60 lık takılmasının tek nedeni bilenler için sanırım daha tok ses vermesidir. 2" headerdan sonra 51 lik fena çırlıyor 60 lık daha tok ses çıkartıyor.
Printable View
Bu arada
60 lık Otto Replika 50 tl
51 lik SuperSprint Type R 250-300 tl arası
60 lık Magnaflow 200-300 tl arası
60 lık Megan Racing Carbon 300-350 tl arası
Bu egsozları kullandım en çok hoşuma giden sesi otto replika egsoz verdi megan racing 'i almasaydım ottoyu kullanacaktım.
Egsoza para vermez sadece ses tonuna para vermektir.Benim görüşüm artık egsoz değiştirmek sadece alışkanlık olduğu içindir.
tabi kardeşim zevkle deneriz ;) benim için geçmek geçilmek gbi bi olay yok yada ne hırs nede ego sahibiyim herkesle denerim ki evo x ile denemişliğimde var yani :hahaha: ama mutlaka seninlede denemek isterim zaten murat (sword) ve burak (eh vtec) kardeşlerimizede sözümüz var :icon_tup: eğlenceli olan her organizasyonda pozitif herkesle deneriz tabi bu sınıfta sende varsın kardeşim :icon_tup:
1.6 ies sahibiyim 4-2-1 megan racing headers+catback kullanıyorum çok memnunum..;)
hayırlısı ama hondacıdan fransızcı olmaz :D sana honda vtec şarkısını armagan ediyorum..:))))
olur olur.. GTi ları seviyorum... hem bol bol VTi geçerim fena mı olur :D :D :p
hahahahayyyyy...:)
60 lık boru ve carbon veya büyük kazanlı 60 lık bir egsoz yapmadığın sürece o çırlamayı düz boruda geçiremezsin.
60 lık otto carbon en hesaplısı. Egsoza para verme ben anladım ama geç oldu.
Otto carbonmu kullandığın yoksa krom olandanmı.
krom olandan..