User Tag List

Sayfa 2/3 İlkİlk 123 SonSon
48 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: alfa katalizör iptali

  1. #20
    ATA156 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    Karşıyaka
    Mesaj
    920
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Geri basınç iyidir =)
    916 V6 Turbo

  2. #21
    ACTPK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    1.785
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı M3CSL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    10a yakin aracta kat iptali yaptik hicbirinde alt devirde kayip olmadi..(duz boruluda kullandik, susturucuda) her devirde canlanma oldu//
    saygilar..
    Siz ümitburnundan dolaşıp Hindistanı bulmuşsunuz

    saygılar...

  3. #22
    Ahmet_28 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.079
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bende kat iptali ve düz boru yaptırmıştım.araç 125 hp fabrika verisi.filtre ve egsoz olmasına rağmen 118 hp çıktı.yani senin anlayacağın Backpressure problemi

    cumartesi günüde gittim orta susturucu taktırdım.anladın sanırım
    barnak bassam olurmu ?

  4. #23
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.197
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    52 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Ahmet_28 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bende kat iptali ve düz boru yaptırmıştım.araç 125 hp fabrika verisi.filtre ve egsoz olmasına rağmen 118 hp çıktı.yani senin anlayacağın Backpressure problemi

    cumartesi günüde gittim orta susturucu taktırdım.anladın sanırım
    Kat iptalinden sonra alt devirler de sıkıntı olabilir ama dynoda gücün geldiği en üst devirde güç azalması pek olası bir durum değil. Ayrıca C2 den çevrilme yarış araçlarında direk düz boru ve çok ufak bir son susturucu kullanılıyor.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  5. #24
    Ahmet_28 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.079
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Schumi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kat iptalinden sonra alt devirler de sıkıntı olabilir ama dynoda gücün geldiği en üst devirde güç azalması pek olası bir durum değil. Ayrıca C2 den çevrilme yarış araçlarında direk düz boru ve çok ufak bir son susturucu kullanılıyor.
    tabi aracın yıpranma payı ile bu düşüş normal.ancak geri basıncında ufakta olsa payı vardır diye düşünüyorum.c2 den çevrilme yarış otoları stock olmadığından düz boru tabiki kullanılır.gerçi bizde yanlış yaptık 48 lik ideali 51 çektirdik
    barnak bassam olurmu ?

  6. #25
    ACTPK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    1.785
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Backpressure düşünce tork düşer. Sizinkinin beygir gücü farklı bi nedenden dolayı düşük çıkmıştır.

  7. #26
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.197
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    52 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    51 lik güzel aslında. Bende 206 quik varken senin motorun baz versiyonu varsı üstünde 110 hp lik. Düz boruda verim daha fazlaydı. Tabi üst devirler iyileşmişti ama alt devirlerin hissi azalmıştı. 51 lik ti boru.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  8. #27
    ATA156 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    Karşıyaka
    Mesaj
    920
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Schumi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kat iptalinden sonra alt devirler de sıkıntı olabilir ama dynoda gücün geldiği en üst devirde güç azalması pek olası bir durum değil. Ayrıca C2 den çevrilme yarış araçlarında direk düz boru ve çok ufak bir son susturucu kullanılıyor.
    Tabi ki yarış araçlarına ya düz boru yada sonra freeflow susturucu kullanılır.
    916 V6 Turbo

  9. #28

    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    ist-ank-denizli
    Mesaj
    4.975
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yapıpta mutlu olan var mı kardeşim cok duygusal yaklaşmışsın sensörlerde soruna yol açıyo die biliyorum

  10. #29
    ATA156 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    Karşıyaka
    Mesaj
    920
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Tek lambdalı olsuğu için sorun çıkarmaz
    916 V6 Turbo

  11. #30
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.197
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    52 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ATA156 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Tabi ki yarış araçlarına ya düz boru yada sonra freeflow susturucu kullanılır.
    Orada araçların alt devir derdi yok hep üst devirde sürüyorlar. Ama üst devirde güç kaybettiren bişi olsa onlarda koyarlar bi orta susturucu felan. Onu demek istiyorum. Aracın maks gücünde bir azalma yapmaz katalizör iptali.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  12. #31
    ACTPK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    1.785
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Maksimum güç derken beygirden bahsediyorsak evet kat iptaliyle böyle bişey olmaz. Ama tork'u düşürür. Oda alt devirlerde daha çok etkili zaten. Bizim anlatmaya çalıştığımızla sizinki pek farklı değil anlayacağınız. Beygir gücünü düşürür diyen yok bahsettiğimiz olay torkla alakalı.

  13. #32
    erhann - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    46
    Şehir
    adana mersin
    Mesaj
    1.871
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben iptal ettim yerine susturucu koyarak koku haricinde sorun olmadi
    peki kat dolmussa nasil temizlenir ???

  14. #33
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.197
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    52 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Can_t Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Maksimum güç derken beygirden bahsediyorsak evet kat iptaliyle böyle bişey olmaz. Ama tork'u düşürür. Oda alt devirlerde daha çok etkili zaten. Bizim anlatmaya çalıştığımızla sizinki pek farklı değil anlayacağınız. Beygir gücünü düşürür diyen yok bahsettiğimiz olay torkla alakalı.
    C2 VTS'li Ahmet arkadaşımız aracım 118 hp çıktı 125 çıkması gerekirken kat iptalinden sonra diyince ben bu konuya parmak bastım. Yoksa durduk yere söylediğim birşey değildi.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  15. #34
    cem06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    06
    Mesaj
    1.665
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    benim blokta aynı tu5 bloklar backpressure seviyor duz boru cektirince bariz gitmiyordu, araya buyuk bir kat iptal tupu koydum anca duzeldi...

  16. #35
    dragstar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.885
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bnm 2 aracımdada kat iptlali var zararını görmedim faydaları saymakla bitmez

    tek sensör varsa düz boru çektir gitsin

  17. #36
    ATA156 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    Karşıyaka
    Mesaj
    920
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı erhann Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben iptal ettim yerine susturucu koyarak koku haricinde sorun olmadi
    peki kat dolmussa nasil temizlenir ???
    Temizleyen yerler varmış, bir kimyasal ile yıkıyorlarmış içini ama hiç şahit olmadım böyle bir şeye. Kat yerine susturucu koyarak sonuç alamadıysan şunun gibi bir parça kaynatıp ardından küçük bir orta susturucu koymalısın.

    Giriş kısmı, delikler bize bakıyor. Gaz dönerek ilerlediği için deliklere girerek geri döner. Tıpkı Kataliör gibi özellik gösterir, yanmamış benzini bile geri gönderir ama zehirli gazları filitreleyemez. Bu resimde ki sebring susturucunun replicasıdır.


    Buda çıkış kısmı, delikler geriyr bakıyor. Resimlerden de görüldüğü gibi yönlü bir orta susturucu.


    Bu susturucudan sonra, içi yıldız şeklinde olan bir susturucu iyi olabilir.
    916 V6 Turbo

  18. #37
    ATA156 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    Karşıyaka
    Mesaj
    920
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Schumi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Orada araçların alt devir derdi yok hep üst devirde sürüyorlar. Ama üst devirde güç kaybettiren bişi olsa onlarda koyarlar bi orta susturucu felan. Onu demek istiyorum. Aracın maks gücünde bir azalma yapmaz katalizör iptali.
    Demek istediklerimiz aynı şeyler zaten
    916 V6 Turbo

  19. #38
    egeturbo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    59
    Şehir
    İzmir|Bornova
    Mesaj
    2.714
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben ilk iptal ettidiğimde adam oraya e21 susturucusu taktı.Sonra kafam bozuldu supersprintinkini taktım.Araca coilover alırken satmak zorunda kaldım.Şimdi oraya opel vectra 2.0 otra susturucusu taktırdım.Ne problem ne lamba hiç bi sorun yok
    www.egeturbo.com
    Turbo asker

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •