Arkadaşlar peugeot 206 1.4 hdi aracima 2 sene once Varta Blue 60A 540EN aku almıştım. Geçtiğimiz günlerde marşa bastım çalışmadı Voltmetre ile baktım 12V gösteriyor. Aktarma yaptık vs aracı çalistirdik. Çalışırken baktım 14.4 Volt gösteriyor; dedim ki şarjda sorun yok. Ancak çalışmama sorunu devam edince akü mefta olmuş diye düşünerek gittim 74A 680EN yeni bir varta blue akü aldım. Yeni aküyü aldiktan sonra ilk bir hafta sorun yaşamadım ancak gecen gün yine zor çalıştı. Arac 1 gün yattıktan sonra Voltmetre ile baktım 12.4 V okunuyor ve cok zor çalışıyor. Yol yapıp geldikten sonra stop edince 12.8V gösteriyor fakat bu deger bekledikçe 12.4 lere düşüyor. Bu durum arabada kacak olduğunu mu gösterir kacak varsa nerden oldugunu nasil anlarım. Ne yapmalıyım .Şimdiden teşekkürler





Alıntı


seni gördüğume sevindim Alarm yok araç kamerasıda kontaktan. Ancak dediğin gibi teyp amfi direk bağlı 80 prs, helix B2 , alpine M500 bunlarda biri veya bir kacinda sorun olabilir mi yada anfi güç kablosu biyerlere temas ediyorsada olur mu? gecen sene bi fare vakası yaşamıştım ondansa killanmadim değil.


Helixde 6 adet led alpinede ise 1.adet var ledler sorusuz sistem sorunsuz. Ama bugun dikkatimi birsey cekti video ekliyorum. 