User Tag List

13 sonuçtan 1 ile 13 arası

Konu: Bow u söktüm vee

  1. #1
    Ertug_T. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    Münih
    Mesaj
    2.227
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Question Bow u söktüm vee

    arkadaşlar geçen ay araçtaki bow u sökme kararı aldım..çokda iyi bi iş yaptım galiba araç bi anda 10hp artmış gibi gitmeye başladı eskiye göre..vites değişikliklerinde fln direk kaldığı yerden devam ediyomuş gibi oldu resmen..bunun teknik açıklaması nedir..?? eskiden araç vacuum da giderken blow off kesintisiz bi tısss sesi veriyodu ayrıca..
    (2008 GP T-Jet sport-2005 Golf V GTI-2012 Leon TSI-2009 GP T-jet sport)-Abarth 595c competizione- ????

  2. #2

    Üyelik
    Jan 2008
    Şehir
    (06)
    Mesaj
    3.325
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    blow off için dizellerde turbo ya lag a neden oluyo diyorlardı onun için olabilir

  3. #3
    H22Power - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    2.331
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kesintisiz tıss sesi bov unun diyaframdan basınç kaçırdığına işaret sanırım blow off unuz replika(sahte) hks idi..arabanın bov olduğu zamanlardan şimdiye oranla daha hızlı ve sanki kaldığı yerden devam ediyormuş gibi gitme sebebi vites geçişlerinde turbo basıncının blow off tan dışarı atılmış olmasıdır
    içerde basınç olmayınca turbo tekrardan basınç üretmek için çalıştığından zaman kaybı yaşar araç ivmelenmek için aracınız bundan ve blow off tan yağ atmaktan kurtuldu...dünya üzerinde dizele blow off takan tek millet TÜRKLER
    ..::PASSATURBO1::..

  4. #4
    yavuz364 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Sahrayıcedid-Başakşahir
    Mesaj
    3.096
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Araç her vites değişiminde bütün basıncını havaya atıyordu daha önceden, sonra turbo tekrar basınç oluşturmaya çalışıyordu.. ancak eğer güç artışı hissettiyseniz sizin BOV unuzda sorun vardır. sonuçta gaza bastığınızda BOV da DV de komple kapalı olmalılar...
    Quattro...Torukcars ARGE & Kulvar.info.tr

  5. #5
    Ertug_T. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    Münih
    Mesaj
    2.227
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    araç dizel değildi 1.4 turbo benzinli t-jet ama blow offda orjinal HKS idi. nası olcak şimdi :S
    (2008 GP T-Jet sport-2005 Golf V GTI-2012 Leon TSI-2009 GP T-jet sport)-Abarth 595c competizione- ????

  6. #6

    Üyelik
    Jun 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    550
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı romeo_er2 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    araç dizel değildi 1.4 turbo benzinli t-jet ama blow offda orjinal HKS idi. nası olcak şimdi :S
    tıss sesi vakum hortumunda bi kaçakdan dolayı olabilir o da basınç düşüklüğü yaratabilir bende de aynı ses vardı ordan biliyorum hortumu değiştirdim ses kesilmişti

  7. #7
    Ertug_T. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    Münih
    Mesaj
    2.227
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    böyle daha iyi oldu ya alıştımda sesin olmamasına =)
    (2008 GP T-Jet sport-2005 Golf V GTI-2012 Leon TSI-2009 GP T-jet sport)-Abarth 595c competizione- ????

  8. #8
    paşa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    68
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    özel mesajlarını silsene coe kutun dolu

  9. #9
    Ertug_T. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    Münih
    Mesaj
    2.227
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yoo boş kanka az bişey varı..
    (2008 GP T-Jet sport-2005 Golf V GTI-2012 Leon TSI-2009 GP T-jet sport)-Abarth 595c competizione- ????

  10. #10
    paşa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    68
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    doluydu pm yollayamadım şimdide ne dicemi unuttum salla

  11. #11

    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    31
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    6.024
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    O zaman takan kişinin hatası
    ...

  12. #12
    izo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    San Francisco
    Mesaj
    2.213
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    o tıss sesi vakumdan olur, basınc kacırdıgına inanmıyorum ama vites aralarında lag yaptıgı dogrudur, draglara girerken mutlaka sokerdim ben...
    06-09 01' Megane 1.6 turbo 09-10 05' Clio Rs 182 10-11 01' Mustang GT 4.6 11-12 03' Allroad 2.7tt 12-14 06' Eclipse GT 3.8 V6 14-15 07' Infinity G35 3.5 V6 15+ 16' Mustang GT & 2011 Z4 35i-sdrive

  13. #13
    Melih-Ö - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul - Avcılar
    Mesaj
    13.917
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    67 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben dizelden söktüm rahatladım. biraz heves ettik taktırdım sonra pişman oldum şimdi mis gibi araba valla hızlanması çekişi herşeyi değişti...

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •