ustatlar benim soru arada kaynamis gibi olmus. bilgili abilerimizden yorum bekliyorum.
Printable View
Box'ların sorun çıkartmasının sebebi bizim amacı dışında kullanmamız. Kısa süre için daha fazla güce ihtiyacınız varsa box sizin içindir. Yani eğer dizel otomobilinizle tekne çekmeniz gerekiyorsa box'ı takar gereken ekstra torku alırsınız. İşiniz bitince de sökersiniz. Eğer bunu uzun süreli kullanırsanız Özgün'ün dediği gibi mazot pompanız da sorun çıkartır enjektörünüzde dpf'niz de.
Hayır ben daha uzun süreli güç istiyorum derseniz o zaman ilacınız yazılımdır.
Bu arada merak ettiğim bir şey var. 2012 6. ayından itibaren üretilen otomobillere yazılım neden yapılamıyor? Fiziksel bir engel mi var? Eğer öyleyse bu ECU'nun kendisinin bir önceki nesille değiştirilmesi ile aşılamaz mı?
Neden yapılamadığına dair bir açıklama yapabilir mi biri?
bazı arkadaşlar konuyu yanlış anlıyor...
konu yazılımmı boxmu? değil.
istesenşz dahi yqzılım yapılamayan araçlar mevcut. bunlardan bazılarını verdik. bu araçlarda box kullanan ve getirilerini yazmalarını istedik
Aynen oyle. Zaten yazilim yapilabilse araclarimiza 1 sn dusunmeyiz yazilimmi box mu diye..
1.2 tsi da bir engel var mı yazılımla ilgili ?
başkan yap box yapmadığın hata.
puga rs e plug and play yapacağına yeni.nesiillere box yap üret.
benim payımıda vereceğüm hesaba yatır :))
1.8 125 155 180 olarak 5- 10 euro fark varken :) sen stermisin 5-10 bin euronu dehlemekte
tabi birde su sekilde var bu open source ve gerekizlerin elinde olursa neler olacağını düşünüyormusun :) herkes alet edavatla meraba abi yüklim AA kırıldı git servise dediğinde servise giren euroları düşünebiliyormusun
birde adam alaskayada mexica yada araba satıyor bütün sartlara uyum göstermek ve emisyonlara uydurmak zorunda kurallar sıkı malesef
Ozgur abi bisey daha sorayim bu box'u taktiktan sonra bakamiyomuyuz haritaya ? Sikinti varmi yokmu diye
box kapalı devre bir kutu bakamayız :)
Yokmu box kullanan. Benzinlide box kullanıcılarının yorumu beklenmekte...
ben 2013 cupra ya epc 3 kanal box taktım çok memnunum
Benzılı kullanan 6 arac var arkadasım,emınım dahada fazla vardır kullanan...
Benım arac 19.000km oldu,F30 316i.
Yol bılgısayarı gayet duzgun.
Antalya ya gıttı arac 4 kısı 7,8lt ortalama ıle sonra ben kullanarak 134km ortalama ıle 7,4lt ortalamayla geldım. Bunuda depoyu her doldurdugumda not ettım.
Hızlanma vıdeolarını paylasmıstım hatta 29 derece sıcaklıkda,bmw forumunda. Orada detaylıca olcmustum 50-150km/100-200km hızlanmaları ve yakıtı vs....
Tabı nasıl buraya post ederım orasını bılemedım :(
araç çok yakıyormuş ya.
benim cc her depo kayıt ederim ortalama 8.5 yakar. zaten şehir dışı hiç yok
f30 3,20 kullanıyorum bende bpx alayım dedim hatta murat abiyle konuşmuştum daha önceden ama box takıpta çok değişmediğini söyliyen arkadaşlarımda olduğu için bende vazgeçtim...
Yinede konuyu takipteyim bi yazılım yapabilsek rahatlıcaz kökten....
134km ortalama tutturmak 780km yolda sureklı gazlamayı ıstıyor,ustune 4 kısı.
Sabırlı bırı olsa 100-110 ortalama ıle cok rahat 6lt ıle bıtırırdı.
Ayrıca CC gecen sene almıstım,6000km de satmıstım,cok net fazla yakıyor Bmw 1.6 dan.
Acaba degısmedıgını soylıyenler nasıl bır box kullanmıs? Oncesı sonrası yaptılar mı...
markalarını öğrendiğimde yazarım abi ancak benim en büyük merak ettiğim kısım acaba ilerdede olsa bizim bu arabalara yazılım yapılabilicekmi_?
beklenen soru gelmis.. ? ileridede olsa yazilim yapilabilicekmi acaba ?
tabiki yapılıcak çok büyük bir sektor ve okuyup yazmayı çözdükleri anda sikinti yok :)
mesela bazı suanda ecu lar okunuyor ama mesela 1 seyi desteklemeleri için mesela komple Cpunun yedeğini almamılar onları alamıyorlar felan ama tabiki çıkıcak :)
beklemedeyiz doktor :) sende coksen su durumun ustune biraz.. box'um geldi. yazilim cikana kadar kullanicaz. ciktigi gun ecufast'teyim :D
ac schnitzerlı bmw 316-116 fabrikasyon 204 bg gibi gidiyor. Acs dışı 204 hp yapan yok, hartge 171 hp demiş. Bende 170 lik motordan var, bende acs yada hartge alacağım, acs 1900 euro, hartge daha uygun, ikiside 204 bg diyor 170 lik motora, bunlar normal box gibi değil, motor belirli bir ısıya gelmeden devreye girmiyor, ısı korumaları var vs vs. aldıkları güçler de gerçek.
Benim 316 195hp lerdedir max. 204 buradaki benzinle alamazsin,ayari acarsan korumaya alir ve cokk isinir.yeni nesil boxlarda bu tip korumalar mevcut zaten,7 adet fis bunlardan dolayi var.
316 nin en saglikli gucleri 180-185hp arasi. 320 nin ise 200-205hp arasi TC sartlarinda. Ustler icin bazi degisiklikler gerek.
ölçelim tahmini beygirlerden konuşmayalımmmmmm : :)
Iyı olur ama tahmınlerımde sımdıye kadar yanılmadım ;)
Yıllarca bırcok arac olctugum ıcın Muadıl aracların hangı guclerde yaklasık ne derece yapıcagını soylemek refleks gıbı oldu bende...
Haftaya gun kararlastıralımda olcelım Mike,hem gorusmus oluruz yıl bıtmeden ;)
Acs boxlu 316i dynosu beklemekteyiz lütfen es geçmeyelim :)
ACS ye para verecek kadar zengın degılım,aynı ısı yarısından daha az paraya yapan nesıl box lar tercıhım.
Sanırım carsamba olcerız,ne zamandır maslaga gıtmıyorumdum,ıyı olur...
1.4 tsi cc lere yazılm yapılamadığı yazılıyor. siz nasıl yaptırdınız? alsığınız güç nedir
Evotech'te yaptırdım. Bendeki soft olan 200 hp'lik versiyondu. Arabanın gaz yemesi bayağı düzelmişti. Düşük devirde deli saçması gibi sürekli vites değiştirmesi de bitmişti. Gayet memnundum. Stock yazılımlı gibiydi, hiç turbo boşluğu veya güç patlaması yapmıyordu. Aynı arabanın daha güçlüsü gibiydi yani.
Benim gündelik aracım olduğu için performans artışını v-box'la ölçmedim tabi. O yüzden somut data veremeyeceğim.
Şimdi E180'ene de yazılım yaptırdım. Yine Evotech. O da iyi oldu.