normal şartlarda 100-105leri görmez.
ama havalar *****,klima açık,motorunda zorlandıgı durumlarda anlık 105-107 leri görebilir.yeterki fan açıyor olsun.
harun usta iyidir.
Printable View
normal şartlarda 100-105leri görmez.
ama havalar *****,klima açık,motorunda zorlandıgı durumlarda anlık 105-107 leri görebilir.yeterki fan açıyor olsun.
harun usta iyidir.
Harun abi iyidir ama artık bildiğin bıktı. Ralli araçlarına servis vermekle daha fazla meşgul.
Kartal sanayi'de A.L.I. Otomotiv'e de gidebilirsin. Ali usta yetkili servisten ayrılmadır.
Bir de Nurettin Usta var ama o mesleği bıraktı
100 105 normal bence sorun yok.
Ayrıca klima açıkken 90 ı geçmiyor benim arabada benim araç 307 bu arada.
A.L.I Otomotiv'e gidebilirim olmadı çok yoğun oluyor mu hafta sonu ?
Birde fiyatlar Harun usta ile karşılaştırdığınızda nasıl sizce ?
Termostatı söktü harun usta aklıma geldi şimdi tatile git gel takarız demişti sebebini anlamadım ama sürekli su döndürmesi normal mi?
eksoz'da hafif patırdama varsa conta silindir gözleri arasına su sızdırıyor olabilir.tabi bunda su eksiltme problemi ortaya çıkar. sende böyle bişi varmı bilmiyorum. Ayrıca kapak %10 atık demişsin muhtemelen araç senden önce de hararet görmüş olabilir.eğer ikinci el aldıysan.sen sorunu kapakta conta da ara.kapak daha önce taşlanmışsa vs...
bazı ustalar bu sekilde sorunu bulmak yerine isin kolayına kacıyorlar bu kadar muhendislik yapılmıs termostatı olmayan 1 tane araba var mı uretilen ? yaz kıs herturlu hava sartında maximum verimlilik saglansın diye o termostatı oraya koyuyor adamlar.
Özellikle sabahları ilk çalıştırmada patırdama oluyorsa conta sorunu veya kapakta çatlaktan şüphelenilir.Araç çalışırken hortumlarda aşırı basınç/sertlik olur, soğutma sistemine motordan hava giriyordur.Stop edip beklediğinizde silindirlerde basınç kalmaz, basınçlı olan su silindire girer ve ilk çalıştırmada suyu atarken patlama yapar.Sabah çalıştırmadan bujileri söküp ıslak mı değil mi, hangisi ıslak bakabilirsiniz.