MagicPerformance
MegaSquirt Engine Management Systems Technician
Ne kingler gördük güle güle öldük...
www.drecu.com
Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!
bu rolantide blap blap sesi bendede var avansı kısacağız düzelecek bunda hem fikiriz
Fakat avans açtığımızda araba zengine kayıyor biz burada yanlış avans mı veriyoruz yani zengine gidiyorsa eğer avans vermeyip retart *** çekelim en fakir noktayı yakalayıp o şekildemi bırakalım (vuruntu olmadan tabiki)
OKAN YILMAZ
..MTM & PRO STOCK GARAGE..
zengine gidiyorsa ya geç patlatıyorsun yada erken o limitin içinde değil Örnek veriyorum
şöyle diyeyim hepsini herseyi ayarladın hersey okey rolanti için diyorum ilk once duty ne baktınörnek 310 cc enjektor rolantide %1 felan çalışmalıbenim gözümde avansı ver verdin güzel afr zengin fakir önemli deil çünkü içeriye yani kelebekten içeriye yeterince hava sokmadın
%100- %40 arasında olduğu zaman yada %50 olduğu zaman bu avans olayı geçerli avans ı yaparken cruize da yüksek olmalı üstlere göreki yakışın düzgün ve sıkıntısız olsun ama tabiki bunu bozan çok sey var örneğin normal Kpa değerleri rolantide 30-40 arası iyidir avansta 8- 16 arası stabil olduğu yerlerde iyidir arabadan araba filitr kitiinden kelebeğin minicik bir portlanmasına kadar değişebilir![]()
www.drecu.com
Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!
Oz' hocama katılıyorum. Rölanti apayrı bir dünya. Zengin-fakire(AFR'ye) göre ayar sadece WOT durumunda yapılır. Yarım ve düşük yüklerde işler değişir. Zaten o yüklerde amaçlanan da ekonomi olur, ideal güç verimi değil. Kaldı ki en iyi avansı yakalamak için AFR haricinde başka verilere de ihtiyaç vardır. Yani AFR yokluk içinde bir yol göstericidir, ipucudur. Ama tek kriter değil.
Yükteyken, çok düşük avanstan başlamana rağmen avans verdikçe zengine gidiyorsan bu hala ideal avans değerinin içinde olmadığın anlamına gelir. Zaten herkesin ortalama, temel bir avans haritası vardır. Örneğin 30 derece olacak yerde 10 derece vererek başlarsan 15'e, 20'ye çıkarsan bile ideale ulaşıncaya dek hala zengin görebilirsin.
Your car is your story. So don't let someone else write the book...
örnek olarak dip gaz 6000 devirde afr yi 13,5 olarak ayarladık beyinde bu kısımda oem olarak 33 derecede ateşliyor biz bunu 34-35 yaptığımızda afr 13 lere geliyor ? Ne yapmamız lazım
OKAN YILMAZ
..MTM & PRO STOCK GARAGE..
knock degerlerin nasıl ?
www.drecu.com
Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!
Şimdi hassas bir konu oldugunu biliyordum avans olayının ama konuda yazılanlardan sonra beyin fırtınaları yaşamıyor degilim![]()
Bir sorum olacak, lpg' kalibrasyonu için bir arkadaşa gidecegim, o sen gel benzine de bir ayar verelim dedi, ne yapacak bilmiyorum , ama tahminim yakıt arttıracak, avans açacak falan. Konudan sonra tırstım elletmesem mi diye, araç 1.6 bora bcb. benzine de bir ayar vericem derken kasttettigi şey avansdan başka bir şey olabilir mi, ?
Polo TDI WRC İsot Edition / Powered by İsot
Instagram : mehmetguliaytar
hiçbir zaman base map avansına bırakma knock değerini görüyorsun max a yaklaştır bırak b16b 10.8 sıkıştırma b16 ise 10.2 ama geliceğini sanmıyorum![]()
www.drecu.com
Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!
www.drecu.com
Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!
Eğer ideal avansı tuturursak güç gelecektir dimi? Yani afr yi oturttuk 13.5 a avansı da yükselttiğimizde araba fakire kayıyorsa doğru yoldayız. ama zengine kayıyorsa çok açtık retard yapıp kısmamız lazım şeklinde bir yol izleyeceğiz.
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)