bazı motorlar vardır, verdiğini alırsın, tatmin eder seni... BMW M50B20 den 1991 senesinde 150 HP aldığında yılın motoru seçildi, sonrasında motor teknolojileri geliştikçe 1,4T motorlarla bile o güçler geçilmeye başlandı... şimdi m10 un herhangi bir özelliği kaldı mı? normal 8V SOHC bir motor, atmosferik ne yaparsan yap bir İS motorunun verimini alamıyorsun... turbo yapabilirsin tabii ki bu M10 a has bir özellik değil, şahini de turbolarsın suzuki marutiyi de... maliyetler bellidir, 2. el de kullanırsın sonra turbo yağ verir burda konu açılır 'XXX den turbo aldım sahtekar bana patlak turbo vermiş', manifolt çatlak çıkar papaz olursun, hadi mekanik işini bitirdin, yok patırdadı yok stop ediyor, beyin takman lazım adam gibi bir beyin tesisat sonrasında ayar yaklaşık 2500-3000 tl, bir wideband alsan 600-700 lira... insanların hevesli olduğunu çok iyi biliyorum ama bu camiada hayalleri yıkılan, parası biten aracını motorsuz ya da yarım satan, lanet okuyan o kadar kişi tanıyorum ki...
ben olsam ne mi yapardım? 2004 de e36 3,18 ime o zamanın parasıyla 7-8bin tl harcadıktan sonra M50B25 taktım... ama benim gözümde o modifiye değildir, zaten BMW nin yaptığı bir motor şanz. diff ibaşka bir araçta birleştirmiş olduk o kadar, sonucu ise çok çok memnun etti... işte o motora sonrasında yaptığım herşeyin karşılığını verdi, egsozdu headerstı cold airdi chipti vs...
benim için en güzel E30, tamamen orj toplanmış, üzerinde 1 tane paslı bölge kalmamış, içi mis gibi kokan E30dur, işin performans kısmına bu kadar takılmayın gerçekten
