arkadaşlar bu motorlar tam kaç cc ediyor bilen varsa öğrenebilir miyim? (bildiğim kadarıyla gsr 1700cc orjinali)
teşekkürler...
83mm GSR?
84mm b16a2?
arkadaşlar bu motorlar tam kaç cc ediyor bilen varsa öğrenebilir miyim? (bildiğim kadarıyla gsr 1700cc orjinali)
teşekkürler...
83mm GSR?
84mm b16a2?
Full-Time TeacheR
Part-Time TradeR
Part-Time DJ![]()
abi kullanılacak krank ın mm side önemli olmalı
BOOSTPROJECTS
EKK24 0-402 m. N/A Fwd TR Rekoru 11.9 sn.
100-200 - 8.5sn.
N/A is the best..
Civic Hatchback
84 mm b16 1715 cc
83mm gsr 1887 cc
diye çıktı
Azim Oto Özel Ford Servisi
http://www.azimfordservisi.com/
Displacement: 1,678 cc
Bore: 81 mm
Stroke: 81.4 mm
Compression: 9.7:1
Power: 160 hp (120 kW) @ 7600 rpm & 118 ft·lbf (159 N·m) @ 7000 rpm
Displacement: 1,595 cc
Bore; 81.0 mm
Stroke: 77.4 mm
Compression: 10.2:1
Power: 160 hp @ 7600 rpm & 118 ft·lbf (151 N·m) @ 7000 rpm
Full-Time TeacheR
Part-Time TradeR
Part-Time DJ![]()
Azim Oto Özel Ford Servisi
http://www.azimfordservisi.com/
Rica ederim.
Azim Oto Özel Ford Servisi
http://www.azimfordservisi.com/
hangi gsr sorduğun? 81.4mm b17a da çıkıyor
b18a da 89mm
b18c de 87.2mm
krank stroke ları bunlar.
Failure is not an option.
hocam 83 diyen 84mm. de yapar
gsr 84 mm ile sanırsam 1920cc. ler çıkar
BOOSTPROJECTS
EKK24 0-402 m. N/A Fwd TR Rekoru 11.9 sn.
100-200 - 8.5sn.
N/A is the best..
Civic Hatchback
b16 bloga 84mm. gömlek + 89mm. krank diyorum.![]()
BOOSTPROJECTS
EKK24 0-402 m. N/A Fwd TR Rekoru 11.9 sn.
100-200 - 8.5sn.
N/A is the best..
Civic Hatchback
Bilal 2005 yılında yaptı onu gözlerimle canlı canlı 350 hp lik evo8 le NIF ın nasıl gittigini gördüm
ozaman lagunayı turbo yapmaya çalışıyorum içimde bir honda sevgisi belirdi o günden sonra zaten çizdim bende
bütün suçlu bilaldir
B16A ya 89 mm krank 2.100 cc hatta 2200 cc ye akdar cıkanlar var turbo drag araclarında cayır cayırda evir dönüo namussuzlar ama tabi yarışlık motor
Call for prayer
http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
Instagram hesabımız
miniksracing - humidorturkiye
euheuhemoruk eksik olma. ben yolu gösterdim o yolda sağlam adımlarla ilerleyen sizleriniz sonuçta. yaptıklarınızda yapacaklarınızda ortada.severek takip ediyoruz.
2004 yılında gökmen abinin önderliğinde kendi stroker ımızı ürettik tabi o zamanlar amerikadan parça tedariği vs hiç mi hiç kolay işler değildi.
b20nin krankı alındı, ağırlıkları(sakalları) yağ jetlerine değiyor diye inceltildi kesildi 4 ağırlığa düşürüldü balansı yapıldı.
bmw nin comp yüksekliği en düşük pistonu katalogdan seçildi 84mm freze de supap yuvaları açılarına göre açıldı orj pistona göre(biraz daha derin olarak)
conta 81mm piston 84mm olunca haliyle pistona değmesin diye 3mm kenarlarından alındı(işlere bak işlere eueuheh)
bu arada gömlek çakıldı nasıl çakıldı ne çakıldı ne siz sorun ne ben söylim zaten bilmiyorumama sağlamdı herhalde
kollar fiat-lancia kollarıydı pin ölçüleri tutmuyordu hem genişliği hem çapı tornada onlar halledildi yeni burç çakıldı
ana yataklar yan sanayi honda idi
kol yataklarını da fiat servisten almıştım
ama o zamana göre muhteşem güzeldi 2004 yılına göre. r/s ratio 1.49 du
1-2 viteslerde 9200
3. viteste 8900
4. viteste 8500 dönüyorduk
zaten dönmüyordu istesende euheuhe
tekrardan ellerine sağlık gökmen abi![]()
Failure is not an option.
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)