiriklerden yapildiginda 20 ise, 30 sentil giriyor yay sapka arasina. Murat usta ben duruma inanamayinca kitapcigi okutacakti.Yok kalsin usta inaniyorum dedim.
Simdi egzantiriklerden mi, yoksa yay sapkadan mi?
In vtec we trust.
"Birilerininde Anitkabir'i beklemesi lazim." Behzat Ç.
"Dude I almost had you." RIP Paul Walker.
Mapped by Dr. Ecu
Rebuilt by Hizli Rektifiye
Powered by Sistem Honda
sureklı yay sapkadan yaptırıyorum egzantırıkten ılk defa duydum bu egzantırık olayı ayarlı kasnak etkısımı yapıyor tımıng dedıklerı olay olsa gerek .. sen yay sapladan yaptır sonucta subabları o acıp kapıyo
facebook: hasan serdar şengül
instagram: hasan_serdar
ECUPROJECTS PERFORMANCE-CHİPTUNİNG AKSARAY BAYİİ
abi ben bugune kadar egz. yaptiriyodum murat abinin ayarindan sonra hem yakit dustu hemde araba daha rahat cevirmeye basladi
sen hic serviste yaptirdinmi abi
timing ayari kasnaktan yapiliyo diye biliyorum ama
mantiken yay sapkadan yapilmasi daha dogrudur tabiki ama ne farki var onu merak ettim yada hangisi daha iyi olur
vteclerde üstten ayarlandığından egzantirk arasına sokuluyor gibi gelmiştir.yayla şapka arasına derken iticiyle egzantrik arasına sokulur bunlar şimli modellerdir en zahmetli subap ayarıdır pejonun mekanik sistemleridir yada mekaniğe çevirilen iticilerde yapılır sim büyük veya küçükse sentil sayısı tutana kadar uğraşılır.vteclerde honda civic si ve hacı murolarda vb bisrüsü modelde yukardan vidalarından ayarlanır anormal bi durum yok yani marka modele göre değişir.timing ayarlı kasnaktan yapılır
Powered By Demir Garaj Fast N' Loud
instagram brkdiinc-facebook burakdiinc
Olay o degil yanlis anlasildi sanirim. Kasnaklarla timingle egzantiriklerin arasindan yapilan subap ayariyla hicbir alakasi yok.
Birkac honda ustasi var, once yay sapkanin ustundeki ayar vidasini bosaltip egzantirikle iticilerin arasina sentili sokarak ayar yapip sonra tekrar yay sapka uzerindeki vidayi skiyor.
Bu ayarda araba cig yakmaya ve cok fazla yakit yakmaya basladi, ertesi gun baska bir honda ustasina gittim. Yay sapka ustundeki vidayi gevsetip sentili egzantirikle itici arasina degilde, vidanin hemen altindaki yayla sapkanin arasina sentili sokup, vidayi sentil sokuldugu yerden zor cikasiya kadar skti. Suan aracimda ne cig yakma var, nede asiri bir yakit artisi, aksine yakit dustu, arabanin cekisi ve calisma istegi artti, iticilerden gelen ses azaldi. Ustaya diger butun ustalarin egzantirikle itici arasindan yaptigimi soyleyince "istersen servis kitapcigindan nereden yapildigina bakalim, subap ayari buradan yapilir." dedi.
Simdi bu subap ayarlarinin hangisi dogru? Hangi usta dogru yapiyor?
In vtec we trust.
"Birilerininde Anitkabir'i beklemesi lazim." Behzat Ç.
"Dude I almost had you." RIP Paul Walker.
Mapped by Dr. Ecu
Rebuilt by Hizli Rektifiye
Powered by Sistem Honda
Olay doğru anlaşıldı hondalarda vidanın hemen altına sokuluyor diğer yapan kişi işi bilmiyodur.marka ve modele göre sokulacak yer değişiyor mekanik iticili pejolarda ayar vidası diye bişey yok mesela mecbur egzantrik ile itici arasına sokuluyor çünkü ayar yapılmıyor şimle ölçü tutturuluyor yapılan işlemde sıkıntı yok yani
Powered By Demir Garaj Fast N' Loud
instagram brkdiinc-facebook burakdiinc
ep3 ler hakkında bilgim yok fakat bazı motorlar egzantrik ile piano parmağı arasına sentil sokularak ayarlanır bazı motorlarda da piano parmağı ile subap kafası arasına sokularak ayarlanır.
Ya örs olacak sağlam duracaksın, yada çekiç olacak zamanında vuracaksın..
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)