User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
29 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: Nıssan primera gt dyno sonucu

  1. #1
    primera sr20de
    Misafir

    Nıssan primera gt dyno sonucu










    specler : pipercross sünger filtre 60 lık düz boru 60 giriş 113 çıkış son susturucu

    FABRİKA DEĞERLERİ: 2.0 150 HP 182 NM DOHC

    ARKADAŞLAR ÖNCELİKLE BU DYNO SONUCUNU NASIL OKUMALIYIM TORK EĞRİSİ DEVİR VE HP EĞRİLERİ NASIL YORUMLANMALI BU KONUDA EMİNİM BİLGİSİ OLAN BİRÇOK ARKADAŞIM VARDIR YARDIMCI OLUR MUSUNUZ

    ÖLÇÜMÜ YAPAN USTANIN SÖYLEDİĞİNE GÖRE ; ÖLÇÜLEN MAX MOTOR GÜÇÜ İLE AKTARMA ORGANLARINDAKİ KAYIP GÜÇÜN TOPLAMI ARACIN HP DEĞERİNİ VERDİĞİNİ SÖYLEDİ TORKUNDA 161.2 OLDUĞUNU SÖYLEDİ SİZCE DOĞRUSU NEDİR?

  2. #2
    primera sr20de
    Misafir
    fikirlerinizi bekliyorum arkadaşlar

  3. #3

    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    Newcastle Upon Tyne
    Mesaj
    3.839
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    senin zaten tekerde 118 motorda 137 vermiş. daha üstüne nasıl aktarma kayıbı koymuş ustan?

  4. #4
    primera sr20de
    Misafir
    Alıntı Spawn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    senin zaten tekerde 118 motorda 137 vermiş. daha üstüne nasıl aktarma kayıbı koymuş ustan?
    sanırım bu konuda fazla bilgisi yok bende pek anlamam gerçek tork ve hp sonuca göre ne ?

  5. #5

    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    Newcastle Upon Tyne
    Mesaj
    3.839
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    motor gücü yazan 137 HP değeri 118de WHP değeri . yani 137 motor gücün , orjinali 155 dir , yaptığın modifiyeleri yok bile saysak şu anda 18 bg kayıbın var.

  6. #6
    primera sr20de
    Misafir
    Alıntı Spawn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    motor gücü yazan 137 HP değeri 118de WHP değeri . yani 137 motor gücün , orjinali 155 dir , yaptığın modifiyeleri yok bile saysak şu anda 18 bg kayıbın var.
    13 yıllık metal yorgunluğu sonucu 18 hp kayıp normal mı

  7. #7
    B.Koçer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    31
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    9.283
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    52 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı primera sr20de Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    13 yıllık metal yorgunluğu sonucu 18 hp kayıp normal mı
    Metal ' dan ziyade motor yorgunluğu Araç kaç k da ?

  8. #8

    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    Newcastle Upon Tyne
    Mesaj
    3.839
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    motorun duruma göre olabilr. ayrıca oksijen sensörü maf mujilerin durumu herşey etkileyebilir bunu .

    18 beygir ki filtre vs de var arabada büyük kayıp .

  9. #9
    slowmotion - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    3.926
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    baskı balatada eskimiş olabilir, bujilerden enjektörlerden vs... çok nedeni var. bence motor sağlıklıysa yağ yakma yoksa 18hp geri kazanılır gibi duruyor
    AmcaGolf 7,5 1,6 tdi

  10. #10
    primera sr20de
    Misafir
    Alıntı 307xsi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Metal ' dan ziyade motor yorgunluğu Araç kaç k da ?
    araç orjinal 110 binde

  11. #11
    primera sr20de
    Misafir
    Alıntı Spawn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    motorun duruma göre olabilr. ayrıca oksijen sensörü maf mujilerin durumu herşey etkileyebilir bunu .

    18 beygir ki filtre vs de var arabada büyük kayıp .
    aracın büjileri yeni takıldı 500 km olmadı servisten orjinaliyle değiştim diğer bakımları tam ustamın söylediğine göre debriyaj baskı balata değişmesi lazım dedi birde bilgisayara bağladık vuruntu sensörü arızası gösteriyo sanırım sebepler bunlar

  12. #12
    primera sr20de
    Misafir
    motorda gram yağ eksiltme yok duman bile yok ya yapılan bu modifikasyonlar yazılımla desteklenmedikten sonra hp almak bence zor sadece arabayı rahatlatmış oluyoruz..

  13. #13
    PPR engineering - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul,simferopol
    Mesaj
    3.423
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    buji kodunu internetten iyice araştır bi bak derim serviste bazen orjinali bulunmuyor benzer

    bujide takıyolar..maf sensörünü ölçtür en sağlıklısı değiştir.oksijen sensörünü kesinlikle değiştir

    orjinaliyle boch ve denso üretiyor filtre varsa araçta iyi bir yalıtım yapın egsoz kesinlikle 60

    mm ara boru 60 mm orta susturucu 60 mm son olsun en iyi sistem bu aracında tecrübeye

    sabit.headers iyi güç veriyor gt de min.5 max 7 8 hp.onun dışında neo vvl kapak tesisat getirip 175 + hp leri cok rahat görürsün..
    Zahida, aklına ehl-i hikemin olma hasud, vermeyince sana Ma’bud ne yapsın Mahmud. ( Şinasi )

  14. #14
    primera sr20de
    Misafir
    Alıntı JapanTuner Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    buji kodunu internetten iyice araştır bi bak derim serviste bazen orjinali bulunmuyor benzer

    bujide takıyolar..maf sensörünü ölçtür en sağlıklısı değiştir.oksijen sensörünü kesinlikle değiştir

    orjinaliyle boch ve denso üretiyor filtre varsa araçta iyi bir yalıtım yapın egsoz kesinlikle 60

    mm ara boru 60 mm orta susturucu 60 mm son olsun en iyi sistem bu aracında tecrübeye

    sabit.headers iyi güç veriyor gt de min.5 max 7 8 hp.onun dışında neo vvl kapak tesisat getirip 175 + hp leri cok rahat görürsün..
    buji kodunu kullanım kitapçığından bakarak aldım maf sensörü nasıl ölçülüyo servis yapar mı bu işi bu sensörler serviste ateş pahası başka bulabileceğim yer var mı filtre pipercross sünger var custom yaptım onuda ortada 60lık susturucu yok üst devirleri kasmaz mı komple 60 lık var sonda giriş 60 çıkış113 son susturucu sona orjinal susturucusu taksan daha iyi olur mu acaba neovvl yi senden duymuştum araştırdım çok para ve birebir uuyo mu piston subap dolu kapak demi bu

    yardımların için teşekkür ederim kardeşim

  15. #15
    primera sr20de
    Misafir
    ayrıca araçta vuruntu sensörü arızası var debriyajın durumu bitiklere oynuyo yukardan kavrıyo

  16. #16
    PPR engineering - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul,simferopol
    Mesaj
    3.423
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı primera sr20de Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    buji kodunu kullanım kitapçığından bakarak aldım maf sensörü nasıl ölçülüyo servis yapar mı bu işi bu sensörler serviste ateş pahası başka bulabileceğim yer var mı filtre pipercross sünger var custom yaptım onuda ortada 60lık susturucu yok üst devirleri kasmaz mı komple 60 lık var sonda giriş 60 çıkış113 son susturucu sona orjinal susturucusu taksan daha iyi olur mu acaba neovvl yi senden duymuştum araştırdım çok para ve birebir uuyo mu piston subap dolu kapak demi bu

    yardımların için teşekkür ederim kardeşim
    servis kesinlikle ölçer çalışıp çalışmadığını söler sana servisin işi zaten sen oksijen sensörünün parça kodunu öğren ben sana yardımcı olucam serviste çok pahalı hakkatten.ben gt aldığım da 5 ay filtre egsoz headers kullandım neo vvl kapak bulduğum da tesisatıyla beraber taktık piston şıkıştırma istersen daha fazla değiştirirsin ben 220 hp leri görmüştüm bu araçla 100 oktan benzinle rusyadaydım o dönemler ama orda imkan daha cok cok dahada ucuz.
    Zahida, aklına ehl-i hikemin olma hasud, vermeyince sana Ma’bud ne yapsın Mahmud. ( Şinasi )

  17. #17
    primera sr20de
    Misafir
    Alıntı JapanTuner Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    servis kesinlikle ölçer çalışıp çalışmadığını söler sana servisin işi zaten sen oksijen sensörünün parça kodunu öğren ben sana yardımcı olucam serviste çok pahalı hakkatten.ben gt aldığım da 5 ay filtre egsoz headers kullandım neo vvl kapak bulduğum da tesisatıyla beraber taktık piston şıkıştırma istersen daha fazla değiştirirsin ben 220 hp leri görmüştüm bu araçla 100 oktan benzinle rusyadaydım o dönemler ama orda imkan daha cok cok dahada ucuz.
    tamam kardeşim ben bi araştırayım senle mülaki oluruz

  18. #18
    primera sr20de
    Misafir
    arkadaşlar bu sonuca göre hp 137 nm 161 mi

  19. #19
    rebel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    34
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    2.570
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    önemli olan motor gücü değil whp(teker) gücü yani yola aktardığın güç önemli. önden çekiş araçlarda %10 luk kayıp normaldir. seninki %20 kayıp veriyor orj. gücünden. ayrıca 13 bg motor kaybıda çok çok fazla .

    bence motor gücün 145
    teker gücünde 130 çıkmalıydı min. değer.

    debriyajdan dolayı yere aktaramadığından bukadar düşük çıkmış olabilir. motordaki kayıpda maf ve oksijen sensörunden yapabılır sensorlerı kontrol ettır . duzgun calısmıyorsa mutlaka değiştır kayıp güç geri gelecektır

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •