User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
25 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: Shortshift Hakkında

  1. #1
    Ome_RS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    9.952
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Short Shift Hakkında

    Arkadaşlar aracım için shortshift bakıyordum 2 model var dikkatimi cekti.
    birisi düz birisi 2 boğumlu.
    bunların arasında ne fark var vites geçişleri yolların kısalıgı vs hangisi daha makbuldur?

    tek bogumlu olan



    iki bogumlu olan



    www.vava.cars
    Lapiztes mk7R

  2. #2
    ruudvan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    IST
    Mesaj
    8.713
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    35 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bırısı ep3 bırısı ek ıcın olması gerek.sen usttekıne bakıcaksın

  3. #3
    Ome_RS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    9.952
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ikiside EK için die biliyorum yanlıs mı biliyorum acaba
    www.vava.cars
    Lapiztes mk7R

  4. #4
    SeK23 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    332
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bizde gecen ay arkadasımın 1.4 is modeline taktırdık üstteki modeldi arkadaşında dediği gibi sanırım ep3ler için.

  5. #5
    Ome_RS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    9.952
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    peki ozaman.
    birde piyasada ceşitli fiyatlarda bir cok short shift var 60 tlden baslıyor 200tlye kadar.
    bunlar arasında yapı olarak fark varmı ( yani vites geçişleri yollar arası mesafe uzunlugu vs) yoksa tamamen malzeme kalitesimi.
    www.vava.cars
    Lapiztes mk7R

  6. #6
    imparatoR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    SAKARYA
    Mesaj
    631
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ömer üstteki bizim araçlara uyan ;
    geçenlerde aldım topuzuyla sahibindenden 100 liraya malzeme kalitesine dikkat et bana göre roll du drag tı elinde kalmasın ;
    bendeki ben im hoşuma gitmedi söküp dahada kısaltıcam 4-5 cm bi kısalık sağladı orj inden;
    bi yağlama kanalı lift vs bulursanda kendin takabilirsin,ben 1 saat de kendim taktım.

  7. #7
    fsunnetci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    2.238
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Eğer drag ve rolling yapan biri isen shortshift takmana gerek yok bence. vites cartlatmaktan başka bir işe yaramıyor modlu vtec lerde
    ama normal kullanımlarda çok keyif veriyor vites geçiş oranları baya bi kısalıyor..ama şunu bilmeni isterim shortshiftin vidasını alttan arasıra kontrol et mesela her lifte kaldırdığında bu kontrolü yapmanı tavsiye ederim çünkü zamanla boşlama oluyor vidasında ve gevşiyor..yolda bırakabiliyor başıma geldi çünkü

  8. #8
    Agent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Turkiye / İstanbul
    Mesaj
    853
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ikısıde VTI vtec içindir.

    Biri tek biri çift boğumludur. ikisinide kullanan biri olarak çift boğumluyu öneriyorum. Akıllı suren adamda cartlatmaz. Ben 2 sene ye yakındır kullanıyorum daha bi ses duymadım. Drag zaten yapmam ama rolling de bile artısı tartışılmaz. Verdiği keyif Pahabiçilemez

  9. #9
    8.000rpm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    47
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    6.749
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı fsunnetci Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Eğer drag ve rolling yapan biri isen shortshift takmana gerek vites cartlatmaktan başka bir işe yaramıyor vtec lerde
    ama normal kullanımlarda çok keyif veriyor vites oranları baya bi kısalıyor..ama şunu bilmeni isterim shortshiftin vidasını alttan kontrol et arasıra her lifte kaldırdığında bu kontrolü yapmanı tavsiye ederim çünkü zamanla boşlama oluyor vidasında ve gevşiyor..
    vites oranları değil , vites yolları kısalıyor , yanlış anlaşılma olmasın
    short kullanmak öyle aman aman bir profesyonellik gerektirmez
    vites yolları bir miktar kısalır , vites kolunun boyu da bir miktar kısalır
    daha sıkı bir vites geçişi ortaya çıkar
    kimisi short sever (misal ben) , kimisi sevmez...
    bu tarz meselesidir
    vites değişirken sizin kazanacağınız 0,0küsur bir süre avantajı zannetmiyorum ki pratikte bir işinize yarasın
    ben vti varken vites kolunun boyundan ve yollarından hoşlanmamıştım , short taktıktan sonra çok daha tok oldu , çok da hoşuma gitti
    kesinlikle tavsiye ederim
    Tesla Model Y Juniper Sr / Togg T10x v2-Lr

  10. #10
    Cihan Çizmeci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    İzmit / Bodrum
    Mesaj
    3.053
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 8.000rpm Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    vites oranları değil , vites yolları kısalıyor , yanlış anlaşılma olmasın
    short kullanmak öyle aman aman bir profesyonellik gerektirmez
    vites yolları bir miktar kısalır , vites kolunun boyu da bir miktar kısalır
    daha sıkı bir vites geçişi ortaya çıkar
    kimisi short sever (misal ben) , kimisi sevmez...
    bu tarz meselesidir
    vites değişirken sizin kazanacağınız 0,0küsur bir süre avantajı zannetmiyorum ki pratikte bir işinize yarasın
    ben vti varken vites kolunun boyundan ve yollarından hoşlanmamıştım , short taktıktan sonra çok daha tok oldu , çok da hoşuma gitti
    kesinlikle tavsiye ederim


    Her harfine kadar + Çizmeci Si'dede Skunks Short Shift var keyfi tartışılmaz cartlama curtlama yok o elinin ayarıyla alakalı bişey Kullan derim bendekide çift boğum tek kullanmadım bilemicem onu
    PUG 106 - 306 , Honda Vti EP3

  11. #11
    yayamaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    bursa
    Mesaj
    87
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Cok yararlı bı konu olmus bende merak edıyodum ve almayı dusunuyodum sımdı kararım daha net...

  12. #12
    Frid - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    7.914
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    benim çözemediğim nokta boğumlu ve boğumsuz olması :S
    Soyadımın ilk iki harfi kişiliğim kadar ÖZ

  13. #13
    fsunnetci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    2.238
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Nan nasıl cartlamıyor yapmayın arkadaşlar.. shortshift ile şanzıman dişilisi kıranlar var ama bu dediklerim agresif kullanımlar için geçerli..ben zaten açıklamada söyledim eğer normal kullanım için düşünüyorsan keyif verici dedim ama drag tipi yarışlarda kimse shortshifti kolay kolay tercih etmiyor çünkü karbon senkromeç istiyor onuda takmak ve taktırmak çok para ve maliyetli olduğunan tercih edilmiyor..Ben'de skunk2 shortshift+Knob var kullanım türü ve şekli önemli gerçekten aracına takmanı tavsiye ederim sürüş keyifi katıyor gerçektende..

  14. #14
    fsunnetci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    2.238
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Cihan Çizmeci Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Her harfine kadar + Çizmeci Si'dede Skunks Short Shift var keyfi tartışılmaz cartlama curtlama yok o elinin ayarıyla alakalı bişey Kullan derim bendekide çift boğum tek kullanmadım bilemicem onu
    Cihan 6000dd çeviren bir 106 için sorun çıkarmayabilir ama 9000dd çeviren bir Vti şanzımanı yetiştiremiyor o yüzden karbon senkromeç istiyor o da maliyetli olduğundan shorshift pek tercih edilmiyor pro user'lar tarafından

  15. #15
    UĞUR YUMAK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    35
    Mesaj
    920
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yeni kullanmaya başlayanlar unutup eskisi gibi vites çekmeye çalıştıklarında kırılıyor.
    Alıştıktan sonra çok keyifli.
    Bi de Opel için olsa şunlardan
    Boxer in side

  16. #16
    Agent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Turkiye / İstanbul
    Mesaj
    853
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Walla ben arabayı aldıgım hafta taktım shortshıft. Senkrolarımda herseyımde orj oglu orj. Yerı ve zamanında herturlu de kullanıyorum ve en ufak bı sorunla karsılasmadım.

    Skunk2 Dual shortshift+Mugen knob var.

  17. #17
    Ome_RS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    9.952
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bilgiler için tesekkür ederim.
    yanlız sanzımanda cırtlatma dişli sıyırma olayına ayıkmadım.
    vites yolları ile sanzıman cırtlamasını ne alakası veya söyle sorayım bu shortshit tam olarak nedir amacı sadece vites yollarını ve topuz yuksekliğini kısaltıp görünüm ve yolları kısa bir vites geçişleri sağlama değilmi?


    dipnot aracım vtec değil ies ve daha hiç drag ve roll yapmadım
    www.vava.cars
    Lapiztes mk7R

  18. #18
    ruudvan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    IST
    Mesaj
    8.713
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    35 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    malzeme kalıtesı demısler ama ne kadar farkedıcekkı onu kırmak ıcın ya malzemenın cook cook cokk dandık olması demek yada kıran adamın kolundakı gucun pitbulun cenesınden fazla olması demek pıyasada satılan urunlerden ıstedıgını al kullan ama alırken guzel bır fırma sec yeter kırılırsada malının arkasında dursun kolay gelsın parayı buldugumda bnmde yapıcagım ıslerden bırı.

  19. #19
    Safak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.607
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    EK short shiftler kırılıyor bazen... Tabi burada ürün kalitesi çok önemli. ( başımıza geldi ) muhtmelen 3-5 geçişlerinde avuç içi ile abanmaya dayanmıyor bazı malzeme.

    Vites topuzuna yakın yerden kırılırsa; kırılan parçayaı atıp, eğer orj değilse oem bir topuzu daha aşağı takıyorsun. Bidaha kırılacağını sanmam çünkü aşağı doğru kalınlaşıyor ürünler.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •