Headersi aldim arkadaslar, cok tesekkurler onerileriniz ve yorumlariniz icin..
Headersi aldim arkadaslar, cok tesekkurler onerileriniz ve yorumlariniz icin..
In vtec we trust.
"Birilerininde Anitkabir'i beklemesi lazim." Behzat Ç.
"Dude I almost had you." RIP Paul Walker.
Mapped by Dr. Ecu
Rebuilt by Hizli Rektifiye
Powered by Sistem Honda
en saglıklı en güzeli dc sport 4-2-1 alacaksın 750tl bi arkadaş satıyor almak istersen sıfır. çin mallarından falan verim bekleme olanıda gider sonra.
In vtec we trust.
"Birilerininde Anitkabir'i beklemesi lazim." Behzat Ç.
"Dude I almost had you." RIP Paul Walker.
Mapped by Dr. Ecu
Rebuilt by Hizli Rektifiye
Powered by Sistem Honda
dört biiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiirrrrrrrrrrrrrrrrrr, zaten devır cevıren makınan var, ust devırler lazım sana
''hondas never get old, they just get faster''
In vtec we trust.
"Birilerininde Anitkabir'i beklemesi lazim." Behzat Ç.
"Dude I almost had you." RIP Paul Walker.
Mapped by Dr. Ecu
Rebuilt by Hizli Rektifiye
Powered by Sistem Honda
timer arabayı her zaman yarışır gibimi kullanıyorsun %98 normal %2 lik bi yüksek devir temposu vardır desek, alt devirlerin canlı olması günlük kullanımda yada yakıtta v.s sana daha yararlı olacaktır. eksozdan 12 degilde 8-9 hp al ama daha kullanışlı olsun, benim alacagım headerste 4-2-1 olacak![]()
4-2-1 daha verimli olacaktır d16a9'a bence alt devir zaten yok 4-1 bitirir iyice arabayı bana kalırsa.. full yüklü olsa o zaman olabilir..![]()
In vtec we trust.
"Birilerininde Anitkabir'i beklemesi lazim." Behzat Ç.
"Dude I almost had you." RIP Paul Walker.
Mapped by Dr. Ecu
Rebuilt by Hizli Rektifiye
Powered by Sistem Honda
mrb bende bir si kullanıcısı olarak önerim 4-2-1 dc sport dur ...
51 lik düz boruyuda koydunmu 3 vitesde ok gibi uçarsın ...
yetmedi volan hafifletmeside yapar + stage 4 debriyajıda koyarsan tam olur
4-1 bir faydasını si da göremessiniz
bende 4-2-1 taraftarıyım artık yabancı forumlarda da kovalarsan 8000-8200 dönen d16 serisi araçlarda 50 kişiden 45-46 sinin 4-2-1 kullanıyor oldugunu bariz görüyoruz...fakat bu 4-5 kişide kafa bulandırmıyor değil hani...
değinmek istediğim diger bir konu iste ara boru çapı...gene yabancı forumlardan d16 N/A araçları araştırdıgımda 130-160 hp ye kadar olan araçlarda gene 50 kişiden yaklaşık 45-46 sı 2.25'' ara boru kullanıyorlar.bu da ara boru çapında 57mm ye denk geliyor ve boru iç çapı 54mm.bugun acaba türkiyede mi bulamıyoruz derken eksozcuma ugradım...evet var dedi çok da rahat buluruz yanıtını aldım ve kendi aracımda yaptırıcam...ama genede 2'' ara boru yani 51mm yaptıran 4-5 kişi mualla...
bu 4-5 kişimi akıllı yoksa bu kişiler maceramı aramış ???
In vtec we trust.
"Birilerininde Anitkabir'i beklemesi lazim." Behzat Ç.
"Dude I almost had you." RIP Paul Walker.
Mapped by Dr. Ecu
Rebuilt by Hizli Rektifiye
Powered by Sistem Honda
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)