5 lık alsam cok sorun teşkıl eder mı dıe dusunuyorum arada 250 lıra fark var biraz daha ekler spacer alırım :)
Printable View
5 lık alsam cok sorun teşkıl eder mı dıe dusunuyorum arada 250 lıra fark var biraz daha ekler spacer alırım :)
Al ozaman rakam iyi
elinde TORQUE PRO programının linki olan varmı acaba ?? bulduklarım hep eski sürüm 1.6 vs..
gençlik banada oem boost borularının körüklü hortumlarından lazım varmı stoğunda olan :)
ekrem usta ben buldum programı sende bulrusun umarım..
ha bu arada ben boost borularını aşağı kadar uzattım ve orjinal körüklüleri taktım.kelepçeleride gözden gecirdim..dün gece denemeye cıktım baya sıkıştırmama rağmen cıkan boru olmadı.araba 10 numara oldu hemde yazılımsız..yanlız wesgate ayarınıda gözden gecirmemize rağmen hala o hindi sesini alıyorum.ustam açık hava filtresinden kaynaklandığını ve bişe olmayacağını söledi..turboyu kucaklamassak iyidir :D
gfb yi aradan bi al dene derim gfp yay ve yapı olarak sert geliyor sanırım
yani oem dv yi taktıgında fişini takmazsan aldığımız sesten bahsediyorsun
o manyetik parçanın işi borudaki basınç miktarına göre ecu nun talimatlarına bakarak açmak zaten gazı bıraktığımızda açmasada zorlamayla geri gidiyor ve glu glu :) yapıyor ondan dedim bide oyle kontrol et
mesela örnek: direk filitre bulunanlar ilk çalıştırdıklarında jigledeyken kısa bir süre sonra fuşşşşş diye boşaltma sesini duyarlar bu araç jiglede olduğu için basınç gerekli değildir ve boşaltır. gibi
anladım ustam denemekte fayda var.
gfb öncesinde de açık filtre ile gazı bırakınca çuflama sesi vardı hatta daha çoktu, gfb ile yine var
Bro lar günaydın.
Somada hayatını kaybedenlere rahmet yakınlarına baş sağlığı diliyorum.
Mahsur kalanlar tez zamanda kurtarılır inşallah...
Günaydın arkadaşlar,
Amin. Bende hayatını kaybedenlere baş sağlığı diliyor ve içerde kalanlarda en kısa zamanda kurtarılırlar inşallah.