parça ve maliyet açısında hondamı pejomu?dayanıklılık açısındanda?
Printable View
crx seviyosanız girin
yok sevmem derseniz boşverin
haa şuda bi gerçek adam gibi vtec swaplanmış crx gti dan çok çok daha hızlı olur
hele birde modladınız mı type-r lara sarmaya başlarsınız :)
Eğer hedef gerçekten CRX ise yukarıda bazı rexdaşlarımın söylediği gibi kesinlikle başlangıçta minimum masraflı bir araba seçmek tek yol, sonrasında harcanacak olanları tolere etmek açısından.
Ben 4 sene önce 7500'e aldım üzerine kaç 7500 harcadım (kaldı ki arabam yıkık değildi) ama sonuçta insanların gözünde 4000-5000 liralık "bırak beni öleyim" diyen CRX'lerle bir. (aracın pazarı açısından, görünüş ve gidişi açısından değil ;) )
Yani özetle şu 3000 liralık crx alıp 7000 harcadığında şu anda piyasada satılan 10-11 binlik crx'lere yanaşamaz bile düzgünlük açısından; 3000'e alıyorsun 13bin harcıyorsun ancak yanaşıyor o düzeye ;)
Maşallah tüm CRx sahipleri bir bütün oluvermiş voltran ı oluşturmuş.
Siz altınızdaki arabayı ne sanıyorsunuz bilmiyorum ama benim gözümde 91 model araba 20 yaşında bir arabadır. Özel bir model falan olsa neyse. Seri üretilmiş zamanının hafif, zamanına göre güçlü genç arabası. Parçasını bulmak dert, bulsan o parayı verip almak başka dert.
Benim sözümde 20 yaşında bloğu çatlak patlak bir araba hurda fiyatına satılırsa alınır. Yoksa alınmaz. Aldığınız araba porsche falan değil. CRx.
250cc scooter. Hakiki italyan ama kendini ferrari falan sanmıyor. Bildiğin piaggio. Sen doğmadan önce ben CRx e biniyordum.
Arabanızı aşağılayan falan yok. Ben size ne olduğunu yazıyorum. Bakır parlatılınca altın olmaz. Ancak altın gibi parlar hepsi bu. Ama altın gibi parladı diye ona altın parası verilmez. Hala bakırdır.
parça parça satıldığı zaman motoru patlak da olsa crx 5 bin civarına gider ama orası bi gerçek
kaportası gerçekten temizse şaselerinde patlak yoksa sağlamsa
motorsuz bi rex e 4 bine kadar para veririm ben
ama yukarda arkadaşın dediği gibi parça parça satsan bu paradan fazlasına gider tabi uğraşırsan..
almayı düşünen arkadaş da zaten b16 swaplıcakmış motor durumu onun için önemli değil,geri kalan sağlam motor parçalarını üst kapağı aksları şanzımanı tesisatı v.s satar, b16 yı swaplar...
106 yı doldurursan gitmez mi b16 crx kadar
tabi ki gider ama benim kasdettiğim full gırtlak bi crx değildi mıncıklamakla header egzos yazılımla cai ile b16 170 li beygirlere geliyor,900 kg bi arabayla 170 bg gayet iyi gider,106 yı o hale getirmek için header egzos yetmez :) kasdettiğim buydu..
dediğim gibi sadece hızlı bi araba olsun diye sevmediğiniz için crx almayın, içinize sinmez
hangisi hoşunuza gidiyosa onu alın 106 yada crx :)
B16 REX dedinizde aklıma tuğralın ölüm makinesi geldi :D o sesi delik kaportasıyla ne giderdi be.... R.I.P
bu ara crx vtec var gazıantepte adam 9.999 bın e veriyor kaçırılmayacak fırsat bence hazır yapılmışı var ....
eğer izmirden giden mavi arabaysa onun çok aşırı sağlıklı olduğunu sanmıyorum
eğer değiştirmedilerse şanzımanı crx şanzımanı ve araba gitmesi gerektiği gibi gitmiyor.
tabi dediğim gibi izmirden giden mavi crx ise antepteki...
orcun elınde b16 varsa rex e bulaşma kardeşim abi tavsiyesi , ebay le akraba olursun
dayanıklılık açısından marka olarak honda tabi.. parça ve maliyet olarak genel olarak yine honda denilebilir.. yalnız crx ile 106 yı karşılaştırırsıan, parça ve maliyet açısından 106.. daha çok bulunuyor sonuçta.. dayanıklılık açısından da 20 yaşındaki arabayla 10 yaşındaki arabayı yan yana koymak biraz garip olur ama, etrafta kapak açılmamış 200.000 lerde çok d16 motor görebilirsin.. 106 pek sanmıyorum :)
Motoru D16 olan sağlıklı bir CRX 306 gti ve Vti geçerken motoru B16 olan bi CRX kim bilir kimlere şaka yapar...Bence 106 Gti alıp yüklemektense elinizde olan B16 yı düşündüğünüz araca koyun.Bende Kastamonu daki aracı çok düşündüm sahibiyle defalarca görüştüm ama malesef nakit çıkmadığı için vazgeçtim.Araç gerçekten düzgün görünüyor.
ef kaç kg, crx kaç kg?
Tersi olmasın o :) D16A9 ZC motor hor kullanmaya müsahit olan bir motor değildir... yağ kesmesi ve yatak saran çok görüyoruz (yağ pompasına bağlamayın hemen)... onun yanında D16 ların en büyük kabusu gömlekleridir dayanıklı değiller B serileri gibi yada SOHC D serileri gibi... en küçük hararetdede contayı en hızlı yakan honda motorudur... sonuçta çelik değil glingirik contası var orijinalinde ve ZC DOHC diğer DOHC motorlardan daha hızlı devir dönen ve ısınan bir motordur... ona görede soğutma ve radyatör sistemide yetersizdir...