User Tag List

7 sonuçtan 1 ile 7 arası

Konu: subaru arıza lambası sorunu

  1. #1
    hakan48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2008
    Yaş
    48
    Şehir
    türkiye/bodrum
    Mesaj
    144
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    subaru arıza lambası sorunu

    arkadaşlar aracımda (2003 model wrx)bilmediğim bi nedenden dolayı sabah işe gitmek için çalıştırdım 2 km yürümeden arıza lambasının yandığını gördüm benzin ışığının yandığını göründe 100 m ilerde bulanan istasyondan benzin aldım ama aracın çalışmasında(tekleme vs..)veya diğer aksamlarda herhangi bi sorun olmadığını kontrol ettim aracıda fazla sıkıştırmadım iş yerine vardıktan sonra kutup başını söktüm biraz bekledim ama arıza ışığı sönmedi buralarda subaru için arıza tespit cihazı olmadığından dolayı arızanın ne olduğunuda bilemiyorum bir gün önce opetten benzin aldım acaba bundan dolayı olabilir mi veya aracın allah göstermesin yağlamadan dolayı bi sorunu olabilir mi pratik olarak bilgisi olan varsa bu konuda ne yapılabilir bilgi verirsenin sevinirim..

  2. #2
    TechTurkey M_PROJECT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    New York
    Mesaj
    6.380
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aracinizda egzoz varmi ? yada olan parcalarin listesini yazarsaniz biraz daha fikir yurutmek mumkun olabilir . egzoz var ise oksijen sensorunden yakmis olabilir dicem ama - kutbu soktugunuzde ariza isiginin sonmesi gerekirdi , yada sensorunuz bozulmusda olabilir . bide benzin depo kapagini kontrol edin , bir kac kez cevirin bazen nadir de olsa tam kapanmadiginda yada oturmadiginda ariza isigi yakabiliyor . motorun genel durumu duzgun ise buyuk bi sorun olcagini sanmiyorum ama bir sekilde kodu okumak gerekli .
    Straights are for fast cars, but turns are for fast drivers!

  3. #3
    Maxiboost - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    4.266
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arıza tespit cihazı olmadan burdan birşey söylemek çok zor. Çok basit birşeydende olabilir. Bence sanayide biraz soruşturun arıza tespit cihazı olan bir servis mutlaka vardır. Özel servislerde olan kimi tespit cihazları başka araçların arızalarınıda görebiliyor

  4. #4
    hakan48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2008
    Yaş
    48
    Şehir
    türkiye/bodrum
    Mesaj
    144
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ilginize çok teşekkürler dün bütün gün yanan arıza ışığı sabah aracı çalıştırdım ve söndü galiba opet aldığım benzinden dolayı yaptı şu an için bi sorun yok...herkese hatasız kazasız sorunsuz günler diliyorum...

  5. #5
    XoR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    44
    Şehir
    Bodrum
    Mesaj
    21.393
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    253 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı hakan48 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ilginize çok teşekkürler dün bütün gün yanan arıza ışığı sabah aracı çalıştırdım ve söndü galiba opet aldığım benzinden dolayı yaptı şu an için bi sorun yok...herkese hatasız kazasız sorunsuz günler diliyorum...
    Mümkünse 100 oktan yoksa 97 oktan + octane booster kullanmak gerek.Benzin kalitesi çok büyük tehlike

    Bizden bir yıldız kaydı, yine gökler aldı... Hepimizin başı sağolsun. Huzur içinde yat Alperim |RA|

  6. #6

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    46
    Şehir
    06
    Mesaj
    2.084
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    eger cok onemli bir ariza olsa sonmezdi, gecici arzilar genelen o2 sensorlerden, egt sensorunden veya wastegate solenoidden yanar.

    o2 sensoru sebebi egzozdur daha dogrusu arka oksijen sensoru yani cat efficiency sensor, iptal edilebilir.

    egt sensoru ise belli bir kilometre sonra ve yapili arabalarda hata kodu verilebiliyor. iptal edilebilir eger araciniza egt saati varsa. cunku beyinde herhangi bir compensationa bagli degil sadece 865 dereceyi gectigi zaman ariza isigi yakiyor.

    solenoid arizasini ise genelen boostcut yaptigi zaman veriyor, iptal edilebilir.

    yani gecici ariza oldugu icin cok onemli bir sey degildir.

  7. #7
    hakan48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2008
    Yaş
    48
    Şehir
    türkiye/bodrum
    Mesaj
    144
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ewet doğru sölüyosun..egt saati boost saati ve afr si saatleri mevcutt zamanında özgün sağolsun hepsini kurmuş veya vesile olmuşşbenzinn dediğin gibi büyük tehlike....istanbulda olsa 100 oktan sorunu olmazz ama buralarda maleseff

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •