User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
22 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: Akü Hakkında Yardım...

  1. #1
    Cehennem
    Misafir

    Akü Hakkında Yardım...

    Aracımda Takılı olan Zenon kit, Devir saati ve tesisattan dolayı akü sıkıntısı yaşamaya başladım. Daha önce bir hafta bile çalıştırmadığım aracımı 3 gün sonra çalıştırmaya kalkıştığımda akü problemiyle karşılaşıyorum. Tavsiyeleriniz nelerdir. İkince ek Akü takılması mı yoksa amper i daha yüksek bir akü alarak devam etmek mi..

  2. #2
    D16inside - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    '' TURKEY '' 67
    Mesaj
    2.206
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben de merakla cevapları bekliyorum.

  3. #3

    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    İST - Tekirdağ - Muratlı
    Mesaj
    2.534
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yapılan ıslerden sonra aracta yanlıs montajdan akım kacagı olabılır sase ye. bunu kontrol ettır akım kacagı varsa akun 1 gun zor dayanır.
    JLR Warranty Specialist
    CMAS *** Scuba & Free Diver

  4. #4
    sülüman
    Misafir
    akü tavsiyem aincidir supra modeli deil formula modeli istersen yardımcı olurum.

  5. #5
    Hyjal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    Istanbul , Erzurum
    Mesaj
    510
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bende akü konusunda bazı problemler yaşıyorum alternatörün içindeki diot tablanda sorun olabilir istersen bir kontrol ettir

  6. #6
    desibel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    1.932
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    şöle sölim eğer tesisatın da kapasitör yoksa hemen tak eğere varsa stinger extra bi akü takman daha verimli olur hemde ses sisteminden çok da fazla verim alırsın.benim 206 da tesisatım vardı aküsüz 136.2 db akülü 141.5 db aldım.
    Biz hayatı mayaların takvimine göre değil ALLAH ın taktirine göre yaşarız

  7. #7
    Cehennem
    Misafir
    Yapılan montajlardan sonra herhangi bi akım kaybı yok. Yani Akü normal görevlerini görüyo ama yeterlilik göstermiyo. Şirket aracı bende kaldığı için sürekli aracı dışarı çakrmıyorum sadece akümün zayıfladığı belli. Havaların soğumasının da etkisi vardır elbet ama benim istediğim tavsiyeler ek Akü mü yoksa yeni ve amper i yüksek akü mü.

    Desibel aslında ek akü düşünüyorum. ama kaputun altında ikinci bir akü koymak için alan ve bağlantıların maaliyetini düşünüyorum. Yüksek Amperli bir akü 2 akünün görevini görüyor durumdaysa Tek akü kullanmakta daha mantıklı..

  8. #8
    makif84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    3.390
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    akünün amperini yükselt

  9. #9
    mrtngn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    36
    Şehir
    16
    Mesaj
    3.376
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bence öle ahım şahım bi tesisatınz yoksa ek aküye gerek yok sağlam bi marka ve yüksek amperli bi akü olabilir diye düşünüyorum...eger düşünürseniz bagajada konulabilir..

    benm aractada cam acma düğmesine bastıgımda veya yüksek bi bass vurdugunda farlar gidip geliyodu...kapasitör flnda yok..

    ojinal akü 50 veya 55 ti tam hatrlamıyorm...62 lik taktırdım cnkü daha yüksek amperli akü yerine sığmadı..en yüksek bunu takabildim..ama yavas yavas bu aküdede gidip geliyo farlar falan...artık sarj dinamosumu değişir nasıl olur bilmiyorumm..tabi oda değişiyosa..bi fikrim yok hiç

  10. #10
    sülüman
    Misafir
    bu konuda biraz tecrübem var.

    benim aracım palio ilk basta tesisatı kurdum akü yetmedi bas kesiliyodu.kapasitör aldım etkisi oldu ama gende yetmedi daha sonra sarj dinamomu(orj 75 amper) palionun klimalı modelinikini(95 amper) takdım güzel oldu. anfileri büyülttüm bası cift yaptım gene aynı problemle karsılstım aküyü 80ah yaptım no problem. artı olarak aracımda far sis xenon var ve bas vurdugunda farlarda fln kesilme olmuyor artık.


    şimdi geleim seninn problemine. devir saati fazla akım cekmez onunla alaksı yok.xwnon ve tesisat cok akım ceker senin yapman gereken yüksek amperli bi akü koyup yoluna devam etmendir.müzik siteminde ne var?

  11. #11
    mrtngn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    36
    Şehir
    16
    Mesaj
    3.376
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sarj dinamosu nasıl değistiriliyor..yani nasıl dememden kasıt,aynı marka araclarınki flnmı uyuyor...

    dısardan ayrıyetten bulunabilirmi ve artıları eksileri nelerdir..yüksek amperli takıldıgında yanısıra cıkardıgı bi problem bi sorun varmı??

  12. #12
    egb@lo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    Lexington-KY
    Mesaj
    850
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben bu problemi çok uzun süre yaşadım.tesisat arabayı mahvedio.isterseniz 20 tane akü bağlayın yada 40 tane kapasitör bağlayın bişey değişmio.ben söktüm kafam çok rahat..akünün amperini değiştirrisen rolelerde sorun çıkabilir.yakabilirsin.alternatörünü değiştir.içini sıfırla.yan sanayi war fazla bi para değil

  13. #13
    sülüman
    Misafir
    Alıntı punto Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sarj dinamosu nasıl değistiriliyor..yani nasıl dememden kasıt,aynı marka araclarınki flnmı uyuyor...

    dısardan ayrıyetten bulunabilirmi ve artıları eksileri nelerdir..yüksek amperli takıldıgında yanısıra cıkardıgı bi problem bi sorun varmı??

    aractan arac fark eder. aynı model araclarda deişik amprde dinamolar cıkyor. bunları arastırman laım .arac neydi belki yardımcı olurum.

  14. #14
    sülüman
    Misafir
    Alıntı egb@lo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben bu problemi çok uzun süre yaşadım.tesisat arabayı mahvedio.isterseniz 20 tane akü bağlayın yada 40 tane kapasitör bağlayın bişey değişmio.ben söktüm kafam çok rahat..akünün amperini değiştirrisen rolelerde sorun çıkabilir.yakabilirsin.alternatörünü değiştir.içini sıfırla.yan sanayi war fazla bi para değil

    vallahi senin bahtsızlıgınmış. biz bi arac 4 akü koyduk gümbür gümbür hiç bi problem yok.akünün amperi deişmesiyle rolenin hiç bi alaksıyok bugüne kadar en azından 5 arabaya cift akü yüksek amper dinamo koydum hiç birinden bi şikayet duymadım.dinamonun parcaları deişerek yüksek amper olmaz komplesi deişerek olur hazır yüksek amperi olacak.

  15. #15
    mrtngn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    36
    Şehir
    16
    Mesaj
    3.376
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı sülüman Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aractan arac fark eder. aynı model araclarda deişik amprde dinamolar cıkyor. bunları arastırman laım .arac neydi belki yardımcı olurum.
    benm araba 2005 punto 1,3 multjet..grandeden bi önceki kasa

  16. #16
    sülüman
    Misafir
    Alıntı punto Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    benm araba 2005 punto 1,3 multjet..grandeden bi önceki kasa
    hatırladım kaddarı ile sin aracalarda yetrli seviyede aküyü besleyecek dinamo var sadece akü alman yetrelidir .

  17. #17
    TechTurkey Dragger - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2006
    Yaş
    47
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    16.075
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    147 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Amperi yüksek akü ile sorununu cözersin.
    @premiumparts / www.premiumpartstr.com

    Premium Brands & Special Cars

    OZ RACING · SPARCO · MSW by OZ · AEM · K&N · EIBACH

  18. #18
    Cehennem
    Misafir
    Alıntı sülüman Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu konuda biraz tecrübem var.

    benim aracım palio ilk basta tesisatı kurdum akü yetmedi bas kesiliyodu.kapasitör aldım etkisi oldu ama gende yetmedi daha sonra sarj dinamomu(orj 75 amper) palionun klimalı modelinikini(95 amper) takdım güzel oldu. anfileri büyülttüm bası cift yaptım gene aynı problemle karsılstım aküyü 80ah yaptım no problem. artı olarak aracımda far sis xenon var ve bas vurdugunda farlarda fln kesilme olmuyor artık.


    şimdi geleim seninn problemine. devir saati fazla akım cekmez onunla alaksı yok.xwnon ve tesisat cok akım ceker senin yapman gereken yüksek amperli bi akü koyup yoluna devam etmendir.müzik siteminde ne var?

    Müzik sistemi Çok abartı değil. Amfi, 1000 lik bas ve mitnesss takımı var.

    Herkese değerli yorumları için teşekkür ederim. Yüksek amperli akü almakla sorunumu Çözücem. Bu arada iyi markalarda yüksek amperli normal akü boyutunda aküler mevcut.

    Teşekkürler.

  19. #19
    mrtngn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    36
    Şehir
    16
    Mesaj
    3.376
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı sülüman Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hatırladım kaddarı ile sin aracalarda yetrli seviyede aküyü besleyecek dinamo var sadece akü alman yetrelidir .
    akü aldım fakat ondada yavas yavas aynı sorun var malesefff

    Alıntı Cehennem Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Müzik sistemi Çok abartı değil. Amfi, 1000 lik bas ve mitnesss takımı var.

    Herkese değerli yorumları için teşekkür ederim. Yüksek amperli akü almakla sorunumu Çözücem. Bu arada iyi markalarda yüksek amperli normal akü boyutunda aküler mevcut.

    Teşekkürler.

    artık yüksek amper ,küçük boyut sloganını bidahaki aküde kullnırım inş

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •