25 kapakdır o diyecektim ki söylemiş zaten arkadaş
B23 krang stroğu 76,8mm
B25 krang stroğu 75mm
yani 323'e 25 krangı takmak iyi değil aslında kötü bişey :)
Printable View
E30 icerisindeki duzgun ve ozel sayilabilecek araclar hatta diger tum markalarda ozel araclarin piyasaya gore degerlendirilmesi biraz garip.Arac special editiondur,cok temizdir,performansi cok iyidir ayri.Yani isteyen adam araci istiyorsa o zevki yasamak istiyorsa fiyati uygunsa parasini veriyor aliyor.Kimse de cok begendigi aracialip cok para verdik diye hayiflanmaz.Keyfine bakar.Ha haketmeyen araca 100bin yazilir satilir satilmaz o ayri.
arkadaslar konuyla ılgılı tam bı bılgı edınemedım ama e30 hakkında baya bısey ogrendım :)
Abi araçta yapılan işi söyleyeyim.
m10 kasanın tepeli pistonunu koymuşlar.Gidip kapak yüzeyinden aldırmışlar.Orijinal contayı da koymuşlar.Araç hararet yapıyor şıkırtılı çalışıyor dediler. Kapak söküldü. Subap pistonun tepesinde çalışıyor resmen. Bizde el mecbur pistonun tepesine çentik şeklinde yer açtık. Subap ayarı yapıldı.Ama kapak miladını doldurmuş. Kendi akışmetresi bozulmuş 7.35 akışmetre bulmuşlar.Araçtaki devir bandını görmen lazım. :D
BM 325 Atakan abi sattımı arabayı yoksa Atakan abinin yeğenimisiniz