User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
21 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: d16a9 civic si egzantik sorunu

  1. #1
    canozcan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2011
    Şehir
    DavidCooroAJ
    Mesaj
    649
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    d16a9 civic si egzantik sorunu

    yüksek dereceli egzantrik takıldıktan sonra veya ppr race porttan sonrada diyebilirim seyir halindeyken kompresöre bırakınca vites farketmeksizin alt devirlerde sirkeliyor. aracın gaz yemesinde sorun yok. duraksayınca da rolanti 2500 lerde takılı kalıyor. (zaten seyir halindeki sirkelemede bu 2500lerde durma isteği neden oluyor gibi geliyor) gaz verip salsamda durum değişmiyor. ancak vitese takıp debriyajı bırakıp tekrar boşa aldığımda düzeliyor gaz kelebeğinden olsa boştayken gaz verip salınca düzelirdi diye düşünüyorum.

  2. #2
    canozcan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2011
    Şehir
    DavidCooroAJ
    Mesaj
    649
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Benn mi anlatamadimm acaba konu hakkinda bilgisi olan yokmu

  3. #3

    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.852
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    rölanti valfini kontrol ettiniz mi?
    RACE WERKS

  4. #4
    canozcan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2011
    Şehir
    DavidCooroAJ
    Mesaj
    649
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tdipower Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    rölanti valfini kontrol ettiniz mi?
    bu işlemlerden önce hiç sıkıntı yoktu oyüzden hiç bakmadım

  5. #5
    CRX - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    1.967
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gaz kelebegi yada rolanti valfinde sikinti var gibi gozukuyor
    CAN CEYLAN

  6. #6
    canozcan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2011
    Şehir
    DavidCooroAJ
    Mesaj
    649
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı CRX Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Gaz kelebegi yada rolanti valfinde sikinti var gibi gozukuyor
    bu akşamda araç durduğu yerde yürütür gibi yapıp bırakıp rolantiyi normale indirip durduğu yerde rolantisini izledim 20 30 sn gibi bir süre içerisinde yavaş yavaş patırdıyıp stop ediyor araç. direksiyonu çevirirsem hiç beklemiyor hemen patırdayıp stop ediyor.

  7. #7
    Agah - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    31
    Şehir
    Başakşehir '.' Kasımpaşa
    Mesaj
    2.788
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    egzantriğin dereceleri yüksek ondandır

  8. #8
    MeRtCaN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    11.583
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    81 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Beyın ne var araçta ?

  9. #9
    canozcan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2011
    Şehir
    DavidCooroAJ
    Mesaj
    649
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı MeRtCaN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Beyın ne var araçta ?
    oem p29 stock

  10. #10
    MeRtCaN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    11.583
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    81 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sımdı yanlıs anlamayında
    sız aracınıza kapak yaptırmıssınız
    ekzantık takmıssınız
    ıcerı fazlası ıle hava sokuyorsunuz
    ama beyın ve işletım sıstemı orjınal

    bence yanlış burada
    sızın aracınız belırlı devırlerde yakıt istegi olacaktır ve bu yuzden saçmalıyor olabılır

    bence ılk olarak aracınıza s300 veya neptune gıbı bır beyın takın
    afr nızı ve avans ayarlarınızı yaptırın
    onerım bu olacak

  11. #11
    canozcan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2011
    Şehir
    DavidCooroAJ
    Mesaj
    649
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı MeRtCaN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sımdı yanlıs anlamayında
    sız aracınıza kapak yaptırmıssınız
    ekzantık takmıssınız
    ıcerı fazlası ıle hava sokuyorsunuz
    ama beyın ve işletım sıstemı orjınal

    bence yanlış burada
    sızın aracınız belırlı devırlerde yakıt istegi olacaktır ve bu yuzden saçmalıyor olabılır

    bence ılk olarak aracınıza s300 veya neptune gıbı bır beyın takın
    afr nızı ve avans ayarlarınızı yaptırın
    onerım bu olacak
    afr 11.5 lerde rolantide zaten en kısa zamanda neptune e geçicem ama ozamana kadar boşa beklemek istemedim. şehir içi kullanım çok kötü çünkü. neyse kesin beyin diyorsanız aramaya gerek yok ozaman

  12. #12
    Sİyah - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    BURSA
    Mesaj
    164
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı canozcan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    afr 11.5 lerde rolantide zaten en kısa zamanda neptune e geçicem ama ozamana kadar boşa beklemek istemedim. şehir içi kullanım çok kötü çünkü. neyse kesin beyin diyorsanız aramaya gerek yok ozaman
    rölantide afr 11,5 ise bence ima sensörden biraz afr ayarı yap bide öyle dene. ima sensör sadece Sİ lerde var afr ayarı yapabiliyorsun.

  13. #13
    dc_crx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.085
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    egz derecesi kaç?
    308 derece egzantirik sahibiyim aynı olay var..
    Onurcan Korkmaz
    Bemaps Chiptunıng

  14. #14
    canozcan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2011
    Şehir
    DavidCooroAJ
    Mesaj
    649
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Sİyah Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    rölantide afr 11,5 ise bence ima sensörden biraz afr ayarı yap bide öyle dene. ima sensör sadece Sİ lerde var afr ayarı yapabiliyorsun.
    Nasil yani nerede o sensor dedigin gibi afr ayari yapiliyorsa o zaman ayarli benzin regulatorunu bosa takmisim ?????

  15. #15
    canozcan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2011
    Şehir
    DavidCooroAJ
    Mesaj
    649
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı dc_crx Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    egz derecesi kaç?
    308 derece egzantirik sahibiyim aynı olay var..
    Ayni egz galiba ayni yerde yapmisiz

  16. #16
    16EC813 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    58
    Şehir
    bursa / erzincan
    Mesaj
    11.640
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    60 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı canozcan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yüksek dereceli egzantrik takıldıktan sonra veya ppr race porttan sonrada diyebilirim seyir halindeyken kompresöre bırakınca vites farketmeksizin alt devirlerde sirkeliyor. aracın gaz yemesinde sorun yok. duraksayınca da rolanti 2500 lerde takılı kalıyor. (zaten seyir halindeki sirkelemede bu 2500lerde durma isteği neden oluyor gibi geliyor) gaz verip salsamda durum değişmiyor. ancak vitese takıp debriyajı bırakıp tekrar boşa aldığımda düzeliyor gaz kelebeğinden olsa boştayken gaz verip salınca düzelirdi diye düşünüyorum.
    dereceli akzantrikleri beyin olmadan ayar tutturman çok zor ,tecrübeyle sabit ben 2 ay boyunca trafikte stop etmesin diye işin hertürlü cambazlıgını ögrendim
    bide bişey merak ettim bu senin ustan bu ekzantrikleri takarken bu konuyla ilgili sana hiçbir bilgi vermedi mi acaba
    PROSTOCK GARAGE
    SONKANATKIRICI K20 SİYAREXS

  17. #17
    Günkut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    edirne
    Mesaj
    4.997
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yapan ustalarin bilgisi yokmu bu konu hakkinda ?

    Egzantrkler custom du galiba ?

  18. #18
    okan16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    36
    Şehir
    Tekirdağ/Çorlu
    Mesaj
    59
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Sİyah Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    rölantide afr 11,5 ise bence ima sensörden biraz afr ayarı yap bide öyle dene. ima sensör sadece Sİ lerde var afr ayarı yapabiliyorsun.
    Alıntı canozcan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Nasil yani nerede o sensor dedigin gibi afr ayari yapiliyorsa o zaman ayarli benzin regulatorunu bosa takmisim ?????

    hayır pgm-fi sistemi olan motorlarda mevcut.

    f20a5 honda accord 4. nesil aracta geçen ayar yaptık.

    | Repair Guides | Electronic Engine Controls | Programmed Fuel Injection (pgm-fi) System-1985-89 Models | AutoZone.com

    bu linkten IMA hakkında kullanımı ve kalibrasyonu için yararlanabilirsin .alt linktede resimli kesit mevcut.

    http://i38.photobucket.com/albums/e1.../IMAsensor.jpg

    sağ ön yolcu koltuğunun taban halısını kaldır ecu'nun üst kısmnda ,orada bir potans var göreceksin.

    rolantideki sorunu bir başka tecrübemle ele getircek olursak IACV bakın derim mekanik bir valftir.bununla baglı olarak EACV kontrol edilmelidr.(sensör,soket,bağlantı kablo demeti vb,ecu.)

    bunlarada bu linkten yararlanabilirsiniz saygılar...

    http://media.honda.co.uk/car/owner/m.../420/6-102.pdf

  19. #19
    bladerk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.045
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    özcan git bi beyin al millete işkence olma yav ima sensoruyle falan çözülmez o iş alt devirde belliki subaplar açık kalıyo
    ECUTECH İstanbul

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •