'89 doğan L al
US'de tek olursun
Printable View
'89 doğan L al
US'de tek olursun
Genel olarak söylenilenler bir yana (honda sorunsuzluğu vs), F22 lerin kronik problemi timing chain tensioner dir. OEM fiyatı $100 civarı olan bir parça çokta pahalı değil, biraz elin yatkınsa kendin de değiştirebilirsin kaput açıkken elin girebileceği rahat bir yerde, k serisi gibi acılı bir süreç gerekmiyor. Ucuza kaçıp tct yayını değiştiren de var ama ben önermiyorum :)
TCT sesini şu videodan tanımlayabilirsin, 0:55 den sonra net olarak duyuluyor.
100.000 mil'in üzerinde bir araç alacaksan subap ayarı ve zincirini kontrol ettirmen gerekir her Honda'da olduğu gibi. Bunda da elin yatkınsa ve sabırlıysan gerekli alet edevatı alıp kendin yapabilirsin bir sürü DIY videosu mevcut. Eğer servise yaptırmak istersen cebinde bu söylediklerim için $700 işçilik parası ayır minimum.
Challenger al simsiyah ver atesi yuru , ben abd de kaldigim zamanlarda hep onu kullandim ama gel gelelim ulkemizde gereksiz masraf :)
Sen yine de fiyat belirtip tansiyonu yükseltme :D
bende alıcaktım 7500 dolara çok ufak kazalı beyaz bulmuştum :) kısmet olmadı. Sana tavsiyem olabildiğince iyi bir araba alman çünkü sanırım California'da SMOG baya baş ağrıtıyor. Ohio'nun gözünü seviyim yılda 54 dolar okadar :D ne muayne ne başka bişi :D
atmo makina cok sikinti yapmaz. Yalniz, Amerika'da torksuz bir araba pek zevkli degil bence ;)
Ben amerikan arabasi sevmiyorum hos bu mal amerikalilarida sevmiyorum ayri mesele :D s2k benim hayalimin arabasi elimde boyle bir firsat varken degerlendirmeye calisicam insallah duzgun bir parca duser elime kronik rahatsizligina ogrenmis olduk tamamdir :)
hocam kim ne derse desin, kimseyi takma. almak istedigin araci, surmek istedigin araci al sen.
benim de amerikadaki ilk arabam s2000 di. biliyorum amerikalilari salaklar araba surmekten anlamazlar. ver ellerine dumduz araba, saga sola donmesin, kadraninda maksimum 45 mil yazsin gitsin bunlar gerizekalilar :D
her neyse simdi soyle bir sey var arabayi almadan once iyice bir mekanige baktir derim. arabanin her detaylarina baktir. ustaya 20-50 dolar arasi verdin mi adam her turlu inspection yapar sana. benim onerim ap2 alman olacaktir.
modifiye kismina gelince ca'da egzoz muayene falan diye bir sey duydum. nedir ne degildir bilmiyorum. benim s2000'de nvidia n1 vrdi cok gurultuluydu. uzun yolculuklar sirasinda kafam patliyordu surekli. o yuzden varex tavsiye ediyorum. hic olmazsa ayarlarsin. yoksa gercekten cok sikinti cekersin ben cok yasadim. arabada telefonla konusamiyorum o derece.
hava filtresi, duz boru varex son susturucu, headers sana yeter ilk baslarda. sonra camshaft falan takarsin subarularla roll de yurursun :D
ozel plaka almayi da unutma efsaneler arasina gir sonra :) s2k ile baslasin plakan
o değilde ben bu s2k ları gördükçe bu fiyatlara bu temizlikte ülkeyi resmen terkedesim geliyor