Benim eski vts de olmuştu aynısı araci calistirdigimda pompa devreye girmiyor direksiyon taş gibi sonra selektör yapiyodum pompa devreye giriyor :D
Printable View
Benim eski vts de olmuştu aynısı araci calistirdigimda pompa devreye girmiyor direksiyon taş gibi sonra selektör yapiyodum pompa devreye giriyor :D
aynı sorun 98Gtı'mda olmstu , ilk baslarda arada sırada yapıyodu pompayı temizlettim bi süre idare etti daha snra hepten gitti , pompa tamiri fln dediler saolsun elektrikcim daha önceden karsılasmıs bu durumla direk cıkmacıdan kangoo pompası al gel dedi , aldık yağladı balladı güzelce ayarladı 50 tl'ye sorun fln kalmadı. :)
slm. pompaya altdan tokatlayınca kendine geliyo bi süre sonra yine kazık
iiiiiii ustalarımız daha önce pompa collektörünün kopan kablosunu ucundan leyim yapıp şase yapmasın diye silikonla doldurup kapatmışlar... (çalışması cok zor bi alan) motor kısmında da torna ile düzeltme yapmış,bizde collektör. tamir edilmediği için sıfır motor çıkma coolokt. vede üzerinden çıkan orj. yağ kapağiyla 3 bir arada yaptık :)) 300 tl sorun ortadan kalktı..yenisi 1200 tl:eek:
hacı bıcaklardada sorun olabilir...
Slm kardeşim aynı sorunu bende yaşadım ve çözümü çok komik olacak ama amortisör üst bilyalarında buldum :) amortisör üst bilyaları aracın yaylarını kestiğimden dolayı içindeki bilyalar düşmüş be birkaç tane bilya duruyordu değiştirdim pamuk gibi oldu :) bi baktır...
Konuyu güncelliyorum boşa konu olmasın mod lara iş çıkmasın.Beyler direksyon pompasının kömürleri tamir olur mu genelde olmaz deniyor,sıfırıyla değiştirirsek direksyon pompasına alternatif kangooların ki olur mu?98 model gti araç.