User Tag List

17 sonuçtan 1 ile 17 arası

Konu: yağ pompası...

  1. #1
    mikahakinen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/Ankara
    Mesaj
    228
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Exclamation yağ pompası...

    Yağ pompasının basıncı en sağlıklı şekilde nasıl artırırız ilk akla gelen polish eğerki umduğumuzu polishle bulabileceksek Ankara da önerebileceğiniz güvenilir bir adres var mıdır? Konuya vakıf kişilerin yardımını bekliyorum.

  2. #2
    yavuz364 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Sahrayıcedid-Başakşahir
    Mesaj
    3.096
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    En verimli ve güzel yöntemi söyliyim... Orjinal pompayı komple iptal et, hem motorun yükünü azaltmış olursun.. ve extarnel güzel bi yağ pompası al.. Türkiyede çok yapılan bi uygulama değil ama gayet güzel bi modifiye sayılabilir..
    Quattro...Torukcars ARGE & Kulvar.info.tr

  3. #3
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı yavuz364 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    En verimli ve güzel yöntemi söyliyim... Orjinal pompayı komple iptal et, hem motorun yükünü azaltmış olursun.. ve extarnel güzel bi yağ pompası al.. Türkiyede çok yapılan bi uygulama değil ama gayet güzel bi modifiye sayılabilir..


    bence olabilir ama harici pompa maliyetleri karter maliyetleri nedenilye herkesin tercih etmeyeceği bir yöntem

    orijinal pompanın el veriyorsa dişlisinde iyileştirmeye gidilebilr dişli pompa sonuıçta eğer çok isteniyorsa yeniden dişli çekilip daha yüksek debili ve basınçta bir kombinasyon yapılabilir belki
    körler sağırlar

  4. #4
    utkuselamoglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    C:\WINDOWS\Microsoft.NET
    Mesaj
    1.498
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yayın basıncını arttır. hangi araçta kullanılıcak? orjinal yağ pompasının basıncı yeterli değilmi?
    utku selamoğlu

  5. #5
    mikahakinen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/Ankara
    Mesaj
    228
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı yavuz364 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    En verimli ve güzel yöntemi söyliyim... Orjinal pompayı komple iptal et, hem motorun yükünü azaltmış olursun.. ve extarnel güzel bi yağ pompası al.. Türkiyede çok yapılan bi uygulama değil ama gayet güzel bi modifiye sayılabilir..
    mali bakımdan mecburi ertelediğimiz bir yöntem teşekkürler bilgilendirme için

  6. #6
    mikahakinen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/Ankara
    Mesaj
    228
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı senna Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bence olabilir ama harici pompa maliyetleri karter maliyetleri nedenilye herkesin tercih etmeyeceği bir yöntem

    orijinal pompanın el veriyorsa dişlisinde iyileştirmeye gidilebilr dişli pompa sonuıçta eğer çok isteniyorsa yeniden dişli çekilip daha yüksek debili ve basınçta bir kombinasyon yapılabilir belki
    pompada bir sorun yoktu ama oil cooler ve borulardan dolayı yol uzadığı için ilk çalıştırma sonrası motor üstlerinin yağlanmasındaki süre biraz uzadı bunun için gereksinim duyuyoruz. İşlemi sağlıklı olarak yapacak Ankara da bir yer arıyoruz o yüzden abicim. Bilgilendirme için teşekkürler.

  7. #7
    mikahakinen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/Ankara
    Mesaj
    228
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı utkuselamoglu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yayın basıncını arttır. hangi araçta kullanılıcak? orjinal yağ pompasının basıncı yeterli değilmi?
    Utku abi yay basıncını denemedik o denli etkili olur mu? Araç mazda 323 GTR biliyorsun aracı zaten. orjinal pompa big oil cooler ve hortumlardan sonra ilk çalıştırmadan sonra motor üst tarafını yağlama süresini biraz uzattı.

  8. #8
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sadece ilk çalıştırma için düşünüyorsan eğer oil accumulator al o işini görür

    www.cantonracingproducts.com
    körler sağırlar

  9. #9
    mikahakinen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/Ankara
    Mesaj
    228
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı senna Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sadece ilk çalıştırma için düşünüyorsan eğer oil accumulator al o işini görür

    www.cantonracingproducts.com
    teşekkür ederim inceliyorum

  10. #10
    ygtrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    Ataşehir/Eskişehir
    Mesaj
    4.475
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı senna Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bence olabilir ama harici pompa maliyetleri karter maliyetleri nedenilye herkesin tercih etmeyeceği bir yöntem

    orijinal pompanın el veriyorsa dişlisinde iyileştirmeye gidilebilr dişli pompa sonuıçta eğer çok isteniyorsa yeniden dişli çekilip daha yüksek debili ve basınçta bir kombinasyon yapılabilir belki
    bu sistemin ortalama maliyeti nedir? nasıl uygulanır ve karter ile ne alakası vardır? yağlama konusuna çok yabancıyımda.....

  11. #11
    bilalMW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    7.256
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    oil accumulator ne işe yarar üstad? ve nasıl çalışır?
    Ex Automobile Service Advisor - New Truck Service Area Manager

  12. #12
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ygtrn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu sistemin ortalama maliyeti nedir? nasıl uygulanır ve karter ile ne alakası vardır? yağlama konusuna çok yabancıyımda.....

    http://www.techturkey.com/forum/gene...-dry-sump.html
    körler sağırlar

  13. #13
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bilalMW Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    oil accumulator ne işe yarar üstad? ve nasıl çalışır?


    içerisinde belirli bir basınç sağlayan sistem var atıyorum 30psi vana açıldıktan sonra yağ hattında 30psilık bir basınç oluşturmaya çalışır ilk çalıştırmada yada fazla G kuvvetinden dolayı iyi yağ çekemeyen wet sump motorların yatak sarmasını yada yağsız kalmasını önleyebilir yağ hattına bağlarsın geri besleme gibi düşün atıyorum normalde 90 psi çalışıor sistem, 90 psi normal çalışırken oda sisteme ayak uydurur basınç düştü 30psia destekler sonra basınç oluşunca yine sisteme ayak uydurur
    körler sağırlar

  14. #14
    Rstmania - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    41
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    783
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı utkuselamoglu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yayın basıncını arttır. hangi araçta kullanılıcak? orjinal yağ pompasının basıncı yeterli değilmi?
    Şu işin detayını anlatabilir misiniz? Neye dikkat edilmeli? Yayın belirgin özelliği ne olmalı vs vs..
    Ford Escort RS Zetec Turbo by Egetuning Project...

  15. #15
    boosted_pug - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    44 - 06 - 77
    Mesaj
    2.132
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yayın basıncını çok fazla arttırmayın üst devirlerde filtreyi patlatırsınız makul basınçlara çıkartabilirsiniz

    onun haricinde yanlış bilmiyosam calibralarda oil cooler orjinalden mevcut onun yağ pompası takılabilir muhtemelen fabrika düşünmüştür

  16. #16
    mikahakinen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/Ankara
    Mesaj
    228
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı boosted_pug Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yayın basıncını çok fazla arttırmayın üst devirlerde filtreyi patlatırsınız makul basınçlara çıkartabilirsiniz

    onun haricinde yanlış bilmiyosam calibralarda oil cooler orjinalden mevcut onun yağ pompası takılabilir muhtemelen fabrika düşünmüştür
    Aracımız Mazda 323 GTR 1.8 AWD orjinalinde oil cooler vardı zaten yeni bir setup yapıldı, oil cooler büyüdü ve yolu biraz daha uzadı sadece yaydan alacağımız basınç artışı sorunmuzu çözecek ölçüde olabilir mi acaba?

  17. #17
    Octane - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    37
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.241
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    23 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mikahakinen Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aracımız Mazda 323 GTR 1.8 AWD orjinalinde oil cooler vardı zaten yeni bir setup yapıldı, oil cooler büyüdü ve yolu biraz daha uzadı sadece yaydan alacağımız basınç artışı sorunmuzu çözecek ölçüde olabilir mi acaba?

    Nhahah o cooler'ı çaldımdı ben...
    Oversteer scares passengers, understeer scares the driver... (meali: kasko yok muska var )

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •