OZum bildiğim kadarıyla Hondata K-pro şu an sadece 2.2lt 8k devir çeviren AP2 yani sadece amerikadaki arabalara oluyor, bizimkiler ap1 2.0lt olandan onun yerine alın AEM EMS, Özgünde ayar yapsın :D
Printable View
kısa tak 6 yı bıtır tek derdın buysa. beyın lı aractan da ıyı yurursun.
valla benim fikrim al bi AEM EMS olsun bitsin. Hic NA ECU lari tavsiye etmem. Onlar genelde kendi egzos, header ve intake leri varken etki gosterir. Guc kaybina bile sebep olabilir.
Bence bi VAFC bile Mugen yada J's beyinden daha iyi...
aem iidir cozunurluk felan gayet iyi torksuzluktan 8700den 8750'e 1 snde gelecegi icin 6.viteste benzin basinci enjektor fuel rail gaz kelebegi oooooo hersey herseyi etkiler klasik araba olayi ya hepsini yapican yada mugen beyin alip tam istedigin sonuca ula$amiycan insan oglunun doyumsuzlugu gozonune alindiginda aem almakta fayda var derim buyuk gaz kelebegi standart benzin basincini biraz artiracak bi hareket belki regulator belki pompa belki her ikisi birden fuel rail yeterli.. azcik buyuk enjektor i$ yapar yukarlarda 50cc gibi bi$ey buyuk enjektor varsa harika olur bunlar tabiki bi maliyet dogurur fakat sonucu guzel olur derim ben..
aem le Hondatayı karşılaştırmamak gerekli :) biri standalone biri ise standalone çakması bence :)
Fakat yanlış yazmadım yaw Kpro diye geçiyor yeni versiyonunu indirin K-pronun ap1 Ve ap2 olarak Base mapler verilmiş durumda fakat benim hondayta deme nedenim aem e göre daha friendly olması :) bir çok şeyi ayarlamak zorunda kalmıyorssun çünkü
js al gıtsın ugrasma
J's al cevir 10.000 devir, stock retainer lar, subab yaylari al eline motorun sonra. Illa da NA ECU alinicaksa tabikide J's en iyisi ama AEM e kiyas degil. Senin arabandaki J's ECU yu ilk TR ye getiren kisiye sor bakalim kac kere kafasini duvarlara vurmus laf dinleyip AEM MES almadigi icin :)