iç aksamların da kalitesini düzeltseler 4\3lük araç olcak valla.
Printable View
iç aksamların da kalitesini düzeltseler 4\3lük araç olcak valla.
Kasası çok sportif olmuş..
nerden nereye.. hyundaiyi tebrik ediyorum.. honda ne kadar gerilediyse hyundai de o kadar ilerledi..
http://upload.wikimedia.org/wikipedi...tchback_03.jpg
http://www.hyundai-blog.com/wp-conte...i-i30-2012.jpg
Çok güzel olmuş , Hyundai aştı kendini iyice :)
Sen bi honda bayisine gıt arabalara bak bide hyundai bayısıne git eskidendi hondanın ustunlugu artık hemen hemen butun araclar guvenlıklı konforlu rahat bizde 2010 elantra var 1 temmuzda aldık honda civic ile karsılastırırsak ıc hacmı cok kucuk hondanın bagajıda öyle.Hyundai elantranın 132 hp orjınal gucu 6 ileri vitesli ve torklar cok iyi seri bir arac.Honda civic pesine gelemıyor zaten otomatıkler zaten ve zaten gelemıyor.Gıtmesını gecelım hadii Hyundai 2001 yılındada cıkarttıgı efsane kasa accent modeliyle ödül almıstı yıne alıyor.Hyundai bence her cebe hitap eden bir arac 20 mılyarada var 200 mılyarada var genesis coupe falan modelleri pahalı ama ben o kadar para vermem hyundaiye buda bi gercek.Yaklasık 5-6 tane hyundai aracımız oldu babamın trabzondaki bayiliği arkadasının onun hatrına alıyorduk ama hıc bır aracından sıkıntımız olmadı allaha sukur.Honda 2-3 senedir gerilemede sen ne kadar kabul etmesende bu boyle...
hyundai kendini geliştirmeye devam ediyor. dış ve iç tasarıma özenmişler belli.
koreliler japon kankilerinden bişiler kapmaya başladı :) gayet şık gayet başarılı olmuş..
Şurası buna benziyor, burası buna benziyor. Özgün tasarım zaten kalmadı ki elbet benzerlikler olacak. 2005'ten itibaren firma yükselişte. Zaten o zamanlar Dünya'da ilk 5 hedefimiz diyorlardı. Ben o zaman Accent'i yeni almıştım.Gülüyordum ama adamlar inanmış :) 6 senedir kullanıyorum Accent'i 1 kez yolda kaldım diye servis çağırdım onda da akü bitmişti. Parasına göre ciddi anlamda güzel araba.Tek sıkıntı sert plastikli iç aksam ve kaporta inceliği. Onun haricinde 2005 yılında 24.000 TL ye 107 hp lik , klima , çift airbag , ABS+EBD , 4 cam otomatik , orjin alarm , sis farlı vs vs. araba yoktu yani.Hala iddia ederim Clio Sümbül'den , Chevrolet Lacetti'den , Fiat Palio - Albea'dan güzel arabadır kendisi :)
Evet hyundai son zamanlarda gerçekten farklı bir çizgide ilerliyor.
Mesela hangi arabaya ulaşması için 20 sene çalışması lazım ? 34bine espli, ncaptan 5 yıldız almış araba satıyor. Evet bunu 50bin yapmalı ki bi honda kadar ilerlesin. Fiyata göre araba değerlendirmekten vazgeçin. Bir de yorum yaparken fanatikliğinizi bir kenara bırakıp yorum yapsanız daha objektif olabilirsiniz, ama malesef honda yanınız ağır basıyor...
daha tam olarak özgün bişey tasarlamaktan uzak Gulietta stoplar focus farlar. az bucuk evirip ceviriyorlar ama son zmanlarda iyi toplamaya başladılar
ayrıca parasına göre ucuz değil gayet piyasa koşullarıan göre satıyorlar
Teknik Özellikler*
*
Yeni Hyundai i30
*
Dizel motor Seçenekleri
*
1,4lt 90HP
Tip / Hacim************* *********** U-II, WGT, 4 silindir, DOHC 16 süpap / 1396 cc
Güç / Tork************** *********** 90HP (66.0 kW) @ 4000 d/d / 220 Nm @1500~2750 d/d
Çap x Strok (mm)* *********** 75 x 79
Sıkıştırma Oranı *** *********** 17.0
*
1,6lt 110HP
Tip / Hacim************* *********** U-II, VGT, 4 silindir, DOHC 16 süpap / 1582 cc
Güç / Tork************** *********** 110HP (81.0 kW) @ 4000 d/d / 260 Nm @ 1900~2750 d/d
Çap x Strok (mm)* *********** 77.2 x 84.5
Sıkıştırma Oranı**** *********** 17.3
*
Yeni 1,6lt 128HP
Tip / Hacim************* *********** U-II, VGT, 4 silindir, DOHC 16 süpap / 1582 cc
Güç / Tork************** *********** 128HP (94.0 kW) @ 4000 d/d / 260 Nm @ 1900~2750 d/d
Çap x Strok (mm)* *********** 77.2 x 84.5
Sıkıştırma Oranı**** *********** 17.3
*
Benzinli Motor Seçenekleri
*
1,4lt 100HP
Tip / Hacim************* *********** Gamma 1.4, 4 Silindir, DOHC 16 süpap / 1396 cc
Güç / Tork************** *********** 100HP (73.2 kW) @ 5500 d/d / 137 Nm @ 4200 d/d
Çap x Strok (mm)* *********** 77 x 74.99
Sıkıştırma Oranı**** *********** 10.5
*
1,6lt 120HP
Tip / Hacim* *********************** Gamma 1.6 MPI,* 4 silindir, DOHC 16 süpap / 1591 cc
Güç / Tork*** *********************** 120HP (88 kW) @ 6300 d/d / 156Nm @ 4850 d/d
Çap x Strok (mm)* *********** 77 x 85.44
Sıkıştırma Oranı**** *********** 10.5
*
1,6lt 135HP
Tip / Hacim* *********************** Gamma GDI, 4 silindir, DOHC 16 süpap / 1591 cc
Güç / Tork*** *********************** 135HP (99 kW) @ 6300 d/d / 164 Nm @ 4850 d/d
Çap x Strok (mm)* *********** 77x85.44
Sıkıştırma Oranı**** *********** 11
*
Hiç fena değil. Hyundai ve KIA'nın gelişimleri çok hızlı ilerliyor. İnşallah böyle devame ederler...
hadi buyur...
kiloları ne alemde olucak ki değerler güzel yani 1,4 90hp dizel 6 ileri olursa güzel yakıt değerleri yakalar gibi araç agır olmassa
benim honda fanatıklıgı falan yaptıgım yok. işyerınde 2010 model i20 kullanıyorum ama arabaya her oturusumda yol çabuk bıtsınde kurtulayım dıye basıp duruyorum. benım ıçın tek artısı yakıtı. i20 katagorisinde jazz var ve yakından uzaktan ilgisi yok hyundainin o modele göre. i20 yi sıfır aldık ve 4 ay sonra kapı açma kolunun ve etrafındakı plastıgın kaplamaları söküldü gitti. hangi hondada var bole bı sorun. hyundaının alt sınıf araclarının kalıtesız oldugunu kımse ınkar edemez. ama amaç yakıtsa bişey demem. tabi onuda kendı arabama karşı degerlendırıyorum...