User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
22 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: Turbo Vtec, bir garip ignition noise belası.

  1. #1
    President - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    44
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    482
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Question Turbo Vtec, bir garip ignition noise belası.

    Arkadaşlar projemin en son noktasına 2 ay önce geldim, fakat ateşlemede zaman zaman kafasına göre oluşan bir problemden dolayı mapping yapamadık. Sorunu çözmem gerekiyor ama kendim uğraştığım için henüz başarılı olamadım.

    Problem: Bazen kesici devrine yaklaşırken sanki ateşleme sırası karışıyor, acayip bir uğuldama patırdama yapıyor. Bu esnada P28+Neptune ECU ile olan USB bağlantısı disconnect oluyor ECU dan sorun ile alaklı hiç bir şey göremiyorum. Bazen de çatır çatır gazlıyorum sorun yok.

    Çözüm arayışları: Önce ECU yu değiştirip denedim aynı, Alternatörü söküp denedim aynı, Buji kablolarını, bujileri değiştirdim aynı, aküyü bagaja almış (-) bağlantısını bagajdan vermiştim acaba ondan mı diye orjinal yerinden aküye (-) kablosu çektim aynı, Distribütör değiştirip için uğraştım (***** pahalı diye almadım) uygun distribütör bulamadım, eşin dostun arabalarına saldırıyom valla kaputu açıp distribütöre çöküyorum milletide bıktıracam az kaldı ateşleme ünitesini değiştirip deneyeceğim en yakın zamanda.

    Kafamdaki karmaşa: Bu sorun yüzünden şu anda aşırı zengin afr ile 100TL./120 km-h gibi berbat bir yakıt sarfiyatı ile aracı işim olduğu zaman anca kullanabiliyorum. Basınç vs. ayarlarımız yapılmadığı için durum kötü. Performans yok.

    Bu distribütör belasına para harcamaya, bu kadar uğraşmaya, saçımı başımı yolmama değecek mi? yoksa bu lanetten kurtulmak için mantıklı rakamlara daha iyi bir sonuç almak adına elimdeki ecu-dist-ateşleme vs. ne varsa satıp, Mega Squit gibi bir beyin ile coil on plug sisteme geçeyim mi? değer mi?

    AEM EMS falan önermeyin gücüm yetmez malesef.

    Aracım delsol olduğundan uygun ayak yapısında obd1 distribütör bulmak zor olacak, ucuz da değil. Boşa para harcamak istemiyorum. Ne yapsam

  2. #2
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    şimdi ilk önce selamlar.D

    Problemini açmanı istesem 1 video çekebilirmisin söylediğin seyin 2-3 nedeni olabilir


    1- Cam crank sensor hatası(tesisattanda olabilir sensordende )

    2 distributorun içindeki minik bir ignitor den dolayı olabilir resimler aşağıda




    3- distiributor kapağı çatlak olabilir yada ucları memik yapmmış oolabilir
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  3. #3
    President - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    44
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    482
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Thumbs up

    Özgün öncelikle ilgilendiğin için teşekkür ederim.

    Sanırım Distribütör içinden çıkacak bu sorun uygun distribütör bulamıyorum, ignition module sanırım accord vs hepsi birbirine uyuyormuş bi deneyeceğim bakalım.

    1 ve 2 viteslerde sesten bariz belli problem duyabilirsin.

    green mamba turbo ignition problem - YouTube

  4. #4
    MeRtCaN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    11.583
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    81 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Neptune ıle calıstırabılırsen elımde sıfır Aem Coıl & Plug atesleme bobınlerı var abı b16a2 ıcın set komple

  5. #5
    President - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    44
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    482
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Talking

    Alıntı MeRtCaN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Neptune ıle calıstırabılırsen elımde sıfır Aem Coıl & Plug atesleme bobınlerı var abı b16a2 ıcın set komple
    Mertcan senin hazine bitmek tükenmek bilmiyor maşşallah

    Neptune o işi çözmez sanırım AEM EMS almak lazım. Sen yine de elindeki parçaların fiyatlarını bana PM ile gönder aklımda dursun

  6. #6
    EEE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    AnK
    Mesaj
    2.365
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gecenki distributor olmadimi
    Haci bu durumun benzeri stock ecuyla gezerken arada bendede oluyordu
    Emrenin astrada da oluyordu
    Ecu degistik duzeldi distributor tesisatla alakali sanirim
    Boşunamı Şehit Oldu O Kadar Vatan Evladı
    Uyanmak Gerek Uykulardan Artık


    POWERED BY EMS GARAGE(GARDIYAN)

  7. #7
    President - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    44
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    482
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı EEE Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Gecenki distributor olmadimi
    Haci bu durumun benzeri stock ecuyla gezerken arada bendede oluyordu
    Emrenin astrada da oluyordu
    Ecu degistik duzeldi distributor tesisatla alakali sanirim
    Yok hacı tükkandaki tüm distribütörlere çöktüm hiç biri uymadı

    Yarın uğrarım garaja yağmaya devam distribütörlerinizi iyi saklayın bulursam sökerim ateşleme ünitesini deneyecem

  8. #8
    AEAlmas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    Antalya/Baghdad/Adelaide
    Mesaj
    3.868
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Dr ecu nokta atış yapar bu konularda tecrübe ile yaşadım sabittir

  9. #9
    x_power - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    47
    Şehir
    antalya AKDENİZ SAN.SİT
    Mesaj
    533
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    SELAM 1 kesinlikle akü uzak olmayacak. 2 akün yeni olacak ve düşük kaliteli akü olmayacak çünkü o aküler hiçbir zaman 14v a cıkmaz 3 akünün eksi kutubundan termostadın ordaki ecunun şase kablosuna bağlantı yapılacak en aşaa 6mm kablo olacak distiribitöre gelince kabloları acık çatlak olmayacak kesinlikle nemden sinyal karıştırıyor ateşleme modülüne baglanan fişlerde gevşeklik oluyo onları sıkıştırman lazım eğer ateşleme modülünde arıza varsa 15 arıza kodu verir böylebir arıza koduna rastladınmı . ateşleme bobinin cıkışındaki yay mutlaka olsun buji kabloları yeni bujitırnak mesafesinin ayarı bunlara dikkat ettikten sonra sanmıyorum problem olsun

    birde enjektör ecu veya ateşleme ile alakalı kablolarda ek varsa lehimli olsun ve kesinlikle bez bant kullanma nem tutar
    MUSTAFA GENÇ 542 293 89 07

    242 220 00 07

    https://www.facebook.com/pages/MSG-p...0936457?ref=hl

    İnsanın cahil olduğunu bilmesi bilgiye atılmış ilk adımdır

  10. #10
    1.6 VTi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    1.682
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Öncelikle geçmiş olsun, ben de çok çektim bu ateşleme mevzusundan ama şuanda rahattayım çok şükür.

    1-) Özgün'ün dediği gibi distribütörün içindeki Ignitor Module'den yapar. Distribütör içindeki Ignitor Module ve Ignition Coil(Ateşleme Bobin'i, distribütörü açtığınızda üstte yassı siyah dikdörtgen ve modüle göre çok daha büyük olan parça)'i OEM olarak sağlam bildiğiniz çıkmalarla değiştirin bence.

    2-) Kesinlikle distribütörünüzü her parçasına kadar dağıtıp genel bir kontrol yapın. Silindir kapağına oturduğu yerdeki seal'ları kontrol edin, distribütörün içinde yağ var mı yok mu kontrol edin, en önemlisi ve benim de başıma gelen, distribütörün içindeki kabloları kontrol edin. ***** bu distribütörler eski parçalar olduğu için, kabloları zamanla sertleşip, içten kırılabiliyor ve temassızlık,...vs yapabiliyor.

    3-) Bujileriniz normal buji mi iridium buji mi ? Eğer normal buji kullanıyorsanız, buji gap'lerini, boost miktarınıza göre 0.7mm ya da 0.6mm'ye çekin. Genelde B serisi aşırı beslemeli motorlarda "blow-out" dediğimiz problem olur, onun da çözümü buji gap'lerini daraltmaktır. Hani ateşlemeyle bu kadar uğraşıyorken, bu da aradan çıksın.

    4-) Kısaca toparlıyorum, ilk işiniz distribütör içi ve distribütöre giden bütün kabloları kontrol etmek olsun. Sonra Özgün'ün dediği gibi distribütör kapağını ve uçlarını kontrol edin. Sonra da distribütör içindeki modül ve bobini OEM(sağlam 2. el ya da durumunuz var ise SIFIR OEM) yenileriyle değiştirin. Sonra da küçük bir ihtimal olsa da buji kablolarınızı kontrol edin/değiştirin.

    Not: Oem Ignitoin Module ve Ignition Coil bulamazsanız bana ulaşın ben yardımcı olmaya çalışırım.

    Geçmiş olsun.
    Beni sallamayanları ARTIK ben de sallamıyorum. Muhattap olmaya tenezzül etmeyenlere selam olsun, siz olmasanız da olur, GERÇEK DOSTLARIM bana yeter.

  11. #11
    President - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    44
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    482
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı x_power Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    SELAM 1 kesinlikle akü uzak olmayacak. 2 akün yeni olacak ve düşük kaliteli akü olmayacak çünkü o aküler hiçbir zaman 14v a cıkmaz 3 akünün eksi kutubundan termostadın ordaki ecunun şase kablosuna bağlantı yapılacak en aşaa 6mm kablo olacak distiribitöre gelince kabloları acık çatlak olmayacak kesinlikle nemden sinyal karıştırıyor ateşleme modülüne baglanan fişlerde gevşeklik oluyo onları sıkıştırman lazım eğer ateşleme modülünde arıza varsa 15 arıza kodu verir böylebir arıza koduna rastladınmı . ateşleme bobinin cıkışındaki yay mutlaka olsun buji kabloları yeni bujitırnak mesafesinin ayarı bunlara dikkat ettikten sonra sanmıyorum problem olsun

    birde enjektör ecu veya ateşleme ile alakalı kablolarda ek varsa lehimli olsun ve kesinlikle bez bant kullanma nem tutar
    Yorum için teşekkürler.

    Akü bagajda mecburen, akünün yerinde oil breather yaptım. Akünün hem artı hem de eksi kutbu kalın kablo ile orjinal yerine geliyor, arkadan ekstra kasaya şasi bağlı, akü Mutlu marka geçen yıl almıştım.

    Herhangi bir arıza kodu yok araçta. Bobin msd external.


    Alıntı 1.6 VTi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Öncelikle geçmiş olsun, ben de çok çektim bu ateşleme mevzusundan ama şuanda rahattayım çok şükür.

    1-) Özgün'ün dediği gibi distribütörün içindeki Ignitor Module'den yapar. Distribütör içindeki Ignitor Module ve Ignition Coil(Ateşleme Bobin'i, distribütörü açtığınızda üstte yassı siyah dikdörtgen ve modüle göre çok daha büyük olan parça)'i OEM olarak sağlam bildiğiniz çıkmalarla değiştirin bence.

    2-) Kesinlikle distribütörünüzü her parçasına kadar dağıtıp genel bir kontrol yapın. Silindir kapağına oturduğu yerdeki seal'ları kontrol edin, distribütörün içinde yağ var mı yok mu kontrol edin, en önemlisi ve benim de başıma gelen, distribütörün içindeki kabloları kontrol edin. ***** bu distribütörler eski parçalar olduğu için, kabloları zamanla sertleşip, içten kırılabiliyor ve temassızlık,...vs yapabiliyor.

    3-) Bujileriniz normal buji mi iridium buji mi ? Eğer normal buji kullanıyorsanız, buji gap'lerini, boost miktarınıza göre 0.7mm ya da 0.6mm'ye çekin. Genelde B serisi aşırı beslemeli motorlarda "blow-out" dediğimiz problem olur, onun da çözümü buji gap'lerini daraltmaktır. Hani ateşlemeyle bu kadar uğraşıyorken, bu da aradan çıksın.

    4-) Kısaca toparlıyorum, ilk işiniz distribütör içi ve distribütöre giden bütün kabloları kontrol etmek olsun. Sonra Özgün'ün dediği gibi distribütör kapağını ve uçlarını kontrol edin. Sonra da distribütör içindeki modül ve bobini OEM(sağlam 2. el ya da durumunuz var ise SIFIR OEM) yenileriyle değiştirin. Sonra da küçük bir ihtimal olsa da buji kablolarınızı kontrol edin/değiştirin.

    Not: Oem Ignitoin Module ve Ignition Coil bulamazsanız bana ulaşın ben yardımcı olmaya çalışırım.

    Geçmiş olsun.

    Zahmet etmişsin teşekkür ederim.

    1. Bu gün fırsatım olursa ignition module değiştirip deneyeceğim.

    2. Dediğiniz gibi komple dağıtıp kontrol yapılmıştı, olmazsa yine yaparım.

    3. BKR8IEX kullanıyorum, eski bujilerimde gap leri çekmiştik araç alt devirlerde sıkıntılı çalıştı, şimdi bujilerde sorun olmamasına rağmen yeni buji aldım ama gapleri ile oynamadım direk taktım.

    4. Bobin MSD external kullanıyorum, modülü bir değiştireyim bakalım ne olacak. Buji kablolarını değiştirip denedim çözüm olmamıştı, ama kalın kablo alacağım aklımda var.

    Yardımlarınız için teşekkür ederim.

  12. #12
    x_power - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    47
    Şehir
    antalya AKDENİZ SAN.SİT
    Mesaj
    533
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tmm güzel termostadın ordaki ecunun şasesi var akünün orjinal yerinden oraya şase mutlaka bağla yada arkadan geleni drek marş motorun oraya bağla

    normal çalışırken fan açtığında ecu bağlantısı kopuyomu
    MUSTAFA GENÇ 542 293 89 07

    242 220 00 07

    https://www.facebook.com/pages/MSG-p...0936457?ref=hl

    İnsanın cahil olduğunu bilmesi bilgiye atılmış ilk adımdır

  13. #13
    President - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    44
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    482
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı x_power Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tmm güzel termostadın ordaki ecunun şasesi var akünün orjinal yerinden oraya şase mutlaka bağla yada arkadan geleni drek marş motorun oraya bağla

    normal çalışırken fan açtığında ecu bağlantısı kopuyomu
    Hayır normalde fanı zaten ecu kontrol ediyor. Motorun üst ve alt şasi kabloları bağlı.

    Bu gün ignition modülü değiştirip denedik, tevzi makarasını yeniledik sonuç aynı

    Gaza bir süre basılı tutunca neptune kilitleniyor. Sanırım standalone bir ecu takmadan çözülmeyecek bu sorun.

  14. #14
    1.6 VTi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    1.682
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sorunun standalone bir EMS takıp takmamakla kesinlikle alakası yok. Anlattığınız sorunlar sorunun elektrik tesisatından kaynaklandığına işaret ediyor. Bence güzel bir elektrikçi bulup tesisatınızı kontrol ettirin hatta mümkünse baştan yaptırın. Her ne olursa olsun ECU ile PC arasında bir kopma varsa ya modülün(neptune) montajında ya da elektrik tesisatının bir yerinde problem var demektir.
    Beni sallamayanları ARTIK ben de sallamıyorum. Muhattap olmaya tenezzül etmeyenlere selam olsun, siz olmasanız da olur, GERÇEK DOSTLARIM bana yeter.

  15. #15
    President - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    44
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    482
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 1.6 VTi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sorunun standalone bir EMS takıp takmamakla kesinlikle alakası yok. Anlattığınız sorunlar sorunun elektrik tesisatından kaynaklandığına işaret ediyor. Bence güzel bir elektrikçi bulup tesisatınızı kontrol ettirin hatta mümkünse baştan yaptırın. Her ne olursa olsun ECU ile PC arasında bir kopma varsa ya modülün(neptune) montajında ya da elektrik tesisatının bir yerinde problem var demektir.
    Standalone dememin sebebi sorunu bulamamam, Neptune osuruktan nem kaptığı için sorunu söylemekten aciz. Neptune montajında sorun olduğunu sanmıyorum çünkü arkadaşın ECU sunu taktık sorun aynen devam etti hiç bir şey değişmedi. Standalone bir ems olsaydı belki sorunu görebilirdik diye tahmin ediyorum.

    Elektrik tesisatında olma ihtimali var, araştırmaya devam. Erkutla bu gün distribütörü 3 kere söküp taktık. Sorunun kaynağını bulana kadar tesisatı komple sökeceğiz galiba bu gidişle.

  16. #16
    1.6 VTi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    1.682
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    İki ayrı ECU+Neptune kombosunda da aynı sorunu yaptığına göre sorunun artık %100 aracın tesisatında ya da başka bir yerinde(sensörler) olduğuna kanaat getirdim. Erkut bulur o sorunu muhtemelen.

    Neptune biraz nanemolladır, tamamen sorunsuz sistemlerde bile kafasına eser PC ile arasındaki bağlantıyı koparır ama sizin durumunuz tamamen aynı durumun tekrarlanması olduğu için bence ECU+Neptune'ununuzde problem yok.

    Bence tesisata girişmeye devam, ya bir/birkaç kablonuzda temassızlık(bakır sertleşmesi sonucu kablo-içi kırılma, iletkensizlik yapma,...vs) ya da bir/birkaç sensörünüzde problem(socket oksitlenmesi, sensörün ömrünü bitirmiş/bozulmuş olması,...vs) çıkacak ve bu/bunları çözünce herşey normale dönecektir.

    Ayrıca Neptune de aslında bir nevi EMS'dir, sadece OEM Ecu üzerinden çalışıyor olması sizi yanıltmasın. Bu durumun eksisinden çok avantajı var, arabanın OEM özellikleri çok daha sorunsuz çalışır. Ve özellik olarak da Neptune ve türevleri(Hondata S300) çok başarılı işler yapmaktadır.

    Bence yılmayın, sorunun üstüne gidin, umarım kısa zamanda sorun çözülecektir.

    Not: Erkut'a İzmir'den Uğur'un selamı var diye de iletirseniz sevinirim. (Eğer Piston Garage Erkut'tan bahsediyorsanız. Yoksa tanımadığım adama selamımı söylemeyin, ne gerek var yahu. )
    Beni sallamayanları ARTIK ben de sallamıyorum. Muhattap olmaya tenezzül etmeyenlere selam olsun, siz olmasanız da olur, GERÇEK DOSTLARIM bana yeter.

  17. #17
    President - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    44
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    482
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Aynı Erkutdan bahsediyoruz selamınızı iletirim

    Sorunu bulacağız bulmayada sorunun tespiti için yöntem geliştiriyoruz aslında. Şöyle ki bu tip sorunlar ECU dan bir şey göremiyorsanız ordanmı burdanmı diye deneme yanılma yoluyla çözülüyor oda çok uğraştırıyor. Zaten bayağı olasılık denedik bu yüzden biraz daral geldi

    Olmazsa haricen MS türü bir ecu bağlayıp arızayı tespit etmeye çalışacağız bakalım. Hep böyle kıl sorunlar da beni bulur zaten anasını satayım.

  18. #18
    x_power - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    47
    Şehir
    antalya AKDENİZ SAN.SİT
    Mesaj
    533
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ecuda akü voltajı ne görünüyo
    MUSTAFA GENÇ 542 293 89 07

    242 220 00 07

    https://www.facebook.com/pages/MSG-p...0936457?ref=hl

    İnsanın cahil olduğunu bilmesi bilgiye atılmış ilk adımdır

  19. #19
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı President Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Özgün öncelikle ilgilendiğin için teşekkür ederim.

    Sanırım Distribütör içinden çıkacak bu sorun uygun distribütör bulamıyorum, ignition module sanırım accord vs hepsi birbirine uyuyormuş bi deneyeceğim bakalım.

    1 ve 2 viteslerde sesten bariz belli problem duyabilirsin.

    green mamba turbo ignition problem - YouTube
    yaklaşık japoncuda 40 milyon felan yanlız 2 günde bozulur hueheuhe en güzeli hugo marka bulabilirsen işine yarayabilir yada bir servisten edinmen


    basıncı kıstığında gidiyormu sorunun?
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •