User Tag List

18 sonuçtan 1 ile 18 arası

Konu: 1,6 yı 2.0 yapmak

  1. #1
    C A N
    Misafir

    1,6 yı 2.0 yapmak

    motorum 1.6cc. aracımı belki 2.0 haline çeviricem. blok aynı.

    1. kol, piston haricinde tam olarak neler gerekir?

    2. 1.6 converterlı 2.0 beyni alıp taksam sorun olurmu?

    teşekkürler

  2. #2
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    strok farklıysa krankta gerekicek bu değişim için kapak elemanları gibi bi kaç parçanın daha değişmesi gerekli ayrıca 2lt olanı kullanmak daha mantıklı


    motor ne bu arada fx mi?

    ecu eeğer harnesslar birbirine uyuyosa kullanılabilir

    yapılmış örneklerde nasıl bir yol izlemişler araştırma imkanınız oldumu?
    körler sağırlar

  3. #3
    C A N
    Misafir
    servisten bana dedilerki, silindir kapağı, egzantrik, siboblar vs, bide kol piston yeterli..

    ben genede emin olamadım. acaba başka şeylerde lazım olurmu diye. motor fx evet.

    ecu yu koreden getirticem. 2.0 ecu sunun 1.6'ya uyması için converter alıcaksın dedi. sanırım harnessların uyması için

  4. #4
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı C A N Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    servisten bana dedilerki, silindir kapağı, egzantrik, siboblar vs, bide kol piston yeterli..

    ben genede emin olamadım. acaba başka şeylerde lazım olurmu diye. motor fx evet.

    ecu yu koreden getirticem. 2.0 ecu sunun 1.6'ya uyması için converter alıcaksın dedi. sanırım harnessların uyması için

    şanzıman debriyaj vs ne yapıcaksınız? 1.6 olanlamı devam ediceksiniz?

    ayrıca silindir kapağı dolu olarak eğer sıfır alınıcaksa ciddi yüklü olabilir fiyat açısından iyi bi araştırma lazım


    yalnız benim bulduğum 2l ile 1.6l bloklarda(motor kodlarını tam bilmiyorum elinizde varsa verirseniz iyi olur) hem bore hem de stroke farklı bloklarda yükseklik vs de farklı olabilir iyi bi araştırma yapın yinede bence
    körler sağırlar

  5. #5
    vtecburhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    Türkiye Edirne-konya
    Mesaj
    1.398
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Boşver Hiç Girme Agrımayan Kafanı Agrıtma Sen En ıyısı

  6. #6
    C A N
    Misafir
    Alıntı senna Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    şanzıman debriyaj vs ne yapıcaksınız? 1.6 olanlamı devam ediceksiniz?

    ayrıca silindir kapağı dolu olarak eğer sıfır alınıcaksa ciddi yüklü olabilir fiyat açısından iyi bi araştırma lazım


    yalnız benim bulduğum 2l ile 1.6l bloklarda(motor kodlarını tam bilmiyorum elinizde varsa verirseniz iyi olur) hem bore hem de stroke farklı bloklarda yükseklik vs de farklı olabilir iyi bi araştırma yapın yinede bence

    bende sormuştum, servisin dediğine göre, şanzıman ve debriyaj aynıymış.
    silindir kapağı 1000 ytl ile 1500 ytl arasında olabilir. yağrın alıcam fiyatları.

    motor kodlarını araştırıcam. teşekkür ederim

  7. #7
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı C A N Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bende sormuştum, servisin dediğine göre, şanzıman ve debriyaj aynıymış.
    silindir kapağı 1000 ytl ile 1500 ytl arasında olabilir. yağrın alıcam fiyatları.

    motor kodlarını araştırıcam. teşekkür ederim

    ben biraz önce baktığımda baya bi farklılık var dı bore strokta eğer motor kodu alabilrseniz hem forumlara falanda bakabilrz daha önce böyle bi uygulama yapılmışmı falan diye
    körler sağırlar

  8. #8
    tool - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Şehir
    Lyonesse
    Mesaj
    7.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kol pistonla nasil 2litre olacak hala anlamadim ben..
    Experience is what you get when you don't get what you want.

  9. #9
    C A N
    Misafir
    Alıntı tool Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kol pistonla nasil 2litre olacak hala anlamadim ben..
    kol pistonla değil, kol piston hariç neler gerekir dedim

  10. #10
    tool - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Şehir
    Lyonesse
    Mesaj
    7.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı C A N Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kol pistonla değil, kol piston hariç neler gerekir dedim
    bende servisin dedigine takildim,
    kol ve piston demis garip..
    Experience is what you get when you don't get what you want.

  11. #11
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    orjinal bloğunu 2.0lt ile stroker yapmayı denesen. daha az masraf çıkarır. motor bloğu ruhsat işlemleri ile uğraşmamış olursun.
    Failure is not an option.

  12. #12
    GKS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Şehir
    ist
    Mesaj
    1.248
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2.0 düşük hp onların masrafa girme bence görüntüye ağırlık ver

  13. #13
    TechTurkey ef186 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    47
    Şehir
    İstanbul / Newjersey
    Mesaj
    11.691
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    146 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    4g63 2,0 motor kodu ...
    uyandırıyım ufaktan
    Intercity Istanbul Park
    Caterham Türkiye
    OMP Türkiye
    Pist Günleri
    Intercity Endurance Cup
    Intercity Clio Cup
    Intercity Megane Cup
    Intercity Caterham Cup

  14. #14
    C A N
    Misafir
    Alıntı ef186 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    4g63 2,0 motor kodu ...
    uyandırıyım ufaktan
    evo motoru değilmi bu?

  15. #15
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.159
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı C A N Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    evo motoru değilmi bu?
    evt aynen öle
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  16. #16
    C A N
    Misafir
    yeni konu açmadan eski konumdan devam edeyim dedim

    bi çıkmacıda komple dolu 2.0 cc üst kapak 1000 ytl, krank 700 ytl fiyat aldım. tabi pazarlık yapılacak.

    kol piston forged yaptırıcam, emiş, conta sibop *** püsürleri sıfır alıcam servisten

    şanzıman nasıl oturtulur? 2.0 volanı alınsa yeterli olurmu?

    şuanki 1.6 beyni ile sorun yaşarmıyım?

    bide rektefiyede sorun olurmu acaba?

  17. #17

    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    OH,US
    Mesaj
    2.477
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sen bi vtec swaplasana

  18. #18
    Tayfun-E30 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    37
    Şehir
    Bodrum/İstanbul
    Mesaj
    1.032
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    amaç ne 2.0 yapmakta?

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •