User Tag List

Sayfa 2/3 İlkİlk 123 SonSon
39 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: Kaynak Kilit Diff.

  1. #20
    Low-Rider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    21.932
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    50 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Alıntı mkerim Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Haklısın. Nereden bileyim örnek olsun diye söyledim.
    Dalga geçiyorsun yani ?

  2. #21
    mkerim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2013
    Yaş
    60
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    1.272
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Low-Rider Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Dalga geçiyorsun yani ?
    benim bildiğimle senin söylediğin farklı birşey oluyor bu durumda.

    bilmediğin yada daha doğrusu kullanmadığın bir araç ile ilgili yorum yapmak da dalga geçmek olmuyor mu?
    1984 de turbo doğan ile uğraşırken MS ve AEM in kapısında beklerdik. Beyin yapsın da arabamıza takalım diye.
    İnternetin hızıda varla yok arası bir şeydi. Yoksa internet yok muydu???

  3. #22
    rebel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    2.570
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    konu nerden nereye geldi yahu.

  4. #23

    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    37
    Şehir
    Newcastle Upon Tyne
    Mesaj
    3.839
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yahu abiler neyi tartışıyosunuz allah aşkına

    ilk mesajda soru soran dostum .

    Kaynaklı araba çok var ankarada , elbet birinden rica edersen seni bindirir sürdürür . Ona göre hareket edersin .

    standart güçle düzgün kaynaklanmış herhangi bir diff i kıramazsın benden sana garanti

    ben 2008 yılından beri kaynakla kullanıyorum . Nasıl kullandığımı da tnaıyanlar az çok bilir . Benden daha sert S13 kullanan olduğunu sanmıyorum (sokaklardan bahsetmiyorum) . ben kıramadım

    Araba son 2 senedir 300 bg yaklaşık . totalde 30.000km den fazla yaptım kaynakla. takla da atamadım hiç . sekmiyor da arabam.


    diğer yorum yapan arkadaşlar neler yapmışlar difflerine de kırmışlar onu bilmiyorum .


    karpuzun içinde kaynaklıyorlarsa diffleri eğer , kırılmaması zaten mucize olur .



    öyle sekiyo böyle zıplıyor diyenler . 2-way aftermarket diff ler çok mu farklı sanıyorsunuz ? Nismo diff li de sürdüm , tomei de kaaz da . hepsi katır kutur. Aksini söyleyen yazsın lütfen bende öğreneyim .


    Edit : eksilerini yazayım ben sana . eğer bunları ben kaldıramam dersen yaptırma . artıları zaten ***** .


    - yavaş sert dönüşlerde ses ( ıslakta daha çok kuruda az . beton zemişnde duymazsın bile )
    - arabayı sağa sola itemezsin direksiyon çevrikken
    - Arka subframe burçlarına çok yük biner , eğer orjinaller varsa kuvvetle muhtemel patlarlar.
    - çok fazla arkası gelmek isteyecek , ayağını çeksen de boşalmadığı için kilit kontorlü zor
    - Kafadan kayma isteği artacak araban , fakat şöyle bir durum var . Bunu hangi kilidi koyarsan koy yaşayacaksın , sadece LSD alırsan ayağını gazdan çektiğinde open diff gibi olduğu için kafadan kayma isteği azalır .
    - direksiyon sertleşecek . araba düz gitmek isteyecek .

    aklıma gelenelr bunlar . daha gelirse yazarım .

  5. #24

    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    37
    Şehir
    Newcastle Upon Tyne
    Mesaj
    3.839
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu da benim difransiyelim . Nissan R200 diff i olan her araca takılır . Kırabileceğini düşünen arkadaşa ben söker veririm denemesi için



  6. #25
    K0213 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.832
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    23 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kaynakla kullanan bir arkadaşım sadece park ederken kötü tepkiler verdiğini söyledi.

    bence bu tamamen beklentiyle alakalı. kaynatıp ve yapacaksın? günlükte kullanacaksan dezavantaj yaşarsın ama amacına uygun keyif verebilir

    ayrıca ben aracım 78 model, orijinal kilitli diff. arasan bulamazsın, (bulsan da devamlı tam kilit gibi çalışmıyor prensip olarak) o zmn ne yapılması gerekiyor?

    bence bi işlemi yorumlarken en başta kulaktan dolma bilgilerle yorumlamayalım, daha sonra kullanım amacına uygun iş görürlüğünü tartışıp, muhadil orjinal ürün varsa bunlar arasında fiyatları da göz önünde bulundurarak, sanayi işi uygulamaları alaşağı edelim.
    Fiat's Are Faster Than You Think!

  7. #26

    Üyelik
    May 2006
    Yaş
    35
    Şehir
    MALATYA
    Mesaj
    1.041
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    e21 316 ya yapmıştık kaynak kilitli diff, eğlenceli oldu ama hızda tehlikeli oluyo arka her an atacak gibi ki bazende atıyodu.

  8. #27
    rebel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    2.570
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yüksek hızlar en ufak su bırıkıntısı yagmurlu hava bunlar buyuk sorun cıkartır anıden kıcı atar anlamsızca tepkıler verır. eğer aracı tek kullanmıyorsanız zaten asla yaptırmayın baba bıner kardes bıner yada arkadas. onlar sızın verdıgınız kontraları veremeyebılır. eğer günlük kullanırkende sureklı 7 24 hardcore kullanıyorsanız bence mutlu mesut eder . ama onun harıcınde pıst harıcınde kullanmayın şahsi fikrimdir

  9. #28
    Nissan My Life - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    34
    Şehir
    ANKARA/Cayyolu
    Mesaj
    221
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Herkese yorumları için tesekkür ederim , artıları eksileri için efe abime ayrı tesekkür ediyorum , aracım orjinal sert kullnmıyorum asla keyfindeyim ancak gittiğim bazı yerlerde 'kaynaksız nissan mı olur ? ' tepkileri konuyu acmama sebeb oldu kimiside kilidi kırarsan sanzimanıda anında indirirsin gibi cümleler kurdu ..
    One Love S13 ❤️
    R/C 180sx Drift Body Loading..

    ' 06 KMM 68 '

  10. #29
    Nissan My Life - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    34
    Şehir
    ANKARA/Cayyolu
    Mesaj
    221
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı rebel Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yüksek hızlar en ufak su bırıkıntısı yagmurlu hava bunlar buyuk sorun cıkartır anıden kıcı atar anlamsızca tepkıler verır. eğer aracı tek kullanmıyorsanız zaten asla yaptırmayın baba bıner kardes bıner yada arkadas. onlar sızın verdıgınız kontraları veremeyebılır. eğer günlük kullanırkende sureklı 7 24 hardcore kullanıyorsanız bence mutlu mesut eder . ama onun harıcınde pıst harıcınde kullanmayın şahsi fikrimdir
    Hayır aracı hardcore kullanmıyorum asla , günlük kullanıyorum keyfiyen yanlıyorum drift için yormadım tecrübem yok drifte daha sadece keyfiyen yan tepkileri iyilesir diye düşündüm
    One Love S13 ❤️
    R/C 180sx Drift Body Loading..

    ' 06 KMM 68 '

  11. #30
    TechTurkey Maxi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    54
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    4.900
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    53 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kaynaklı differansiyel ile kilitli differansiyel çok farklı şeyler

    birkere litaratürde kaynak diff diye birşey yok
    ha kaynatırsın olur o ayrı
    piste çıkıp driftmi yapacaksın? tamam o zaman kaynat gitsin

    ama aynı aracı işe-eve-tatile giderken de kullanacaksan "unut gitsin"
    sonra havada uçarken bu yazdıklarımı hatırlarsın

  12. #31
    Nissan My Life - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    34
    Şehir
    ANKARA/Cayyolu
    Mesaj
    221
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Havada ucarken evet günlük okul ve gezmek için kullanıyorum
    One Love S13 ❤️
    R/C 180sx Drift Body Loading..

    ' 06 KMM 68 '

  13. #32
    hkkcn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    31
    Şehir
    İstanbul/Avcılar/Silivri
    Mesaj
    1.033
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı rebel Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yüksek hızlar en ufak su bırıkıntısı yagmurlu hava bunlar buyuk sorun cıkartır anıden kıcı atar anlamsızca tepkıler verır. eğer aracı tek kullanmıyorsanız zaten asla yaptırmayın baba bıner kardes bıner yada arkadas. onlar sızın verdıgınız kontraları veremeyebılır. eğer günlük kullanırkende sureklı 7 24 hardcore kullanıyorsanız bence mutlu mesut eder . ama onun harıcınde pıst harıcınde kullanmayın şahsi fikrimdir
    En mantikli yorum bu geldi bana ... katiliyorum
    Hakkı Can Eryüzlü...

  14. #33
    Gunes G. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    46
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    1.249
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kaynaklanan diff artik diff degildir, sadece gucu iki tekerlege ileten basit bir dislidir.

    Diff gerektigi yerde kilitlenip gerektigi yerde acik olabildigi zaman diff'tir zaten, kaynatinca diff olur size "fix" sabit yani kisaca.

    Handling in Automobiles 101 diye ders olsa ilk gosterecekleri araclarin viraj donerken 4 tekerlegininde farkli hizda dondugu olur muhtemelen. Siz diff'i kaynaklayip fix'leyince artik o iki tekerlek farki hizlarda istede donemez, aracinizda haliyle yol tutamaz, driftcilerin amaci da **** kopan yolda durmayan arac oldugu icin ilk yaptiklari modifikasyon bu olur, bunlarda sasiracak birsey yok.

    2way diff'ten farkli mi denmis, asagi yukari ayni evet ama drift icin kullanilir zaten 2 way, kim niye taksin gunluk kullandigi araca 2 way diff? Takmisken 2 takalim 2 > 1.5 > 1 diyen varsa yukarida cikis icin link var basip ciksin forumdan daha da gelmesin geri kendi paralel evreninde yasamaya devam etsin.
    You call it turbo lag , i call it foreplay ...

  15. #34

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    34
    Mesaj
    3.696
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu olmadigi surece sikinti olmaz


  16. #35
    Nissan My Life - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    34
    Şehir
    ANKARA/Cayyolu
    Mesaj
    221
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Su an için vaz gectim ancak yaza dogru düşünüyorum
    One Love S13 ❤️
    R/C 180sx Drift Body Loading..

    ' 06 KMM 68 '

  17. #36
    ghibli06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    50
    Şehir
    Ankara, Çayyolu
    Mesaj
    10.560
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    129 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Maxi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kaynaklı differansiyel ile kilitli differansiyel çok farklı şeyler

    birkere litaratürde kaynak diff diye birşey yok
    ha kaynatırsın olur o ayrı
    piste çıkıp driftmi yapacaksın? tamam o zaman kaynat gitsin

    ama aynı aracı işe-eve-tatile giderken de kullanacaksan "unut gitsin"
    sonra havada uçarken bu yazdıklarımı hatırlarsın
    abi nefesini neden yoruyorsun ? kaynak süperdir nefistir her arabaya yapmak mübahtır yazman lazım...

    mkerim 'o arabalarda diff yok biliyor musunuz?' sözü o kadar doğru ki, kaynak yapınca araba kilitli diff li olmuyor, diffli bile olmuyor çünkü
    Ne Mutlu Türk'üm Diyene...

    http://kocmardogaltas.wix.com/kocmar

  18. #37
    Satış Yasaklı EmrGti - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    36
    Şehir
    türkiye/İstanbul
    Mesaj
    484
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tamam da burda kaç kişi kaynaklı diff kullandı ki U dönüşlerinde sağa sola dönüşlerde müthiş sıkıntı çok gıcık bir ses çıkartıyor ki arabanın içinde çok rahatsız oluyorsun aynı zamanda arkan hep uçucakmış gibi oluyor ve daha birçok sıkıntısı var o yüzden sadece fikir amaçlı atıp tutan arkadaşlar kaynaklı difft araca bir binsinler öyle yorumlarını yazsınlar binmeyenler anlayamaz..

    ayrıca 200SX yapıcak arkadaşım bence öyle bir arabaya orjinal uygula hem kullanırken hem satarken hemde çıkıcak masraflardan daha az miktarda kurtulursun kii 200SX ve 3.18is , 3.23Cİ , 3.28Cİ lerde kullandım aralarında birtek 3.18İS kaynaklıydı lanet okuyorum neler çektirdi bana ki ben aldım banada yaptır dediler yaptırdım 1 ay sonra atıp orjinalini aldım onun rahatlığını kullanıncada diğer araçlarımdada aynısını yani orjinalini kullandım ...

    O yüzden kullanın ondan sonra yorum yapın doğan şahin değil bu araba sonuçta 200SX yada BMW grubu farketmez
    Emirhan Altınbay

    205 GTi

    ‎5500'den Sonra Başlayan Hayat Geç Kalınmış Bir Hayattır...

    Erkekler evde en son sözü söyleyen kişidir ve genellikle söyledikleri son söz " tamam aşkım" dır

  19. #38
    Nissan My Life - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    34
    Şehir
    ANKARA/Cayyolu
    Mesaj
    221
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bende tabiki orjinalinden yanayım ama orjinal digf nereden nasıl temin edilir hangi marka uyar sıkıntı cekmeden artısını görürüm bilmiyorum arastırmadayım
    One Love S13 ❤️
    R/C 180sx Drift Body Loading..

    ' 06 KMM 68 '

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •