hazır hortlamış sorayım bari.. bu arabanın redlineı neden 6000 de? 9k 10k çeviremez mi bu motorlar? hondanın 11k devir çeviren arabalarının videolarını izlediğimi hatırlıyorum (mugendi galiba)
bu max. devir olayı neye bağlıdır?
hazır hortlamış sorayım bari.. bu arabanın redlineı neden 6000 de? 9k 10k çeviremez mi bu motorlar? hondanın 11k devir çeviren arabalarının videolarını izlediğimi hatırlıyorum (mugendi galiba)
bu max. devir olayı neye bağlıdır?
aracın içini beğenenler aynı aracın amg sine baksın, bence amg nin içine göre çok vasat kalmış brabus.
.
kesinlikle içi dışından daha güzel
bir de şu 1.000nm torka dayanan şanzımana hastayım , 5 kademeli...
resmen eski tipama işte alenen "taş" gibi
![]()
Tesla Model Y Juniper Sr / Togg T10x v2-Lr
1000 nm torkla havada durdum şahitlerim var..
İç tasarım sade,sportif ve çekici olmuş.
Devasa çamurlukları araca ayrı bir hava katmış.Motoruna denicek söz yok zaten.Yanlız 5 kademeli şanzıman bir kez daha övgüyü hak ediyor.
Ex Automobile Service Advisor - New Truck Service Area Manager
Çakma cooler kapakları gibi duruyor şahsen, bir de mat siyah gitmememiş bence.
![]()
Full-Time TeacheR
Part-Time TradeR
Part-Time DJ![]()
sende kusur yok bende para
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)