User Tag List

12 sonuçtan 1 ile 12 arası

Konu: 1.4 is otomatik güçlendirme

  1. #1
    BATUHANGOKDAG - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2013
    Yaş
    37
    Şehir
    İSTANBUL/Beykoz
    Mesaj
    75
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    1.4 is otomatik güçlendirme

    merhabalar ;

    Daha önceki konularda otomatik aracı manuele çevirmek swaplamak vs. işlemleri hakkında bazı görüşler iletilmiş .

    Ama benim merak ettiğim ve öğrenmek istediğim otomatik şanzumanlı aracımın nasıl daha güçlü ve seri bir hale getirebileceğimdir

    Araç : 1.4 is hb otomatik (stock)

  2. #2
    muratburunce - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    40
    Şehir
    Türkiye, Ankara
    Mesaj
    3.657
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    shoc vtec yaparak otomatik şanzumanla güçlendirebilirsiniz
    •06 E 6577 - MAT BRAVO • / •06 ZOF 96 - CORSA GSİ • / •06 ZUZ 87 - 1.6 İES • / •06 JR 124 - F7R • / • 35 CSE 57 - İNTEGRA • / • 42 CNE 94 - VW Polo • / •34 ZR 3191 - Seat Cordoba •

  3. #3
    BATUHANGOKDAG - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2013
    Yaş
    37
    Şehir
    İSTANBUL/Beykoz
    Mesaj
    75
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    biraz daha açarsak ?

  4. #4
    Chn53 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    32
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.422
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    19 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    araca ne yaparsan yap otomatik şanzımanla yaptığın işlemlerden tam verim alamazsın. yapılması en mantıklı şey manuel şanzıman sonrasında filtre headers egzoz

  5. #5
    muratburunce - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    40
    Şehir
    Türkiye, Ankara
    Mesaj
    3.657
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Chn53 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    araca ne yaparsan yap otomatik şanzımanla yaptığın işlemlerden tam verim alamazsın. yapılması en mantıklı şey manuel şanzıman sonrasında filtre headers egzoz
    arkadaşın dediği gibi otomatik olunca ne yapsanızda istediğiniz gibi bir performans alamayabilirsiniz... manuele çevirdiğinizde headers egoz filtre fark edecektir... soch vtec olayına gelince formda konusu olan arkadaşlar vardı aratarak bulabilrsiniz detaylı olarak bilgi alabilrsiniz o konulardan...
    •06 E 6577 - MAT BRAVO • / •06 ZOF 96 - CORSA GSİ • / •06 ZUZ 87 - 1.6 İES • / •06 JR 124 - F7R • / • 35 CSE 57 - İNTEGRA • / • 42 CNE 94 - VW Polo • / •34 ZR 3191 - Seat Cordoba •

  6. #6
    BATUHANGOKDAG - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2013
    Yaş
    37
    Şehir
    İSTANBUL/Beykoz
    Mesaj
    75
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Aynen öle otomatik şansımanla pistlere çıkmak gibi bir düğşüncem yok ama rampada araç sollamada vs biraz daha seri olması devirin daha hızlı yükselmesini istiyorum şanzuman güçlendirilebilirmi motorda yapılabilecek ufak değişiklikler varmı öğrenmek istediğim bu aslında

  7. #7
    Chn53 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    32
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.422
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    19 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı BATUHANGOKDAG Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aynen öle otomatik şansımanla pistlere çıkmak gibi bir düğşüncem yok ama rampada araç sollamada vs biraz daha seri olması devirin daha hızlı yükselmesini istiyorum şanzuman güçlendirilebilirmi motorda yapılabilecek ufak değişiklikler varmı öğrenmek istediğim bu aslında
    güzel soğuk hava çekebilecek şekilde bir filtre tak , 4-2-1 headers ve 51 lik düzboru yap son susturucun oem kalsın , bunları yaparsan biraz daha serileşir aracın

  8. #8
    BATUHANGOKDAG - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2013
    Yaş
    37
    Şehir
    İSTANBUL/Beykoz
    Mesaj
    75
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    şanzuman oranları konusunda bir önerisi olan varmı ?

  9. #9

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.991
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Otomatik şanzumanı kurcalamaya başlarsan güzel paralar harcarsın, otomatik şanzumanı hemen hemen 500 liradan aşağı bir rakama sökmüyorlar bile, kaldıki o kadar aracını seviyorsan manuele çevir. Araca yapabileceğin, 1.6ies emmesi, header, filtre egzoz ile dahada kolay hızlanır aracın o baygınlığını bir nebze ortadan kaldırmış olursun.
    40 Alimi 1 Delille yendim, 1 Cahili 40 Delille Yenemedim. (İmam Şafii)

  10. #10
    BATUHANGOKDAG - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2013
    Yaş
    37
    Şehir
    İSTANBUL/Beykoz
    Mesaj
    75
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Aslında aracım çok tmiz bir araç bu zamana kadar çok şükür tık demedi ama otomatik şanzumanların en kötü huyu rampalardakı verimsizlik ani gaz tepkilerine çok geç cevap vermesi sanayideki bazı arkadaşlar volanı hafifletirsen aracını dahada atikleştirirsin diyorlar ama ne derece doğru yada oluru nedir bilemiyorum

  11. #11
    overblack - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    51
    Şehir
    honda16.com
    Mesaj
    2.248
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    turbo yap....
    komançero garage

  12. #12
    mert1612 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    32
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    788
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    turbo...
    FN2-R

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •