magnum ssler var düz boru kazan benim clio'ya sokmuştuk.
SS magnumun taypar için olanı var yayvan belki oolur
Printable View
magnum ssler var düz boru kazan benim clio'ya sokmuştuk.
SS magnumun taypar için olanı var yayvan belki oolur
magnumların 76lık girişi olanı var mı?
2 seçenek var gibi
1- orjinal egzoz sistemi + cutout
2- daha sessiz bir son susturucu
mustafa ss yada sebring tarzı egzostların 76 mm lik girişli olanı olduğunu sanmıorum
ancak supersport otomobiller için olanlarında vardır sanırım :)universal yada typer filan için olanında yoktur o giriş giç sanmma
bendeki sebringde 60 lık girişi orj de 60 lık ama orj e göre çok güzel
ama öle bi egzsot takman performasını çok etkiler bence
1.seçenek güzel orjinal egsoz sistemi + cutout.
ama montaj yerini vs iyi araştırmanı öneririm aracın turbolu sanırım, yüksek egt sıcaklıgından cutout motoru arızalanabiliyo.
ben olsam cut out tercih ederdim şu an bir firma yeni bir tasarım çıkarıyor üzerinde actuator var ve basınca duyarlı özellikte atıyorum mbc ile 5psia ayarladınız 5psidan sonra cut outu açıyor tamamen aynı şekilde mbc ebc ems ile kontrol edilebilyor 2 3 4 inç şu an boyutlarda yapılıyor yaklaşık 300 400 dolar civarı daha piyasaya sürmediler ama eğer düşünürsen aklında bulunsun yardımcı olmaya çalışırım
semihin soyledigide olur normal bi cut outa olabilir . megan racing in urunlerinden uzak dur derim . sessizlik icin alsan bile egzoz un ic kismi daralmalari cok farkli . kaliteli urunleri yok . en makulu elektrikli cut out .
yok çalışma hızı gayet iyi problem olucanı sanmıyorum uygun yerde uygun şekilde bağlandıktan sonra çok problem yaşanmaz elektrikli cut outtan bence daha güzel
http://www.youtube.com/watch?v=C556EHYUijA
videoyu işyerinde olduğum izleyemedim
atpturbo da buldum actuatorlı cutout
http://www.atpturbo.com/Merchant2/me...egory_Code=BCS
out of stock ama
evet o artık üretilmiyor bildiğim kadarıyla zaten çinde yaptırıyordu sanırım, ayrıca sağlamlık problemi falan yaşadı benim attığım linkteki çin yapımı değil sağlamlık açısından atpden kat kat daha iyi olduğunu düşünüyorum
Ben bu internal wg tipi actuator olanlardan uzak durulması gerektigine inanıyorum tepki suresi bakımında en ideali elektirikli bence hem pratik hemde senin kontrolunde.
buda senin elinde istersen ems ile kontrol edebilirsiniz çıkış alıp istediğiniz basınçta açılır:)
elektriklinin bozulma şansı daha fazla bana göre tepki süresi daha iyi bence elektrikliye göre
http://www.dp-engineering.nl/static/...o_black_12.jpg
İyi bir ustaya bu sistemi susturucuları, sesiz ama arabayı sıkmıcak bi sekilde yaptırmak tek secenek.
http://www.supersprint.com/public/images/26893.jpg
Bu hem sesi keser hemde performans sorunu olmaz çünkü turbo araç için, ama ultra pahalı...
Fanteziye baglarsak 206gti lara vardı sanırım sag sol cıkıs;
http://www.supersprint.com/public/images/30547.jpg
Bu tarz birşey yaptırılabilir.
Çapraz bağlı arka süspansiyon sebebiyle borular böyle ecüş bücüş enteresan yerlerden geçmek zorunda kalıyor. :(
aynı sorunu ben de yaşıodum.
ss magnum aldım süper oldu.
tavsiye ederim
çıkış neden solda; orda anlamsız gezme var direk u dönüyor bir sürü geri tepme yapacak.
Çıkışı sağdan versen biraz modifiye ediip , yada direk sola doğur kısa geniş tüplü birşey taksan? Boşu boşuna dolanıyor, güç kaybı değil mi?
biz cupralarda qtp kullanıyoruz gayette saglıklıdır yarın resımlerını eklerım ensonda orjınal susturucu var herşey düğmeye basana kadar;) düz boru çalişiyor açılıp kapanmasında hiçbisorun yoktur guzel çalişiyor