User Tag List

Sayfa 1/7 123 ... SonSon
122 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: AirBox a hava girişi

  1. #1
    iynn-RS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    06 Ankara
    Mesaj
    6.905
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    AirBox a hava girişi

    çok basit gibi gözüksede biraz ayrıntıya inince bu havanın işine akıl sır erdiremedik

    sızce bu 3 sekılden en ıyı verım hangısıyle alınır.

    yagmur camur sorun degıl.


    -1-


    -2-


    -3-

  2. #2
    H22Power - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    2.331
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bende sadece 3.resim çıktı ama tavsiyem aliminyumboru ile sis lambasının arkasına kadar aem filitreyi uzatmaktır fakat sis lambası sökük kalıcak tek sis dewam max col air induction böle sağlanır derim ben tavsiye olarak
    ..::PASSATURBO1::..

  3. #3
    clioo
    Misafir
    1. resim gözükmüyor.

  4. #4
    Mr.K - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    Ray Malifalitiko
    Mesaj
    11.541
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı iynn-RS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    1 ve 2. resımler de 3 . resmın aynısı sadece ustten sadece sısten yada ıkısı bırden.

    eskı sıstem senın soyledıgın gıbıydı ama onda boru cok uzun oluyor ve 3 tene 90 derece dırsek kullanmam gerekıyor.amac short ram.
    Peki bu senin yaptiklarindan ote ben bir fikir sunabilirmiyim

    Kazanin tam yanindan camurluktan bir kesik yapilsa)golf mk2'ler gibi dusun,kaputustu+camurluktan hava gelse? (en kisa sekilde hava girisi bole saglanir tahminimce )
    - K -

    ________
    Dr.Ecu

  5. #5
    iynn-RS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    06 Ankara
    Mesaj
    6.905
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı PASSATURBO1 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bende sadece 3.resim çıktı ama tavsiyem aliminyumboru ile sis lambasının arkasına kadar aem filitreyi uzatmaktır fakat sis lambası sökük kalıcak tek sis dewam max col air induction böle sağlanır derim ben tavsiye olarak
    1 ve 2. resımler de 3 . resmın aynısı sadece ustten sadece sısten yada ıkısı bırden.

    eskı sıstem senın soyledıgın gıbıydı ama onda boru cok uzun oluyor ve 3 tene 90 derece dırsek kullanmam gerekıyor.amac short ram.

  6. #6
    SULTANOGLU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    Münster
    Mesaj
    6.451
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    birinci resim açılmadı ama bencede en mantıklısı ya filtreyi sis lambasının oraya indirmek yada sisten filtreye kadar boru çekmek. 3. resimdekinin oakdar fark yaratıcağını düşünmüyorum
    74 model sehpa...

  7. #7
    iynn-RS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    06 Ankara
    Mesaj
    6.905
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ayrıca kafamızı karıstıran ustten gırıs seklı.

    ustten hızlı akan havanın basıncı dusuk olacagından ıcerı hava gırısınde sorun olurmu yada anıden fılıtreye gıren havada olusacak sırkulasyon sorun yaratırmı.

  8. #8
    Mr.K - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    Ray Malifalitiko
    Mesaj
    11.541
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    .. ...
    - K -

    ________
    Dr.Ecu

  9. #9
    mar1lyn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2008
    Yaş
    42
    Şehir
    Türkiye/istanbul
    Mesaj
    1.119
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    havanın çıkacağıda biyer yaparsanız 1. işe yarayacaktır
    hatta o scoop tarzı bişi çizmişsiniz 3. resme onu koymazsanız alttan girip üsetten çıkacak ve bence en iyi performansı verecektr arabanın tepesine scoop koyarsanız hava girmez çıkar tek içeri hava alan scoop subarularda war oda içi özel tam intercoolera göre yalıtıldığı için

  10. #10
    MiaMi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    11.075
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    3. resim en iyi sonucu verecektir.

  11. #11
    iynn-RS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    06 Ankara
    Mesaj
    6.905
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mar1lyn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    havanın çıkacağıda biyer yaparsanız 1. işe yarayacaktır
    hatta o scoop tarzı bişi çizmişsiniz 3. resme onu koymazsanız alttan girip üsetten çıkacak ve bence en iyi performansı verecektr arabanın tepesine scoop koyarsanız hava girmez çıkar tek içeri hava alan scoop subarularda war oda içi özel tam intercoolera göre yalıtıldığı için
    evet soyledıgınde gayet mantıklı.

    scoop olmazsa usten hızlı hava bı emıs gucu uygulayacaktır.bu sekılde sısten gelen havanın emılmesıne yardımcı olur.

    scoop olursa hem alttan hem usten hava gırınce abuk sabuk bı hava sırkulasyonu olabılır.

  12. #12
    iynn-RS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    06 Ankara
    Mesaj
    6.905
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    o zaman sekıl 4


  13. #13
    H22Power - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    2.331
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı iynn-RS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    1 ve 2. resımler de 3 . resmın aynısı sadece ustten sadece sısten yada ıkısı bırden.

    eskı sıstem senın soyledıgın gıbıydı ama onda boru cok uzun oluyor ve 3 tene 90 derece dırsek kullanmam gerekıyor.amac short ram.
    resimlerin hepsi açıldı en mantıklısı "3"
    ..::PASSATURBO1::..

  14. #14
    CallMeInsane - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbul/Büyükçekmece
    Mesaj
    1.088
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    almak istedigin hava saguk olduguna gore soguk havanında yukarıdan aşagıya doğru hareket edecegini göz onünde bulundurarak 2.resimde gosterdiğin sadece kaputun ustunden filtrenin üstüne havanın inmesi prensibi mantıklı filtrenin sadece ust kısmı acık kalacak şekilde bir kazanla yükselmekte olan tüm sıcak havadan izolede etmiş olursun

  15. #15
    TechTurkey Dragger - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2006
    Yaş
    47
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    16.075
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    147 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bence de en mantıklısı 2, ötekilerde kayıp olur gibi görünüyor.
    @premiumparts / www.premiumpartstr.com

    Premium Brands & Special Cars

    OZ RACING · SPARCO · MSW by OZ · AEM · K&N · EIBACH

  16. #16
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.153
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Orjinal filtre kutusu takılı bir kaput altı resim koyarsan biraz daha fikir üretebiliriz. Birde şunu eklemek isterim. Bence 4üncü resimde hava çıkışını kaputtan dışarı değil kaputun altına verirsen daha iyi olur.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  17. #17
    SkY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    Beylikdüzü
    Mesaj
    5.472
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    peki 2 numarada filtrenin yağmurda çamurda kirlenme riski daha fazla değil midir? merak ettim

  18. #18
    Cimmeria - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    London
    Mesaj
    3.478
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    şekil 4 ü nasıl kullanıcaksınız ? sadece kuru havalarda mı ?

  19. #19
    iynn-RS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    06 Ankara
    Mesaj
    6.905
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Schumi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Orjinal filtre kutusu takılı bir kaput altı resim koyarsan biraz daha fikir üretebiliriz. Birde şunu eklemek isterim. Bence 4üncü resimde hava çıkışını kaputtan dışarı değil kaputun altına verirsen daha iyi olur.

    orjınal kutuyu kullanmıcam.

    akuyu bagaja tasıdım yenı bı kutu yaptım.

    senın onerdıgın 3. sekılmı yanı. cunkı kaput ıcıyle alakası kalmayacak. kaput tam kutunun ustune oturacak.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •