İlk çıktıgında 156 1998 olması lazım Avrupa yılın otomobili seçilmişti yanılmıyorsam.Çok az tecrübem oldu ama sürüşü çok zevkliydi.AutoShow dergisinin soru-cevap bölümlerinde Onno Usta 156'ların elektrik sisteminde kronik arızası var demişti. :)
Printable View
İlk çıktıgında 156 1998 olması lazım Avrupa yılın otomobili seçilmişti yanılmıyorsam.Çok az tecrübem oldu ama sürüşü çok zevkliydi.AutoShow dergisinin soru-cevap bölümlerinde Onno Usta 156'ların elektrik sisteminde kronik arızası var demişti. :)
156nın elektrik tesisatında kronikleşmiş bir arıza yok, sadece bilgisizce kurcalanmış elektrik tesisatı çok başınızı ağrıtır o bir gerçek. 2 Kroniği var, biri varyatör diğeri ön alt salıncakların ses ve boşluk yapması. Ancak özenli kullanımla her iki parçanında ömrünü uzatmak kullanıcının elinde...
2.0 motorlar bol bol yatak sararlar. yağ pompaları kroniktir. İtalyan arabaları özellikle alfalar harareti sever:) Bu arada selespeed ortalama 100.000km de bozulurlar. Normalde zaten 500tl bayılırp 40.000km de debriyaj atıyorsun. o kmde de 1000tl gibi ortlama bir tutarla aracını yürütüp devam ediyorsun yani gene aynı hesap:) Sadece sunu söyleyeyim Alfa eşe dosta tavsiye edilebilcek bir marka değil. Sunroof a gelince bolbol 2002 ye kadar olan 156 larda şemsiye açar durursunuz:) 145 q.v. ise çok gaddardır. Aynı blok 156 larda kullanılmıyo...yani 145 kadar sağlam değil. Bu arada parça konusunu açmaya gerek yok zembil gibi var:)
Saygılar