User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
34 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: metre işi buji kablosu bulabilirmiyiz.

  1. #1

    Üyelik
    Jun 2014
    Yaş
    47
    Şehir
    kocaeli/gebze
    Mesaj
    345
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    metre işi buji kablosu bulabilirmiyiz.

    arabanın üstünde 8 mm performans tip denilen kırmızı kablolardan var,bikaçında zedelenme var,bu arada yükte altdevirde kerkinme yapıyor ,kablolardan olabiir fakat takım çok pahalı,orjinale döncem 1 tane kablo kayıp,onu halletsem şu an elimde iki takım ngk bujisi var,sabit başlı,orjinal kablonun soketleri vida başlıya göre..metre işi kablo ve soket satan eden varmı,bunlar olmazsa normal 7 mm de olur,komple değişirim.satan veya tek kablo yapan varsa bildiğiniz,yardımcı olun
    delilikten muzdarip değilim,her anının tadını çıkarıyorum...

  2. #2

    Üyelik
    Jun 2014
    Yaş
    47
    Şehir
    kocaeli/gebze
    Mesaj
    345
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    delilikten muzdarip değilim,her anının tadını çıkarıyorum...

  3. #3
    initial-D - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    4.287
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    maslak sanayide girişte porsche servisi önünden inen bayırda sağda 2. yada 3. sokaktı hatırlamıyorum metre ile satıyolardı her çeşidini

    motosiklet için 1 metre almıştım 10-15tl bişeydi
    2011 E90 320d & 2006 FJR 1300 & 2006 ZZR 1400

  4. #4

    Üyelik
    Jun 2014
    Yaş
    47
    Şehir
    kocaeli/gebze
    Mesaj
    345
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı initial-D Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    maslak sanayide girişte porsche servisi önünden inen bayırda sağda 2. yada 3. sokaktı hatırlamıyorum metre ile satıyolardı her çeşidini

    motosiklet için 1 metre almıştım 10-15tl bişeydi
    teşekkürler.o tarafta bi arkadaşım var,baktırayım.motosiklet için olanlar nette bolca varda farklımıdır iç kablolar falan otomobil için olandan bilmiyorum. 7 mm motor kabloları 10-15 arası slikon metresi.normal 6 mm ler ki bunlar eski usul kablo sanırım,3 tl falan metreleri.alttaki firma maslakdaymış,belkide bahsettiğiniz yer
    https://www.sahibinden.com/ilan/yede...76436896/detay
    delilikten muzdarip değilim,her anının tadını çıkarıyorum...

  5. #5

    Üyelik
    Jun 2014
    Yaş
    47
    Şehir
    kocaeli/gebze
    Mesaj
    345
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    worg marka kablolar var,sitelerinde baya geniş ürün portföyleri var,hem standart hemde 10 mm kablo satıyorlar.benim araç listelerinde yok ama özel imalat yapıyorlarmış.araçlarında bu marka kablo kullanan varmı .ebayde metre işi performans kablo çok ama hep amerika satışı,fiyatlarda makul ama 10 dolarlık kabloya 50 dolar kargo var,msd,accel hepsi satılıyor metre işi.makul fiyat verirlerse worg kabloya yaptırayım diyorum

    WORG Buji Kablolar
    delilikten muzdarip değilim,her anının tadını çıkarıyorum...

  6. #6
    initial-D - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    4.287
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    benim gittiğim oto malzemeleri satan bir yerdi,metre metre çeşidine göre kesip veriyorlardı
    2011 E90 320d & 2006 FJR 1300 & 2006 ZZR 1400

  7. #7

    Üyelik
    Jun 2014
    Yaş
    47
    Şehir
    kocaeli/gebze
    Mesaj
    345
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı initial-D Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    benim gittiğim oto malzemeleri satan bir yerdi,metre metre çeşidine göre kesip veriyorlardı
    slikon kablonun metresine 15 tl diyorlar 7 mm lik burdakiler.ebayde amerikada olanlar ucuz ama yüksek kargo,ingiltere firması buldum,8 mm yüksek performans düşük direnç kablo diyor,özellikle lpg li araçlar için.3.5 pound,yaklaşık 13 tl.kaç metre isterseniz albiliyorsunuz,5-6 pound nakliye,biraz uzun sürer standart posta ama her halukarda buradakilerden mantıklı.arayan eden varsa link altta.ben ilk etapta bobinleri değişçem,yarın elimde olur w124 bobinleri,sonra gerekirse kablolarıda sipariş vericem alttaki linkten. alta 8 mm olan seçeneklerin linkini atıyorum,3-5 çeşit kablo var,bilgili arkadaşlar en uygunu hangisi söylerlerse arayanlara örnek olur.ben foto üstünde ht high perf. low resistance olan uygundur diye düşündüm,diğerleri farklı
    Ignition Lead - Green Spark Plug
    delilikten muzdarip değilim,her anının tadını çıkarıyorum...

  8. #8

    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    58
    Şehir
    Turkey/Istanbul
    Mesaj
    70
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı alfa75 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    elimde iki takım ngk bujisi var,sabit başlı,orjinal kablonun soketleri vida başlıya göre
    Merhaba,
    Konunuzun dışında size başka birşey danışmak isterim. Aldığınız bujiler NGK BCP6ES modeli midir ? ve bildiğimiz b*jima**et.com sitesinden mi aldınız ? Bende bu bujiden sipariş edicem ancak kafa yapısı vidalı değil ve çıkmıyorsa benim de işimi görmeyecektir. Bende de Alfa 75 2.0 T.S mevcut ve ***** 8 adet almamız gerekir. (Buji kablo ve pipolarını değiştirmem şimdilik mümkün gözükmüyor. )
    Vereceğiniz bilgiler için şimdiden teşekkürler.
    Saygılar.

  9. #9

    Üyelik
    Jun 2014
    Yaş
    47
    Şehir
    kocaeli/gebze
    Mesaj
    345
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı The_Crow Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Merhaba,
    Konunuzun dışında size başka birşey danışmak isterim. Aldığınız bujiler NGK BCP6ES modeli midir ? ve bildiğimiz b*jima**et.com sitesinden mi aldınız ? Bende bu bujiden sipariş edicem ancak kafa yapısı vidalı değil ve çıkmıyorsa benim de işimi görmeyecektir. Bende de Alfa 75 2.0 T.S mevcut ve ***** 8 adet almamız gerekir. (Buji kablo ve pipolarını değiştirmem şimdilik mümkün gözükmüyor. )
    Vereceğiniz bilgiler için şimdiden teşekkürler.
    Saygılar.
    aynen,ellerinde vida başlı mevcut değil.pipoları falan değişim işine girmemek için champıon alsan iyi olur,orjinali champıon diyorlar zaten 75 için.bu arada hangi 75 sizdeki,nerdesiniz.
    delilikten muzdarip değilim,her anının tadını çıkarıyorum...

  10. #10

    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    58
    Şehir
    Turkey/Istanbul
    Mesaj
    70
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Teşekkürler cevap için. Evet champion bakacağız o halde.
    Ben İstanbul'dayım. KUK61 plakam. (KUK plaka çok vardır bilirsiniz. Karıştırmayın. ) Nadir kullanırım aracımı.
    8 senedir bende. Rengi Siyahtır.
    Tekrardan teşekkürler.
    Saygılar.

  11. #11

    Üyelik
    Jun 2014
    Yaş
    47
    Şehir
    kocaeli/gebze
    Mesaj
    345
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kuk evet var bikaç tane,biri izmitte şu an.8 senedir sizdeyse tecrübe full demektir sizde takıldığım mevzularda fikrinize danışmak isterim sakıncası yoksa.misal şu arlaar yaşadığım alt devirlerde yüke binince oluşan kerkinme mevzu,ateşleme keser gibi oluyor.3 senedir bende ve eskidende ara ara yapardı ama orasını burasını kurcalarken belkide kendiliğinden kaybolur giderdi,1 aydır başımın belası.benzinde nerdeyse hiç yapmıyor(2 defa yaptı)lpg de baydı artık. daha önce 8v motor kullanan arkadaşlarda aynı benim söylediklerimi,8v de bunun çok olduğunu söylüyorlar ama hiçbiri noktasal tespitle olayı çözmemiş.dist. kapaklarım yeni,tevzi makaralarım yeni,bujiler daha 5000 ,kablolarım 8 mm 2 senelik,ufak tefek kılcal çatlaklar var ama üst silikon tabakada,karanlıkda su testi yaptım atlamada gözükmüyor.kimseninde net bir fikri yok.hiç karşılaştınızmı benzer sorunla.
    delilikten muzdarip değilim,her anının tadını çıkarıyorum...

  12. #12

    Üyelik
    Jun 2014
    Yaş
    47
    Şehir
    kocaeli/gebze
    Mesaj
    345
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu arada kablo buldum ama ilk etapta hep aklımda olan bobin değişimini yaptım,w124 merso bobinlerim geldi dün,bayram sonrası onları ve yedekteki sıfır bujileri (sorunu tespit için bikaçgün arayla)değiştircem.bu arada ngk ları bostancıda var ama fiyat 2 katı nerdeyse
    delilikten muzdarip değilim,her anının tadını çıkarıyorum...

  13. #13

    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    58
    Şehir
    Turkey/Istanbul
    Mesaj
    70
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Evet bayaa bi tecrübem var diyebilirim. Hemen hemen bütün alfa servislerini tanırım ama kolay kolay hiçbirine gitmem. Genelde kendim tamir yaparım.
    (yanlış anlaşılmasın. Kimseyi kötülemiyorum. Konusunda bayaa iyi servisler var.) Zaten çoğu da 75'lere bakmıyor biliyorsunuz.
    Sizin sorununuza gelince. 75'in en belalı problemi gözükmekte. Ben karşılaşmadım ama karşılaştığım yada duyduklarım oldu. Elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışayım. Bu sorunu herşeyden yapar. ama en çokta elektrik hattından yapar. Çözüm olarak :
    - ilk başta Şase kablolarını çok çok iyi olması gerekir. 1. şaseler motor bloğunun üstündeki 2 tane şase kablosunu (Beyinden gelen) ve 2. şase kablosu olan kutup başından motor bloğuna bağlanan kalın kablonun (Kabloların) uçlarını söküp zımpara yada eğe ile temizleyip yeniden monte edin.
    - Diğer şase kablosu arka koltuğun altındaki yerde vidalı (Halının altında) yerdeki şase kablolarını temizleyip yeniden takın. (Bu uçlardan bir tanesi benzin pompasına gitmekte.)
    - Diğer bir hususta torpidonun (sağ koltuğun ordaki) arkasında bir sürü kablo soketleri var. Burdaki uçların çoğu beyine ve ateşlemeye gider. Bu soketleri tek tek sökün. Kabloları kontrol edin. (Eriyen incelen bozulan vs. varmı) Kontak sprey ile (yada başka birşey) temizleyin ve yerine tekrar takın.
    Genelde bu soketleri söküp takınca düzeliyor.
    - Bir diğer husus motor tarafında Gaz telinin arka tarafındaki meşhur 4'lü röle seti ve bunların kabloları ve soketlerini kontrol edin. temizleyin ve yerine yeniden takın. Rölelerin şemasında olduğu gibi takın. (yüksek amper röle kullanımını ister. yanlış hatırlamıyorsam 30A olanlardan kullanmalısınız.) Birde o rölelerden 1 tanesi diyotlu olmak zorundadır. (Şeması veya manueli vardır sanırım sizde. Bende bulursam gönderirim.) O rölenin o şekilde olması gerekir. (diyotlu) değilse o tipten takıp deneyin.

    Bununla birlikte krank sensörü,rölanti valfi, ateşleme, Gaz kelebeği potansı, Debimetre'nin düzgün olduğunu varsayıyorum.
    Umarım yardımcı olabilmişimdir. Sorunu en kısa sürede çözersiniz.
    Saygılar.

  14. #14

    Üyelik
    Jun 2014
    Yaş
    47
    Şehir
    kocaeli/gebze
    Mesaj
    345
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    teşekkür ederim,bende çoğu sıkıntısısyla kendim uğraşmaya çalışıyorum,dediğiniz noktaları biliyorum hepsini tekrar dediğiniz şekilde elden geçireyim,şase sadece aküden çıkanla üst kapağa giden kabloları kontrolettim,koltuğun altındaki aklma gelmemişti.debi iyi geçen sene bulgardan geldi,r. motoru da yeni.torpido tarafındaki soketin aslında bi elden geçmesi gerek,lehimlenecek bi ateşleme hat kablosu var,depo içindeki pompam yanmıştı 2 sene önce ve kontak termiğe kadar komple hattı yakmıştı,kendim orada yanan kabloyu o zaman lehimleyip araya tekrarlama ihtimaline karşı sigorta atmıştım. roleleri geçen sene orjinalleriyle sıfırladım ama hepsi aynı,diyotlu olarak almadım,onu bulmaya çalışayım.3. role olması lazım diyot role şemada.diyotlu role diye aramam lazım sanırım. komple manueller var elimde,sağolun yardımınız için.
    delilikten muzdarip değilim,her anının tadını çıkarıyorum...

  15. #15

    Üyelik
    Jun 2014
    Yaş
    47
    Şehir
    kocaeli/gebze
    Mesaj
    345
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    delilikten muzdarip değilim,her anının tadını çıkarıyorum...

  16. #16

    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    58
    Şehir
    Turkey/Istanbul
    Mesaj
    70
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    O role 24V yalniz. Size 12v lazim. Hemen satin almayin. Sizdeki roleyi Avometre yardimiyla anlarsiniz. Yada ustunde semasi varsa ordanda gorebilirsiniz.

  17. #17

    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    58
    Şehir
    Turkey/Istanbul
    Mesaj
    70
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    O role 24V yalniz. Size 12v lazim. Hemen satin almayin. Sizdeki roleyi Avometre yardimiyla anlarsiniz. Yada ustunde semasi varsa ordanda gorebilirsiniz

  18. #18

    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    58
    Şehir
    Turkey/Istanbul
    Mesaj
    70
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Eve gidince daha detay yazarim. Cepten yaziyom su an. Kolay gelsin.

  19. #19

    Üyelik
    Jun 2014
    Yaş
    47
    Şehir
    kocaeli/gebze
    Mesaj
    345
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    teşekkür ederim.diyot röle diye aratınca bu çıktı,seçenekleri var 12 24 diye. bendeki diyot değil eminim,4 üde aynı ,geçen sene almıştım bi tanesinin kapağı çatlak,ayakları oynuyordu,hepsini sıfırladım.
    delilikten muzdarip değilim,her anının tadını çıkarıyorum...

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •