User Tag List

7 sonuçtan 1 ile 7 arası

Konu: E30 Yağ Soğutucu Gereksinimi?

  1. #1
    MPower's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    Türkiye / Ankara
    Mesaj
    269
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    E30 Yağ Soğutucu Gereksinimi?

    Aracım 87 model e30 3.25 cabrio. Motor komple yeni ve ekstra olarak dereceli egzantrik ve headers var. Eski sahibi arabada yağ soğutucu olmadığını ve o yüzden arabanın yazın sıkıştırınca şiştiğini söyledi. Sizde bu şekilde herhangi bi sıkıntı olur veya yağ soğutucunun performansa bu derece bi etkisi olur mu? Aracımda termik kilitli olarak dönüyo yani ısınma gibi problemim yok.

  2. #2
    MPower's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    Türkiye / Ankara
    Mesaj
    269
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Thumbs down

    Güncell.....

  3. #3
    Can's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.015
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    şişmenın kısıye gore cok anlamı vardır hele ki bunu bu sekilde soyleyen bırının sozune ne kadar itibar edılır bılınmez bence cok takıntı yapıyorsan yag basınc, yada sıcaklık gostergesı al
    powered by:
    Can's


    VOLVO C30 d2 ///97 E36 M3 EVO

  4. #4
    TechTurkey Maxi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    54
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    4.900
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    53 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aynen ucu açık kelimeler
    şişmek
    çok ısınmak
    fazla gazlamak
    sıkıştırmak

    gösterge alıp sıcaklığı gözlemlemek lazım
    ama genel olarak yazmalıyımki 3.25 gibi bir makinada yağ soğutucusu olması şart.
    neden orjinalde yok onuda anlamadım ayrıca

  5. #5
    TechTurkey Maxi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    54
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    4.900
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    53 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Aracımda " " termik kilitli olarak dönüyo yani ısınma gibi problemim yok.

    ayrıca işaretlediğim yerde fan yazması lazımdı değilmi?

  6. #6
    oenal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    32
    Şehir
    Gebze
    Mesaj
    211
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Isınan yağ incelir ve işlevini kaybeder bu da yatakların aşınması v.s büyük masraf çıkaracak hasarlar verebilir.Yeniden motor yaptırmanız gerekebilr.Diğer arkadaşların da dediği gibi yag sıcaklık ve yağ basınç göstergesi takıp aracı aşırı sıkıştırdığınız zamanlarda yag sıcaklığını sürekli gözlemleyin aşırı derecede ısınır ise yağ sogutucu takmanızda yarar vardır .

  7. #7

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    34
    Mesaj
    3.696
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bi yağ sıcaklık göstergesi + sandviç pleyt alıp taktır (kalıcı veya geçici montaj yaptırt) yağ ne kadar ısınıyor, kaç dereceye çıkıyor gözlemle.

    120 derece üstüne çıkıyorsa sıkıntılı bir durum var diye düşünülebilir.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •