User Tag List

17 sonuçtan 1 ile 17 arası

Konu: 4 çeker ağırlık dagılımı

  1. #1
    yamansen
    Misafir

    4 çeker ağırlık dagılımı

    Arkadaslar sti'da yüksek suratte arac gittikce yavaslıyo ***** 4 çeker %65 geriye versem dağılımı,yuksek suratte bi değişiklik olur mu ?

  2. #2
    Boost Up - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    32
    Şehir
    Alemdağ.
    Mesaj
    7.157
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bence biraz işe yarar gibime geliyor ama net değilim.
    Alıntı Eray Yümsel Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kemik sesleri eşliğinde gideri var beyler, olur olur bethoven ın 8. senfonisi bile çalınır bunla

  3. #3
    redbaron - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    istanbul&bursa
    Mesaj
    2.463
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bencede işe yarar ama fark edilirmi bilmiyorum?

  4. #4

    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    5.957
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    en son muhendislik teknolojisi kullanılarak uretilmis o sti emin ol arkadasım onu muhendislerde dusunmus ve ona gore yapmıslardır hiç ugrasma bostan yere...

    yapıcaksan gt30 falan tak arabana o zaman yuksek suratleride iyilesecektir stock turbosu yuksek devir bandında gt serisi kadar verimli değil...

  5. #5
    sulhi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2006
    Yaş
    44
    Şehir
    istanbuL-turkey
    Mesaj
    4.567
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tabiki fark edıyo..

  6. #6
    doush - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Kebap
    Mesaj
    4.196
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    İyi yönde etki edecektir fizik kurallarına göre Ama ne kadar etki edeceğini deneyip görmeniz lazım.

  7. #7

    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    5.957
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    subaru muhendislerine bosuna para oduyor galiba herkes ise yarar demis

  8. #8
    TechTurkey M_PROJECT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    New York
    Mesaj
    6.380
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ahmet3425 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    subaru muhendislerine bosuna para oduyor galiba herkes ise yarar demis
    iyide bu sistemi bulan zaten subaru muhendisleri . aracin icinden cekis dagilimini limitli degistirebiliyorsun . ise yarar yaramaz bu tartisilir hatta bunu hissetmek bile cok guc olcaktir . yuksek suratlerde is aero da bitiyor.
    Straights are for fast cars, but turns are for fast drivers!

  9. #9
    Dou - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Toronto / Istanbul
    Mesaj
    5.033
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı yamansen Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaslar sti'da yüksek suratte arac gittikce yavaslıyo ***** 4 çeker %65 geriye versem dağılımı,yuksek suratte bi değişiklik olur mu ?
    rodajın bittimi bu arada?

  10. #10
    doush - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Kebap
    Mesaj
    4.196
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ahmet3425 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    subaru muhendislerine bosuna para oduyor galiba herkes ise yarar demis
    Subaru mühendislerine para vermiş ki belirli oranlarda aracın içinden dağılımı ayarlayabilesin diye.. Ki zaten arkadan itişin son hızda ne kadar önde olduğu bariz bellidir.. Bu çok basit bir durum daha açıklamaya gerek yok

    Edit: M PROJECT benden hızlı davranmış

  11. #11
    yamansen
    Misafir
    rodaj biteli 500km oldu yağı falan degıstı herşey gazlıyorum sımdı haftaya 30r alıyım dıyorum wastegate,enjektor vs vs gerekli parçalar yuksek suratte baya kesiyo

  12. #12
    erh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Ank
    Mesaj
    2.711
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    agırlık dagılımı mı cekiş dagılımı mı???

  13. #13
    doush - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Kebap
    Mesaj
    4.196
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı erh Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    agırlık dagılımı mı cekiş dagılımı mı???
    Çekiş dağılımı... Kısmen ağırlık dağılımı da oluyor.. Aracın hızlanırken ağırlığı biraz daha arkaya kaydığı için arkadan itişli bir arabanın son hızının daha iyi olması vs. vs.

  14. #14
    yamansen
    Misafir
    peki cosworth beyinle butun çekişi arkaya verebilir miyim ?

  15. #15

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    6.288
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı doush Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Çekiş dağılımı... Kısmen ağırlık dağılımı da oluyor.. Aracın hızlanırken ağırlığı biraz daha arkaya kaydığı için arkadan itişli bir arabanın son hızının daha iyi olması vs. vs.
    cok calısman lazım cooook....

  16. #16

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    46
    Şehir
    06
    Mesaj
    2.084
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı yamansen Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    peki cosworth beyinle butun çekişi arkaya verebilir miyim ?
    veremezsin dccd control ile engine control birbirinden bagimsiz, yuksek surat icin guc ve biraz aerodinamik calisma gerekir. DCCD yi arkaya alman bir miktar fayda saglar tabi ama atla deve degil, zaten subarunun tasarlanma amaci esasen ivmelenme ve viraj isi, uzunda cok bir beklenti icinde olma yaman
    Guc;
    Bilgi ve Tecrubedir.

  17. #17
    erh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Ank
    Mesaj
    2.711
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Calibra Turbo larda 4 ceker sistemi kolaylıkla iptal edilip araba önden çekişli hale getirilebiliyor. Gördügüm ve denedigim kadarıyla pratikte son suratte 4 ceker veya 2 ceker olmasının cok fazla bir etkisi yok..

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •