User Tag List

12 sonuçtan 1 ile 12 arası

Konu: Sr20de + t ?

  1. #1
    akucukdogan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Mersin / Izmir
    Mesaj
    1.715
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Sr20de + t ?

    Öncelikle merhabalar..

    94 Model 250000 KM'de SR20DE nissan bluebird aracımı motora girmeden 0.4 yada 0.5 bar'da yürütmek istiyorum..

    Almam gereken değişmesi gereken parçalar nelerdir? Hangi turboyu tavsiye edersiniz? Bir de ortalama maaliyet ne olur ?

    Yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkürler..

  2. #2
    TechTurkey cem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    Istanbul / Izmir
    Mesaj
    6.513
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bütçe ne kadar ?
    " If everything seems under control, you're just not going fast enough. "

  3. #3
    akucukdogan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Mersin / Izmir
    Mesaj
    1.715
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hmm şimdilik bi bütçe yok aslında..

    Maaliyete göre ayarlamaya çalışıcaz

  4. #4
    TechTurkey cem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    Istanbul / Izmir
    Mesaj
    6.513
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    O zaman şöyle söleyim,
    250 binde bir araca bolt on turbo takmak kadar mantıksız bişey olamaz bence.

    Önce düzgün motor rektefesi kontrolleri yapılmalı ondan sonra böyle uygulamalar düşünülmeli.

    Takılırmı takılır, sonra blok a zarar verirsen yuksek maliyet altına girersin.
    " If everything seems under control, you're just not going fast enough. "

  5. #5
    akucukdogan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Mersin / Izmir
    Mesaj
    1.715
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Arabada yağ eksiltme gidişinde falan 1 sıkıntı yok şimdilik.. Bakımlarıda yapılıyor.. Onun için motora girmeden demiştim

  6. #6
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    kompresyona baktırmalı derim ayrıca, 250 bin km az bi rakam diil, rektifiye iyi olur aslında.

    onun haricinde sanırım sr20det in parçaları uycaktır diye tahmin ediyorum.

  7. #7
    akucukdogan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Mersin / Izmir
    Mesaj
    1.715
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Evet aslında bi yandan da SR20DE + T yapıp SR20DET mi olsam diye içimden geçmiyor da değil açıkçası..

    Ama dediğim gibi bana maaliyet falan lazım..

  8. #8
    Emir_b16a - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.645
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yurt dışında güzel yürüyen primera gt ler war akşam olsun bulurum sna 1 2 faydalı bilgi

    250 000 de bi araca bolt on turbo takmak delilik olur bnce hazır araba sökülücekken önce bi rektifiye yaptırıp sonra üstüne turbo basmak hem zmn açısından hemde ekonomik açıdan snin karına olur
    atın iyisine ''Doru'' yiğidin iyisine ''Deli'' derler.

  9. #9
    gurcell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    Papua Yeni Gine
    Mesaj
    2.774
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Benim eski sr20det'in eksoz manifoldu ve bazı turbo boruları duruyor, sr20de ye T eklemeyi ciddi düşünürsen konuşabiliriz

  10. #10
    akucukdogan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Mersin / Izmir
    Mesaj
    1.715
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Emir_b16a Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yurt dışında güzel yürüyen primera gt ler war akşam olsun bulurum sna 1 2 faydalı bilgi

    250 000 de bi araca bolt on turbo takmak delilik olur bnce hazır araba sökülücekken önce bi rektifiye yaptırıp sonra üstüne turbo basmak hem zmn açısından hemde ekonomik açıdan snin karına olur
    Aracın durumuna baktıktan sonra kararımızı vereceğiz.. Bilgileri bekliyorum..

    Alıntı gurcell Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Benim eski sr20det'in eksoz manifoldu ve bazı turbo boruları duruyor, sr20de ye T eklemeyi ciddi düşünürsen konuşabiliriz
    Çok teşekkür ederim ilginiz için işime yarayacaktır..

  11. #11
    TechTurkey
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    Almanya/Münih
    Mesaj
    2.437
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Kaçak ve kompresyon testi yaptır oncelikle fabrika toleranslarının içindeysen o zaman motoru yenilemeden bişeyler yapmayı düşün bence yoksa astarı yüzünden pahalıya çıkabilir.
    A programmer is an organism that turns coffee and pizza into software

    www.drecu.com

  12. #12
    akucukdogan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Mersin / Izmir
    Mesaj
    1.715
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Peki komple 1 rektefiyeden sonraki maaliyet nedir ?

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •