bana dediği bu 1.8 tepeli piston var dedi fakat gidişi fakettiriyor gerçekten bana 1.6 yaptım dedi ozaman birazda abartıyo olmalı neyse yarın ola hayrola ilgilendiğin ve yardımcı olduğun için teşekkür ederim
Printable View
bana dediği bu 1.8 tepeli piston var dedi fakat gidişi fakettiriyor gerçekten bana 1.6 yaptım dedi ozaman birazda abartıyo olmalı neyse yarın ola hayrola ilgilendiğin ve yardımcı olduğun için teşekkür ederim
pistonları buyutmek mumkun gomlekleri acarsın oturur, tepeli piston da sıkıstırma artacagından etkisi olur ancak ona gorede kol saglam olması lazım yoksa alimallah bloktan fln cıkarsa biseye benzemez;)rica ederim..
zannedersem adam 1.8 81mm Integra pr4 piston kollarını takmış araca bir şekilde uydurmuş :) ne de olsa motor ustası..Eğer bu şekilde ise gerçekten 1.6 gibi yürür bu araç...Fiyat iyi ama yaa 5500 e git kafasına vur al.
bilmiyorumda gidişi bana göre 1.6 ya göre bile fazla geldi göstergenin telini koparttım dedi ne kadar doğrudur yanlıştır bilmem
kadran calısmıyorsa sana hızlı geliyo olabilir kesin sıkıyodur 3 de 180 yapıyor bkma sen kadran calısmıyo vs :D benm basıma da gelmişti
1,4 1,5 1,6 piston çapları aynı ancak krank ve piston kollarıyla oynaması lazımkı oyle 1,6 olsun :D
bari sen yapma
aynen hamza bu motor d serisi piston çapları 1.2 den 1.7 ye kadar aynı 75mm dir gömleksiz 76 mm max 77 mm e çıkılır göklekli 78mm e kdar destekler 1.6 ltden 1.8 hacim çıkar d17 krank v.s bi sürü parça ve emekle ancak 1.5 1.4 den çıkmaz mesela bi örnek de veriyim 1.4 le 1.6 i es e aynı piston takılır genelde p2e kodlu herneyse
gelelim kol krank konusuna 1.5 kranktan başlayalım 45mm ana yatakçapı 42mm kol yatakları var yani oraya 45 kol yataklı integra kol ya da pistonu falan olmaz olanı parçayı da o bulamaz da neyse ;) kardeşim öncelikle alacaksan aracı başka bi yerde kompresör değerlerini ölçtür taktığı piston kodunu öğren yazarsan ortalama değerleri verebilirim headers dersen zaten d serisi 1.2 1.6 arası hepsi aynı d16v/d17 farklı o kadar yani o yazdığı şeyin gerçeğini takabilir :hahaha: