User Tag List

15 sonuçtan 1 ile 15 arası

Konu: Dellorto mu WEber mi?

  1. #1
    coder - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    30
    Şehir
    Mersin | İstanbul
    Mesaj
    1.835
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Dellorto mu WEber mi?

    Merhabalar,
    yakıt / güç durumuna göre 40lık girişli(ITB şeklinde) DEllorto mu daha mantıklı Weber mi?
    RESPECT YOUR ELDERS

  2. #2
    bulenthaliloglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    51
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    863
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Weber'in yedek parçalarına daha kolay ulaşırsınız ayarı daha kolay...
    nazar duası بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِِ وَوَصَّيْنَا الْإِنسَانَ بِوَالِدَيْهِ حُسْنا"" وَوَصَّيْنَا الْإِنسَانَ بِوَالِدَيْهِ ح

  3. #3
    slowmotion - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    3.926
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aynen, adanada çok dolaştım dellorto yedek parçası için bulamadım. ebayde 2 side çok var.
    AmcaGolf 7,5 1,6 tdi

  4. #4
    coder - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    30
    Şehir
    Mersin | İstanbul
    Mesaj
    1.835
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bulenthaliloglu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Weber'in yedek parçalarına daha kolay ulaşırsınız ayarı daha kolay...
    Alıntı slowmotion Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aynen, adanada çok dolaştım dellorto yedek parçası için bulamadım. ebayde 2 side çok var.
    Weber için kalibrasyon cihazı mevcut mu taşınabilir? AFR ayarlayabileceğimiz?
    RESPECT YOUR ELDERS

  5. #5
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Bence bulabiliyorsan Solex.

    Timu görürse yazar, o daha bilgili benden bu konuda hem daha ilgili

    timucintt

    4A-GE Multi Throttle - YouTube

  6. #6
    0M42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.666
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    İki marka da çok kaliteli karburatörler üretmiştir ayrıca her iki markanın bazı modelleri birbirinin aynısıdır yani venturileri, jetleri, diyaframları, contaları birbirine uyar.Ama yinede weber tercih ederdim nedeni de sadece adı yeter diye düşündüğümden.

    Ayrıca karburatör kalibrasyon cihazları markadan markaya değişmez modelden modele değişir.Ama kendi kalibrasyon cihazını kendinde yapabilirsin 4 adet manometreye hortuma ve bir kaç rekor a ihtiyacın var o kadar.
    Ya örs olacak sağlam duracaksın, yada çekiç olacak zamanında vuracaksın..

  7. #7
    dc_crx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.085
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Maddi durumu bilmiyorum fakat beyin+itb yapsanız daha sağlıklı olmaz mı ?
    Onurcan Korkmaz
    Bemaps Chiptunıng

  8. #8
    coder - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    30
    Şehir
    Mersin | İstanbul
    Mesaj
    1.835
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kalibrasyon cihszindan kastim 4 karburatorun ayni ayarda olmasi degil karburator ayarinin yapilmasi ile ilgili uygun afryi yakalamak amaci ile
    RESPECT YOUR ELDERS

  9. #9
    0M42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.666
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Eksoz emisyon ölçümü yapan bi yerle anlaşıp cihazını kullanarak sen de yapabilirsin ücret karşılığında bunu yapıyorlar.
    Ya örs olacak sağlam duracaksın, yada çekiç olacak zamanında vuracaksın..

  10. #10
    mannerboy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    Düzce
    Mesaj
    1.339
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu devirde 40 lık 4 lü karbüratör maşallah onun yakıt parasıyla beyin + itb yapılır
    Powered By Demir Garaj Fast N' Loud

    instagram brkdiinc-facebook burakdiinc

  11. #11
    mkerim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2013
    Yaş
    60
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    1.272
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 0M42 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    İki marka da çok kaliteli karburatörler üretmiştir ayrıca her iki markanın bazı modelleri birbirinin aynısıdır yani venturileri, jetleri, diyaframları, contaları birbirine uyar.Ama yinede weber tercih ederdim nedeni de sadece adı yeter diye düşündüğümden.

    Ayrıca karburatör kalibrasyon cihazları markadan markaya değişmez modelden modele değişir.Ama kendi kalibrasyon cihazını kendinde yapabilirsin 4 adet manometreye hortuma ve bir kaç rekor a ihtiyacın var o kadar.
    Adı yeter. WEBER

    Aslında emiş tarafına bir kapak ile tek tek vakumu ölçebilsen daha sağlıklı bir senkron ayarı olur.

    Alıntı coder Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kalibrasyon cihazindan kastim 4 karburatorun ayni ayarda olmasi degil karburator ayarinin yapilmasi ile ilgili uygun afryi yakalamak amaci ile
    Kalibrasyon konusuda ciddi bir konu önce onu halledin kalanını yapmak sorun değil.

    Alıntı 0M42 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Eksoz emisyon ölçümü yapan bi yerle anlaşıp cihazını kullanarak sen de yapabilirsin ücret karşılığında bunu yapıyorlar.
    En basitinden bir gaz analiz makinası bu işe yeter..

    Borozanlarını da alabilirseniz sesi dinlemeye doyum olmaz.

    Not: ben kuşunlu benzin ile çalışan arabalar ile büyüdüğümden afr ayarı yapmak çok kolaydı alet malet gerekmiyordu. Şimdiki kurşunsuz benzin nesli pek şansız bu konuda ölçüm yapabilmek için bir alet edevat gerekiyor...
    1984 de turbo doğan ile uğraşırken MS ve AEM in kapısında beklerdik. Beyin yapsın da arabamıza takalım diye.
    İnternetin hızıda varla yok arası bir şeydi. Yoksa internet yok muydu???

  12. #12
    timucintt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    Hong Kong
    Mesaj
    2.824
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı levent Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bence bulabiliyorsan Solex.

    Timu görürse yazar, o daha bilgili benden bu konuda hem daha ilgili

    timucintt

    4A-GE Multi Throttle - YouTube
    aynen yavrum solex mikuni kingtir....

    öncelikle karburatörü hangi motorda kullanacaksın o önemli !... haciminden tut sıkıştırma değerine kadar önemli karburatörün seçimi... 1.5 motorlu 8 sıkıştırmalı bir motora 40 lık weber takmak bir bebeğe kepçeyle yemek yedirmeye benzer, o bebeyi boğmaktan başka işe yaramaz... onun için öncelikle piston çapı karburatör memesi veya emişini iyi bir hesabını yapman lazım ve ne amaçlandığı!... afr tutturma olayına gelince 4 lü karburatörü taktığında sadece 4 karba ayar verirken vakum emişi bunları senkron basınç saatiyle yapman lazım zaten bunları düzügn yaparsan yakıt hertürlü dengeye girer ama al bir wideband tak headersa ordan oku, ama değeri çok iyi olunca illa 4 karbta aynı şekilde çalışmayabilir onun için ilk iş karb senkron ayarı en son yakıt ayarıdır... bide trde daha o sayacı kullanan adam ben görmedim ve gittim satın aldım, anca istanbulda eksi bmwci ve yamahacılarda var o quad vakum meteri.... ha karburatör seçeneğine gelince dellorto 80 lerde kaldı dinozor... weber, mikuni solexten şaşma... özellikle weberin milyon adet tamir kiti ve sıfırı mevcut jikleside elektronik, sulu ve manuel olarak hepsinden mevcut...
    1991 HONDA CRX - TOTALLED
    1988 TOYOTA CELICA GT ST162 - SOLD
    1991 HONDA INTEGRA LS - SOLD
    1990 HONDA CIVIC EF - SOLD

    85-92 OLDSKOOL COMING SOON

  13. #13
    mkerim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2013
    Yaş
    60
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    1.272
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı timucintt Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aynen yavrum solex mikuni kingtir....

    öncelikle karburatörü hangi motorda kullanacaksın o önemli !... haciminden tut sıkıştırma değerine kadar önemli karburatörün seçimi... 1.5 motorlu 8 sıkıştırmalı bir motora 40 lık weber takmak bir bebeğe kepçeyle yemek yedirmeye benzer, o bebeyi boğmaktan başka işe yaramaz... onun için öncelikle piston çapı karburatör memesi veya emişini iyi bir hesabını yapman lazım ve ne amaçlandığı!... afr tutturma olayına gelince 4 lü karburatörü taktığında sadece 4 karba ayar verirken vakum emişi bunları senkron basınç saatiyle yapman lazım zaten bunları düzügn yaparsan yakıt hertürlü dengeye girer ama al bir wideband tak headersa ordan oku, ama değeri çok iyi olunca illa 4 karbta aynı şekilde çalışmayabilir onun için ilk iş karb senkron ayarı en son yakıt ayarıdır... bide trde daha o sayacı kullanan adam ben görmedim ve gittim satın aldım, anca istanbulda eksi bmwci ve yamahacılarda var o quad vakum meteri.... ha karburatör seçeneğine gelince dellorto 80 lerde kaldı dinozor... weber, mikuni solexten şaşma... özellikle weberin milyon adet tamir kiti ve sıfırı mevcut jikleside elektronik, sulu ve manuel olarak hepsinden mevcut...
    dediğim gibi sizler kuşunsuz benzin gençleri olarak o ayar saatlerini kullanabilen birilerini görmemeniz son derece normal. Fakat o zamanlarda bir çok karbüratörcü bulmak mümkündü. Hatta topkapıda minibüslerin arasında biri vardı bmw 2002 ler orada ayarlanırdı. maslakta meşhur ilhan beşiktaşta karbüratörcü ... maslakta tam oto ve alfacı vortik. leventte onno usta ve mustafa usta. sayamadıklarım alınmasın
    senkron saatide böyle bir şeydi...

    1984 de turbo doğan ile uğraşırken MS ve AEM in kapısında beklerdik. Beyin yapsın da arabamıza takalım diye.
    İnternetin hızıda varla yok arası bir şeydi. Yoksa internet yok muydu???

  14. #14
    timucintt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    Hong Kong
    Mesaj
    2.824
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mkerim Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    dediğim gibi sizler kuşunsuz benzin gençleri olarak o ayar saatlerini kullanabilen birilerini görmemeniz son derece normal. Fakat o zamanlarda bir çok karbüratörcü bulmak mümkündü. Hatta topkapıda minibüslerin arasında biri vardı bmw 2002 ler orada ayarlanırdı. maslakta meşhur ilhan beşiktaşta karbüratörcü ... maslakta tam oto ve alfacı vortik. leventte onno usta ve mustafa usta. sayamadıklarım alınmasın
    senkron saatide böyle bir şeydi...

    abi bende var bundan civic için almıştım genelde CV carblar için biçilmiş kaftan o genelde vakumu 3te bırakırdım mis gibi emerdi. ve en son gittim cb400 motosikletim içinde bu altdaki takımı aldım ebayden... karburatörlü özellikle 4 karburatörü olan motosiklet sahipleri bu aletlerden bulundurmuyorsa zaten karburatörlü ne arabaya binsin nede motosiklete ayarı hassas 1 2 saat alıyor... ayarı göz kararı gaz tepkisine göre verenler hayallerde yaşamaya dvm etsin

    1991 HONDA CRX - TOTALLED
    1988 TOYOTA CELICA GT ST162 - SOLD
    1991 HONDA INTEGRA LS - SOLD
    1990 HONDA CIVIC EF - SOLD

    85-92 OLDSKOOL COMING SOON

  15. #15
    mkerim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2013
    Yaş
    60
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    1.272
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    abi bende var bundan civic için almıştım genelde CV carblar için biçilmiş kaftan o genelde vakumu 3te bırakırdım mis gibi emerdi. ve en son gittim cb400 motosikletim içinde bu altdaki takımı aldım ebayden... karburatörlü özellikle 4 karburatörü olan motosiklet sahipleri bu aletlerden bulundurmuyorsa zaten karburatörlü ne arabaya binsin nede motosiklete ayarı hassas 1 2 saat alıyor... ayarı göz kararı gaz tepkisine göre verenler hayallerde yaşamaya dvm etsin


    Ayağını lastiğe koyup weber ayrlayan ustada görmüşlüğüm vardır.....
    1984 de turbo doğan ile uğraşırken MS ve AEM in kapısında beklerdik. Beyin yapsın da arabamıza takalım diye.
    İnternetin hızıda varla yok arası bir şeydi. Yoksa internet yok muydu???

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •