neyse ben kafamı bulandırmıyım arkadan itişli alayım yine :) si, vti falan sıkılırım.
Printable View
neyse ben kafamı bulandırmıyım arkadan itişli alayım yine :) si, vti falan sıkılırım.
The car(stock sleeve) makes 349 whp 253 wht on 93 oct on 20 psi.
http://www.youtube.com/watch?v=aOIdr0aVtsE
Biraz ayıp olcak ama ,
568 WHP 404 WTQ
D16z6
GT3567R
34 psi
> http://i27.photobucket.com/albums/c1...comparison.jpg
bende daaha iyisi varda göstermim şimdi fazla ayıp olur...:D :D :D :D :D
Dip not 0 - 230 km 10 saniyecik .
D serisi iyidir :)
bendekide aynısıymış...568whp lik olan....ulen cem...:D :D :D :D :D
emre yavaş canım :)
bak bakalm:)
http://i97.photobucket.com/albums/l2...April14033.jpg
acaba bu motorda yag çuubuğunu çıkarmak için cımbız mı kullanıo? ne len bu parmak girmez öyle doldurmuş herif kaputaltını...:D
vtec kapak dediin hangi modelin kapagi?
IES icin tabiki d16y8
http://www.rit.edu/~ltk6260/media/my-bewst/DSC02689.JPG
cem o araç galiba 568 krank beygiri üretmi$ :S
gt35r ile 34psi :S 1.6 hacimle 5500dolayında turbonun dolması ise $a$ırtıcı gerçekten.. Havasımıdır suyumudur neyinden bilmem ama bu yabancılar güzel $eyler yapıyorlar
yakında yakından inceleme fırsatın olur :D d16z6 da öyle
http://www.hondashowoff.com/profile_...1088171876.jpg
Hmm.. d16y8 kapak arayışlarına girişmek lazım yani..Hangi araçlardan çıkar nedir ne değildir? Eğer detayları varsa yada tr de yapılmış bi uygulaması varsa,biras daha bilgi isteyebilir miyim bu yönden? Çok teşekkürler herkese yardımlarından dolayı tekrardan,yavaş yavaş fikir ediniorum.. Nettekiler benide çok şaşırttı açık konuşmak gerekirse,adamlar birascık gırtlak muhabbetine girmiş ve ben bu kadar beklemiodum ... :)
http://www.techturkey.com/forum/showthread.php?t=7155
Burdan i,zleyeblrsn merdan