Şimdi gapleri 0.65 den 0.45 e aldık kesme olayı gitti.Yalnız 1-2 yaptım 2 kesici sesi karakteri değişti.(deniz in teorisi doğru galiba)
Biraz deniyim yazarım şu an 44 derece sıkıştırmaya gelmez :D
Cupra lip im de gelmiş vakit kalırsa takarız bugün..
Printable View
ds3 ile uğraşan varmı bu konuda :) belki fikir alış-verişi yaparız :)
şimdi denedik aracı 0.45 gap de 1-2 sorun yok 3 de 5000 de kesti.Uğraşamıyacağım ben artık..
Orjinleri takıyoruz..Deniz istiyorsan sana vereyim (78 usd bana gelişi) 50 km yaptı bujiler..
Benden şimdilik pas :) Önce yazılımı halletmem lazım.
Tüm servislere ve ServiceBox'a Onarım metodu olarak dağıtıldı. Şimdi buradan anlatması çok detaylı olur.
Bu arada;
P1385 hatası alanlar: Mutlaka TUNAP Info Flash'ı uygulanacakmış. Türkiye'de ilk ve tek kez FlyingFinish'e uygulanmış :) Info Flash'ta yazılan alıştırma harfiyen ve üşenilmeden yapılmalı.. Alıştırması oldukça işkence oluyor trafikte söyleyeyim.
P2191: Kesinkez sente atlama hatası.
P2263/P0234: Bunun da sebebi bulunmuş bir tapa değişimi var ancak henüz parça ref. belli değil. Turbo Havalandırma Hortum Kapağı hatalıymış. Değiştirilecekmiş. Ama bu hangi kapak nedir ayrıntılarını daha bilmiyorum.
DV: 0379.77 ref nolu DV geliştirilmiş, yırtılıp deforme olmayan cinsten bir DV imiş. P0039 yaşayanlar B1HW012YQ0 nolu Info Flash ile DV değişimi yapabilirler. Garantideki araçlar P0039 hatası belgelendiğinde ücretsiz değişim.. Bu Info Flash 200'lük hariç tüm Turbo EP motorlar için geçerli. 200'lüğün DV Ref: V759327380
200'lüğün DV'si nasıl birşey, diğer turbolara uyar mı bilmiyorum. 200'lük motorla tanışma fırsatımız olmadı maalesef.
Arabanın üstünde yay amortisör olarak ne var.. Eibach taktım 3,5 luk olmadı h r taktım 3,5 luk arka tarafı hiç inmedi, koni vardı ustunde, orjinalleri taktım arkaya değişen bir şey yok....5 lik istemiyorum ön taraf bu sefer cok ınıyor, amortisorde hic travel kalmıyor... Kim ne kullanıyor yardımcı olabılecek var mı???
ben 3 lük fk kullanıyorum ama bukadar düşük değil. arkasıda biraz yüksek drag spec duruyor :D
http://i.imgur.com/AtoJn.jpg
pek belli değil ama şimdilik bunu buldum. geçmiş sayfalarda vardı fotolar
aracı alalı daha 3 ay oldu dün ilk defa zorladım 2 ye geçerken cırtlıyo yağ değişmem lazım galiba, bende daha önceleri bu sorunun kronik olduğunu duymuştum, normal kullanımda yapmadığı için bende bu sıkıntı yok zannediyordum :D
BE tipi şanzımanda 1inci vitesten yüksek devirde 2inci vitese direk geçişlerde cırtlar mağlesef. Mobil1'in bir yağı ile bu cırtlama çok çok azalıyor.
Mobil 1 kodu nedir bu yağın, sıkıştırmıyorum zaten ama sinir ediyor cırtlama sesi
Bende koni var zaten konisiz yay takmıyorum artık... 106 larımda da vardı bunda da koni ile beraber aldım. Şu anda bir sebepten dolay arkalar orjinal amortısor ve hr 3,5 luk yay var. Facia arkası sekiyor , dengesiz... fakat asıl problemim arkasının hıc dusmemıs olması... 5 lik hr ye mi gecsem?? Ogrenmek ıstedıgım yaylı arabalarınızın resmı ve hangı amortısor yay kombınasyonuna sahıp oldugu...
bir önceki aracım 106 gti 'iydi,5 cm eibach sarı koni amörtisör vardı kule gergisiyle beraber ne sekme ne bi sertlik vardı tam tadındaydı anlıycagın,ama 207 ye 5 cm eibachı bir taktım hem çok düştü hem konfor sıfır sanırım amörtisörler dip basık kaldı o yüzden koni amörtisör arastırıyorum...su an evde değilim yarın bi foto koyiyim 5 cm eibachlı nasıl duruyor görürsün...
evet araç gt,ama gt için 5 cm yay olmadıgını bilmiyordum,biz alırken gt için 5 cm sipariş ettik,geldi taktık geçtik,dediğim gibi çok düştü araç,bi ara lifte falan alırsam aracı yayların üzerindeki numaralardan eibach'ın sitesinden check ediyim bakalım ne çıkacak :)
eibach.de üzerinden kendi aracını seçip neler olduğuna bakabilirsin...
En ideali FK yay 207 RC için tam tadında..
ben sana direk söyleyım c2 yayı cıkacak :D 5cm lik yay ile konfor aramayın. 3.5 ideal bizim araclara. yok olmaz diyorsanız coilover alacaksınız :icon_tup:
ben suan 3.5 woghlant var muayene bunlarla gıdecegım. muayeneden sonra yayı gözden cıkarıp presletecegım hoşuma gıtmez ise yine alırım 3.5 wglnt
Kardeş sorun şu konfor falan aramıyorum da sekmesın, yaylı araba otoban asfaltı veya pistte ıyı ok bozuk zemınde sertleştği için tutunmuyor, bozuluyor falan.. neyse zaten bızım arabamzın orjınalının de ne kadar konforsuz oldugu ortada, gerçi konfor bır yere kadar gorecelıdır. Coilover da arkalar yine sabit , bende koni artı yay var coilover alsam arkası ıcın ne degısecek??? ;) degısmeyecek... mesele konfor falan değil neden yay takmama ragmen arabanın arkası HİÇ inmedi.. :) ( bu arada hem 3.5 luk eibach taktım daha sonra hr taktım ve kullanıyorum. hr yı hem orj amortisoru hem koni ile kullandım) degısen bısı yok...
kısaltımıs milli bilstein da olur. gerci onların sertlik ayarı yok.
Eibach 5cm C2 yaylı 207 GT için buyrun :D
http://www.techturkey.com/forum/otom...9-red-2o7.html
anladım kardesım seni allah kolaylık versin :icon_tup: ama sunu söyleyım aracın arkasını indirmek ön taraftan daha kolay olacak benim için. he birde bu ön amort. takozlarındakı plastigi hiç gördünüzmü cok sert malzemeden bence sertlıgı onda yaratıyor. ben o lastige müdahale edecegim birsekilde. yeni kalıp döktürecegim plastikcide saglam ve yumusak malzemeden kalın yaptıracagım. bakalım kütüklük gidecekmi. :)
karıştırmıştır üstünde preslenmiş 3 lük vogtland yay var
evet ön takımdan ses geliyordu çok hızlı giderken derin bir çukura girdikten sonra oldu dedi neyse sağ salıncakta boşluk vardı değiştirdik tık ses yok artık
aramıştım dönmedin geri hesapta bir gece çıkacaktık hepberaber ?
ön balatalarımı değişmeyi düşünüyorum, orjinal dışında kullanan varmı? orj fiyatı nedir?
benımde sag salıncakta boşluk var. lifte arabayı kaldırdımmı burcları kumpasla ölçüp ona göre burç alacagım. suan var 207 ıcın burc ama emın olamıyorum. benımde sag taraftan asırı ses yapmaya basladı.
aradıgın aksam yazlıktaydım. diger günde kız arkadasla bulustum unuttum gitti. en kısa zamanda cıkarız. :D