User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
26 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: aem wideband montajı

  1. #1
    speed_blue - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    273
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    aem wideband montajı

    aem wideband montajı hakkında bilgisi olan varmı acaba almayı düşünüyorum lazım oluyor ve baglantısını nasıl yapabilirim biraz teknik bilgi lazım
    Alıntı PAUL WALKER Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    If one day the speed kills me, do not cry because I was smiling

  2. #2
    Chn53 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    32
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.422
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    19 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    egzozunuzda wideband sensör montaj yeri yoksa , egzozcuda o yer açılıcak gerisi kablolama işlemi çok zor birşey değil

  3. #3
    bLackModeL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    aKSAraY68
    Mesaj
    3.875
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)

    Talking

    Alıntı Chn53 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    egzozunuzda wideband sensör montaj yeri yoksa , egzozcuda o yer açılıcak gerisi kablolama işlemi çok zor birşey değil
    ayenn cihanın dedıgı gıbı ama egzoz uzrunde 10 derecelık acı ıle yapılacak sensor

    bu sekılde
    facebook: hasan serdar şengül
    instagram: hasan_serdar
    ECUPROJECTS PERFORMANCE-CHİPTUNİNG AKSARAY BAYİİ

  4. #4
    TechTurkey Maxi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    54
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    4.900
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    53 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sensörü
    araç turbo ise turbodan sonra ~1 metre ileriye
    atmosferik ise motordan sonra ~1 metre ileriye takın
    ve katalitik ten önceye takın.

  5. #5
    slowmotion - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    3.926
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Maxi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sensörü
    araç turbo ise turbodan sonra ~1 metre ileriye
    atmosferik ise motordan sonra ~1 metre ileriye takın
    ve katalitik ten önceye takın.
    1m ilerisi egimli bir yerse biraz ileriye boru duzlestikten sonra takmak mantiklimi?
    AmcaGolf 7,5 1,6 tdi

  6. #6
    Uzaklaştırılmış Kullanıcı
    Üyelik
    Apr 2009
    Şehir
    mghagGD
    Mesaj
    2.969
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1mt ile 2.5 mt 14.7 olan afr 0.2-0.3 deger farki olur cok fazla degisiklik olmaz yeterki sensorden once susturucu ve kacak veya delik olmasin

  7. #7
    Mikrop_Ali - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.745
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben wideband sensörünü oem egzoz manıfoldundakı orjınal delige taktım ordanda okuyor gayet saglıklı bir şekilde


  8. #8
    TechTurkey Maxi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    54
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    4.900
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    53 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    wideband sensorlerinin 800 dereceden daha sıcakta kalması istenmez
    o yüzden biraz uzağa takılması tavsiye ediliyor
    çalışır ama ya çabuk bozulur yada ömrü kısalır
    5 sene gidecekse 2 senede ömrü biter vs vs

  9. #9
    d3n1s - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2012
    Yaş
    36
    Şehir
    Cahul, MD
    Mesaj
    1.903
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bLackModeL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ayenn cihanın dedıgı gıbı ama egzoz uzrunde 10 derecelık acı ıle yapılacak sensor

    bu sekılde
    bunun mantığını anlamadım ben?
    öyle işte.

  10. #10
    wekoo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    42
    Şehir
    TURKEY (20)
    Mesaj
    3.243
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    eksoz baglantısını zaten acıklamışlar...geri kalan baglantıda bi tane kontak açtı +12v sabit gelen +12v birde gnd şase baglantısı war bukadar....
    gariban 106 gti....

  11. #11
    arsenikli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2012
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbuk / kadıköy
    Mesaj
    1.118
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bilgiler ve konunun açılması iyi olmuş banada lazımdı
    Bunlara çikolata istediğinde fare zehri vermeyen bakkalın amk.....

  12. #12
    Can's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.015
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı arsenikli Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bilgiler ve konunun açılması iyi olmuş banada lazımdı
    bılınmesı gereken seyler benım ıcınde ıyı oldu
    powered by:
    Can's


    VOLVO C30 d2 ///97 E36 M3 EVO

  13. #13
    arsenikli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2012
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbuk / kadıköy
    Mesaj
    1.118
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    peki bilmediğim bişeydaha sormak istiyorum bunu aracımıza taktık değerlerin ne olması lazım hangi değerlerde normal hangi değerlerde sıkıntı var nasıl anlıycam bunu _?
    Bunlara çikolata istediğinde fare zehri vermeyen bakkalın amk.....

  14. #14
    TechTurkey Maxi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    54
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    4.900
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    53 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    rölantide genelde her araçta 14-15 afr arası dolanır (14.7)

    gazladıkça ve devir yükseldikçe değer düşer
    atmosferikte 12,5-13 afr
    turbolarda 10-11 afr
    (boşta gaza basmak değil, yolda sürmek)

    gazdan ayak çekilince en yüsek değer 18 afr, 22 afr ,20 afr

    olaya şöyle bakın
    değer yükseldikçe hava artıyor, yani eksoz gazı içindeki hava çoğalıyor
    havanın çoğalması demek benzinin azalması demek
    22 afr full hava demek, hiç benzin yok demek
    10 afr az hava demek, aşırı benzin var demek

    10 afr - 12 afr - 13 afr ---------- 15 afr - 16afr - 17afr
    <<<<çok benzin----------------------az benzin>>>>

  15. #15
    VWci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2006
    Yaş
    47
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.766
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Wideband'ın yeri konusunda herhangi uzlaşma yok görünüyor. Subaru için üretilmiş downpipe'larda wideband için bırakılan delikler turboya 25-15 cm uzaklıkta. Belki araçtan araca değişiyor olabilir. Bir de 10 derece acıyla değil 10 dereceden fazla acıyla takılmalı diyor. Bundan anlaşılan 90 derece de olabilir.
    Men plan God laughs...
    I have reset it....Aal izz well....
    Alıntı Posrche 959 Driver's Manual Nickli Üyeden Alıntı
    Even the Porsche 959 is subject to the laws of physics.

  16. #16
    d3n1s - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2012
    Yaş
    36
    Şehir
    Cahul, MD
    Mesaj
    1.903
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı VWci Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Wideband'ın yeri konusunda herhangi uzlaşma yok görünüyor. Subaru için üretilmiş downpipe'larda wideband için bırakılan delikler turboya 25-15 cm uzaklıkta. Belki araçtan araca değişiyor olabilir. Bir de 10 derece acıyla değil 10 dereceden fazla acıyla takılmalı diyor. Bundan anlaşılan 90 derece de olabilir.
    bu açı olayı neden? yani, kendi aracımda da kullandım, eski aracımda, montajı konusunda bu kadar ince eleyip sık dokuduğumuzu hatırlamıyorum. Bir de eksozun enine kesitine yatayda açı yaptırmaktansa boyuna kesitine yatayda açı yaptırmak daha mantıklı gibi geliyo bana?
    öyle işte.

  17. #17
    VWci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2006
    Yaş
    47
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.766
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kurum tutmaması olabilir diye düşünüyorum.
    Men plan God laughs...
    I have reset it....Aal izz well....
    Alıntı Posrche 959 Driver's Manual Nickli Üyeden Alıntı
    Even the Porsche 959 is subject to the laws of physics.

  18. #18
    d3n1s - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2012
    Yaş
    36
    Şehir
    Cahul, MD
    Mesaj
    1.903
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı VWci Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kurum tutmaması olabilir diye düşünüyorum.
    mantıklı, hiç aklıma gelmemişti
    öyle işte.

  19. #19
    speed_blue - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    273
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bilgiler için teşekkürler arkadaşlar
    Alıntı PAUL WALKER Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    If one day the speed kills me, do not cry because I was smiling

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •