User Tag List

12 sonuçtan 1 ile 12 arası

Konu: 2JZGTE VVTI için piggyback veya standalone

  1. #1

    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    13
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    2JZGTE VVTI için piggyback veya standalone

    Merhabalar,

    2JZGTE VVTI motorumu single turboya cevirmek istiyorum aynı zamanda 500hp hedefimiz var motor full stock, turbo precision pt6262sp, enjektörlerimiz 800cc olacak bu hedefte kullanabileceğim öncelikle VVTI ile birlikte problem çıkarmayacak piggyback tavsiyesi ve ilerisi için standalone tavsiyesi olan var mı ? Teşekkürler.

  2. #2
    [RaCeR] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    Türkiye/İSTANBUL
    Mesaj
    2.187
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Piggybacke boşuna para verme abi
    Alıntı JAMİRYO Nickli Üyeden Alıntı
    ALLAHINI SEVEN DEFANSA GELSİN

  3. #3
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    piggy ıı ıh tavsiye etmem

    Standalone bişiye geçmeni öneriyorum vipec yada motec istrsen verebilrim vipecin pnp si mevcut sıkıntı çekmeyeceğin hakkında garantiverebilirim


    orjinal Tesisatamı sahipsin ? yoksa tesisatın yokmu 800 CC tavsiye etmiyorum senin yerinde olsam benzin rayı ve Topfeed enjektor kullanırım 1000 cc giibi

    6262 çok güzel bir seçim
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  4. #4
    STP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    15.347
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    107 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    vvtı olmasının hp olarak dezavantajı oldugunu bılıyorum, buna sebep olan sey ne oz?

  5. #5
    bozkurt_5007 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2012
    Yaş
    43
    Şehir
    konya
    Mesaj
    37
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bizde konyada 2jz gte mk4 üzerinde çalışıyoruz.ilk olarak motor içine girmeden gt 3788r turboyla yürümeyi düşünüyorum.aracın üzerine koyma aşamasındayız.kendi enjektörleri bu setap için yeterli olurmu ve en üst güçte sıkıntısız yürümek için dışardan neler yapılabilir.uzman arkadaşlarımız paylaşırsa bizde bilgi sahibi oluruz.

  6. #6
    cenkr1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    49
    Şehir
    TÜRKİYE
    Mesaj
    510
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bozkurt_5007 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bizde konyada 2jz gte mk4 üzerinde çalışıyoruz.ilk olarak motor içine girmeden gt 3788r turboyla yürümeyi düşünüyorum.aracın üzerine koyma aşamasındayız.kendi enjektörleri bu setap için yeterli olurmu ve en üst güçte sıkıntısız yürümek için dışardan neler yapılabilir.uzman arkadaşlarımız paylaşırsa bizde bilgi sahibi oluruz.
    Muhtmelen enjektörlerin yetmeyecek benzin pompan ne ve yeni benzin hattı cekiyormusunuz birkaç malzeme var elimde isine yarayabiliecek istersen p.m atarsın

  7. #7
    bozkurt_5007 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2012
    Yaş
    43
    Şehir
    konya
    Mesaj
    37
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı cenkr1 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Muhtmelen enjektörlerin yetmeyecek benzin pompan ne ve yeni benzin hattı cekiyormusunuz birkaç malzeme var elimde isine yarayabiliecek istersen p.m atarsın
    pompa olarak walbro 400 lph ve aem fuel regülatörümüz mevcut.benzin hattıda e30 un mevcut sistemini düşünüyoruz.

  8. #8

    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    13
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Oz` Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    piggy ıı ıh tavsiye etmem

    Standalone bişiye geçmeni öneriyorum vipec yada motec istrsen verebilrim vipecin pnp si mevcut sıkıntı çekmeyeceğin hakkında garantiverebilirim


    orjinal Tesisatamı sahipsin ? yoksa tesisatın yokmu 800 CC tavsiye etmiyorum senin yerinde olsam benzin rayı ve Topfeed enjektor kullanırım 1000 cc giibi

    6262 çok güzel bir seçim
    Ok, konuştuğum herkes 2jz için piggyback alma diyor özellikle 800cc enektör ile yürüteceksem, m3 te piggyback çok başarılıydı fakat 2jz için standalone şart gibi gözüküyor. Orjinal tesisat üzerinde motorun, 6 adet sıfır 800cc elimde değerlendirmek için kullanmak istiyorum, zaten büyük bir beklentim yok 800cc de duty cycle nerelere çıkar ? Bu arada Özgün, Vipec (V88) elinde hazır var mı yoksa getirecek misin ?

    Not: Benzin rayının avantajı veya bana ne sağlayacağı ayrıca topfeed enjektör hakkında, hatta ne olduğu ile ilgili bir fikrim yok Teknik olarak aydınlatan olursa sevinirim.

  9. #9
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bozkurt_5007 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bizde konyada 2jz gte mk4 üzerinde çalışıyoruz.ilk olarak motor içine girmeden gt 3788r turboyla yürümeyi düşünüyorum.aracın üzerine koyma aşamasındayız.kendi enjektörleri bu setap için yeterli olurmu ve en üst güçte sıkıntısız yürümek için dışardan neler yapılabilir.uzman arkadaşlarımız paylaşırsa bizde bilgi sahibi oluruz.
    enjektor kesinlikle yetmez 540 cc üstündekiler

    1000 Tavsiyemdir gerçi konuştuk ama
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  10. #10
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı seckin Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ok, konuştuğum herkes 2jz için piggyback alma diyor özellikle 800cc enektör ile yürüteceksem, m3 te piggyback çok başarılıydı fakat 2jz için standalone şart gibi gözüküyor. Orjinal tesisat üzerinde motorun, 6 adet sıfır 800cc elimde değerlendirmek için kullanmak istiyorum, zaten büyük bir beklentim yok 800cc de duty cycle nerelere çıkar ? Bu arada Özgün, Vipec (V88) elinde hazır var mı yoksa getirecek misin ?

    Not: Benzin rayının avantajı veya bana ne sağlayacağı ayrıca topfeed enjektör hakkında, hatta ne olduğu ile ilgili bir fikrim yok Teknik olarak aydınlatan olursa sevinirim.
    side feeed e karşıyım düşüncem 1 kere uğraş birdaha canını sıkmasın 67mm bir turbo ile 1000cc ler yetemeyecektir 1.3 1.4 barlara tek pompa ile tavsiyem 2 wallbro 1000cc dir sıkıntı ysamazsssın

    id 1000 mevcur bro elimde yarın telefonda sana yardımcı olurum Yusuf abiyede olucam ehe :=)

    v88 1 haftaiçinde elimde olur sıkıntı yok fiyat bilgilendirmesini telden yaparım bro sana
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  11. #11
    1JZ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    54
    Şehir
    Turkiye. BURSA
    Mesaj
    280
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2jz-gte enjektörlar iki çeşit oluyor. JDM supralarda, aristolarda 440cc. USDM supralarda 540cc.
    Buraya gelen motorlar genelde ARİSTO.

  12. #12
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    fark etmez 62 mm bir turbo ile 1 barlarda bitiyor
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •