Eğer koltuğun iç konstrüksiyonunda o şekilde içeriden hasar verebilecek hasarlı kısımlara denk gelen sivri uçlar varsa bunun tespiti de itirazı da kolay olacaktır. THH'den başlayarak hakkınızı arayın.
Printable View
Eğer koltuğun iç konstrüksiyonunda o şekilde içeriden hasar verebilecek hasarlı kısımlara denk gelen sivri uçlar varsa bunun tespiti de itirazı da kolay olacaktır. THH'den başlayarak hakkınızı arayın.
Eğer dediğiniz gibi koltuğun içinde sivri yerler var ise direk gidip tespit yaptırın doğuşla uğraşmayın bile. Bi kez gitmişsiniz zaten. Sonrada merkeze şikayette bulunun. Kul yapısı sonuçta illaki hatalar olacaktır. Bu vw grubunun hatasızlık, en iyi, mükemmellik havaları garip. Bazı firmalar basit lüzümsuz denilecek şeyler için milyona yakın aracı geri çağırabiliyor. Tüketiciye saygıları yok.
Doğuş grubunu zaten sevmem en boş arabaları bile aylarca bekleterek getirirler satış sırasında afralar tafralar.. Kemer tokasıyla öyle delik mi açılır be...
Bu memlekette ben garantiye hiç inanmıyorum Firmalar canının istediği gibi yorumlayıp Kullanıcı hatası diyerek insanları sallıyor.. devletin kanunun tüketiciyi savunduğu yerler parmak sayısı kadar ötesi çıkmaz
Alan insanlara laf atarak bu durumu çözemezsiniz.Bu kadar satılıyor ki var bir hikmeti.VW kadar geniş donanım,motor,şanzıman ve her sınıfta araç sunan başka bir marka yok.Her kitleye hitap ediyor ve şu bir gerçek ki arabaları artık sıradan markalardan sıyrılmaya başladı.BMW-Mercedes vb premıum alamayanlar vw alıyor çünkü premıum segmente en yakın araçları vw üretiyor..
Doğuş olmasa bi bu kadar daha satar.
VW deki kadar geniş donanım mı ? Temiz bi 15 dakika güldüm. Comfortline diye satılan arabada park sensörü, cruise control yok. Hangi geniş donanım ?
Eğer koltuğun kendi yapısından kaynaklanıyorsa kesinlikle değişim sağlanır. Makine mühendisleri odasından veya buna benzer bir odadan bilirkişiye ihtiyacınız var. Bilirkişi malı kusurlu bulursa değiştirmeme şansları yok.
Passatta başıma gelen bir olay : 2012 model araç fren arıza ışığı yakmıştı servise götürdüm. Serviste arabaya cihaz bağlayacak usta geldi yanıma, sorunu sordu anlattım, ardından aracınız passat mı diye sordu!!! Passat olduğunu öğrenince bunların hepsinde bir süre sonra bu sorun oluyor dedi. Bende bu sorun klasikse neden bir bülten yayınlayıp arabaları çağırmıyorsunuz dedim ama nafile tabiki.
Buradan şunu anlayın Toyota en çok araç çağıran firma ise bana göre en kaliteli firmadır adamlar hatalı olan parçaları buldukları an hatalarını kabul edip değiştiriyorlar.
Sanırım sıfır olarak satın almadığım bentley, lambo tarzı uçlar hariç marka yoktur. Eğer serviste tanıdığınız varsa her marka sizi mutlu eder ;)
Geniş donanım demek illa standart donanımda olan şeyler demek mi? Golf'te opsiyon olan asist paketleri (şerit takip, kör nokta, şeritte kalma, trafikte otomatik ilerleme vs) veya 14 yöne ayarlanabilen ergoActive koltuklar kaç tane C segmenti araçta var veya var mı? Parayı verince hepsini alıyorsun bu kadar basit "full+full" diyebileceğimiz bir golf sınıfında ki neredeyse tüm araçlardan daha donanımlıdır evet. Motor+şanzıman seçeneklerini özellikle benzinli araçlarda ki hacim-performans-yakıt üçlüsünü en iyi şekilde barındıran firmada VW olduğu için bu kadar satıyor. Ve evet VW pazara kendi girse 2 katını satar Türkiyedeki.Alıntı:
VW deki kadar geniş donanım mı ? Temiz bi 15 dakika güldüm. Comfortline diye satılan arabada park sensörü, cruise control yok. Hangi geniş donanım ?
Opel'de var, hadi herkes Opel alsın ;)
nedense verdikleri cevaba şaşırmadım. bayiden 1 saat önce çıkmış arabanın farları buhar yaptı, geri götürdüğümüzde mevsimsel olduğu söylendi :D
Arkadaşlar yanlış anlamayın da vw yetkili servis çalışanıyım vw yapmış oldugu garanti kapsamını seat değil bakın seat ayrı bir birim volkswagen in yaptığı garanti kapsamını hangi firma yapıyor çok merak ettim 2010 model araca bile çok defa oldu ve hala oluyor 4 bin tl lik motor masrafını parçanın tamamını garanti karşılıyor %70 de işçilik karşılıyor müşteriye kalıyor %30 işçilik vermek hangi firma yapar bunu yada yapıyor merak ediyorum. arıza araçta kronikse adam 6 taşındaki araca garanti yapıyor daha ne yapsın bunu çook örneklerini kendim yaşadım yani kulaktan duyma değil.
doğuştan aldığı transporter ın boyası harita olmaya başlayınca 2 sene uğraştı arkadaşım.bariz boya hatası ve kimsede aslını iddia edemiyor ama doğuş ediyor.hee iş ne zaman mahkemede arkadaşın kazanıp doğuşun yargıtaya götürme aşamasına geldi,arayıp vazgeçin size sıfırını verelim dediler.105 bg yerine 140 bg lik almak şartıyla kabul ettiler.adamlar çakal,yargıtayda kaybetselerdi emsal karar olacak ve benzer şikayetle gelen her aracı direk alacaklardı.bu arada benim gözümle gördüğüm 2. harita desnli olmuş transporterdı.dediğiniz gibi kaç kişi aynı şikayetle gitti ve biçoğu eminim allah belanızı versin deyip çıktı.millet olarak bu tip hak arama işleri bize zull geldiği için adamlar herşeye kullanıcı hatası diyor. ben 2008 model ducato aracımın baskısını 18000 km de garantiden değiştirtdim.önce para istediler vermem dedim,yok efenim garantiye balata girmez falan.gebze birlik oto önünde dik bi rampa var.servis müdürüne dedimki en usta şoförüne ver arabayı,şu rampayı geri geri çıksın balatayı kokutmadan vercem paranı dedim.neticede yemedi almadılar.(o dönem ducatolarda geri geri titreme problemi vardı,mecbur debriyaj destekli yapıyordunuz geri manevrayı)fiat bile o seriyi komple çağırıp şanzıman takozlarını değiştirmişti,sıkıntı oymuş.
DSG şanzuman sorunu olan araçları garanti kapsamında yaptı ki yapmamak gibi bir lüksü yoktu kaç araçta vardı bu şekilde sorun ama her seferinde işi yokuşa sürmeyi tercih etti Doğuş.. Kullanıcı itiraz edince o zaman yok işçilik siz ödeyin yok %30 siz ödeyin yok tamam %100 iyi niyet uygulaması felan diyerek iş yaptılar.. Müşterinin nabzına göre işlem yapan kaç firma var böyle.. Dişinizi çok gösterirseniz %100 iyi niyet, biraz bastırırsanız işçiliği siz ödeyin, mazlumsanız kullanıcı hatası hepsini siz ödeyin..
Şu an övülecek en son firma Doğuş'tur.. Burnundan kıl aldırmayıp, işine geliyorsa mantığıyla hizmet verip, sorun olduğunda sizi en son aşamaya getirtip canınızdan bezdirip, mahkeme tüketici heyeti, bilirkişi olaylarına sokmadan tama yapıyoruz bizim kabahatimiz dediği çok nadir..
:) sizin o rampa yapmalarınızı almanya kabul etmiyor yanlız dogus kabul ediyor garanti sistemi ki heleki iyi niyet direk sisteme bağlı ne veriyorsa o sistem %70 i verdi sizde kalan miktarı kabul etmediniz kalan miktar dogusun kendi cebinden bizim alacağımız paradan kesiliyor. dogus yerine bayi de zorlayın bakalım ne diyorlar çok zor artı adamlar kimseyi gidip zorla alı koyup borca sokup senet yapıp araç satmıyor ki vw kullanıcıları elit herkezde int kullanmayı biliyor alıcagı modelin kronik arızalarını kısa bit araştırma ile bulabilir int den tercih onun onca marka varken neden vw ozaman
Vay arkadaş, vw kullanıcıları elit de oldu. Yakında "sir" ünvanı da talep edersiniz siz.
Hadi hayırlısı.
Öyle diyorsunuz ama örnekleri çevremde çok bilakis yokuşu Doğuş yapıyor ya tutarsa diye sonra kullanıcının itirazına göre iyi niyet yada %30 işçilik ile DSG değişimi çok gördük okuduk.. Hatta Doğuş daha ne yokuşlar yapan olaylar vardı Almanya'ya mail atıldıktan sonra Doğuş gelin tekrar bakalım yapalım değiştirelim dediği olay da çok..
Mekanik olan bir sorun var mecbur karşılayacak ister Doğuş öder ister sizin alacağınız paradan orası kullanıcıyı ilgilendirmez mecbur hatalarını telafi edecekler..
Yukarıdaki iletide arkadaşın dediği gibi VW kullanıcılarını da elit yaptınız ya ne diyelim.. Kendim de bir VW kullanıcısıyım ama bu yorumunuza sesli güldüm.. :D
bir polo ya bile 50 bin veren bana göre elittir :)