arkadasinda VTI yok mu, parcalari deneme acisindan..
Printable View
arkadasinda VTI yok mu, parcalari deneme acisindan..
var burda bı kaç tane.
heralde ole yapacaz.map sensörünü değişmek kolaymıdır?
once oksijen sensorunu dene..
tamam.tek tek denıcez herseyı artık.napalım
1.4un gözünü sevim 1 gün tık demedı:)
arabanin kilometresini bilmiyorum ama 100bin ustundeyse subap lastikleride dert acabilir..
138binde şuan.ama yağ yakmıor araba? yanı duman atmıor
aracın sorunu devır saatınden veya kılometre saatınden degıl arkadas konuyu okusaydı anlardı...
kesılme problemı var benzın veya ateşleme gıbı.
Motor devir sensörü gibi bişi var mı bu Honda'larda? Varsa o olabilir. Bozulunca acip şeyler olabiliyor. Yani en azından benim bildiğim araçlarda öle.
valla bılmıorum varmı yokmu.
servıse goturdum bakacaklar sensörlerin tamamına.benzın pompası degısıcek bide.
Rolelerine de baktir..
benzin pompasının basınıcı ölçtürmeden direkt değiştirme,bide aldığın benzinde önemlidir,95-97 oktanda bile farkeder,neyse servise gitmissin artık
görünen ateşleme problemi gibi. bujileri buji kablolarına ateşleme elemanlarına kontrol edilmesini tavsiye ederim.....
tahminim Gaz Kelebeği Potansiyometren arızalı diğer ismi akışmetre filtre nin manifolda giriş yerindedir genelde ve gelen havanın hacmine göre beyne sinyal göndererek benzini belli oranda pompalattırır benzin hava karışımını 1/15 oranına ayarlar sorun bundan ibaret diye tahmin ediyorum bir zengin fakir karışım sorunu gibi görünüyor.
onu cektık arıza ısıgı yaktı ve vtec acmadı araba.o haldeyken hıc kesılme yapmadı.sonra gerı taktık benzın pompasını degıstık 2 hafta yapmadı.sonra yıne kesıldı.enjektor temızlıcısı koyduk yıne 2 2.5 haftadır yapmıor.
çalışan duzenlı bı arıza deıl problem orda.kesılme yaptıgı sıralarda 3 gun yapmıordu 1 gun yapıordu 1 hafta yapmıordu 3 gun yapıordu fln.sımdılık bı sorun yok gıbı.
Aracı arıza tespit cihazına bağlatın aralıklı yapsa bile cihazda (aralıklı) olarak belirtir hata gösterdiyse araç bulamaması imkansız cihazın mutlaka sokun ..