standart 0,7 basıncı 0,9 a çıkarttığında ( bi boost controler la-ucuz sanayi işine kaçmadan) bi sıkıntı olmaz, beyin bunu gayet problemsiz uyum gösterir, kaliteli yakıtla , açık bir eksoz ve kaliteli bi hava fitresiyle 260 lara yakın bi güce çıkar ki tadınndan yenmez, hem alt devirde boost gelir hemde üste deli gibi imelenir.. zevkten 4 köse eder adamı.. tabiğ sağlıklı bi makinada.
şimdi glelim realiteye;13-15 yaşındaki bi S14 den bahsediyosak, önceki sahiplerinin ve ustalarının arabaya ne gibi işkencelerde bulunduğunuı tahmin edebiliriz.Silvialar TR de son 3-4 yıldır popüler.. ondan önce neler neler çekiyolardı. aracı artık tanıyan ustalar var. tavsiyem araç ile ilgili hiç bi şeyde ucuza kaçma-ne parça anlamında-nede usa anlamında. bu konularda çok çok dilim yanmış birisi olarak tavsiyem)-sana istanbul yolalrı göründü
bitik motor toplayacaksan orjinal parçalarla toplama. buarada orjinal parça için nissan bayisiyle konuştuğunda genelde elimize yok, japondan 25 günde getirtiriz diyorlar.
neyse ilk yapacağın harcama ; yağ pompası-su pompası ve benzin pompası olsun bence.
buarada egzantrik zincir-değiştirmeye gerek yok gibi düşünme,oda değişir motor yapacaksan. gnelde sağlam bi motoru olsada senin arabanın motoru ne durumda bilemiyorum tabi. orjinaj debriyajı iyidir, uzun ömürlüdür. fren sistemi iyi ve yeterliir, ABS s14 standardında mevcut.
modifiye etmek istiyorsan , motor, soğutma sistemi-benzin besleme, eksoz ,intake,beyin,yağ soğutma,debriyaj, tüm yürüyen aksam, aklına ne getirrisen bu araba için var.. yeterki paradan haber ver.. 3 yıldan fazladır s14 kullanıyorum ,nanki harcamak istiyosan dipsiz kuyu gibisdir, sürekli harcayabilirsin

spesifik soruların varsa yaz lütfen