Bence buradaki asıl soru şu..
Araç üreticileri yazılıma karşı neden önlem almakta ?
Printable View
Box'ların sorun çıkartmasının sebebi bizim amacı dışında kullanmamız. Kısa süre için daha fazla güce ihtiyacınız varsa box sizin içindir. Yani eğer dizel otomobilinizle tekne çekmeniz gerekiyorsa box'ı takar gereken ekstra torku alırsınız. İşiniz bitince de sökersiniz. Eğer bunu uzun süreli kullanırsanız Özgün'ün dediği gibi mazot pompanız da sorun çıkartır enjektörünüzde dpf'niz de.
Hayır ben daha uzun süreli güç istiyorum derseniz o zaman ilacınız yazılımdır.
Bu arada merak ettiğim bir şey var. 2012 6. ayından itibaren üretilen otomobillere yazılım neden yapılamıyor? Fiziksel bir engel mi var? Eğer öyleyse bu ECU'nun kendisinin bir önceki nesille değiştirilmesi ile aşılamaz mı?
Neden yapılamadığına dair bir açıklama yapabilir mi biri?
bazı arkadaşlar konuyu yanlış anlıyor...
konu yazılımmı boxmu? değil.
istesenşz dahi yqzılım yapılamayan araçlar mevcut. bunlardan bazılarını verdik. bu araçlarda box kullanan ve getirilerini yazmalarını istedik
Aynen oyle. Zaten yazilim yapilabilse araclarimiza 1 sn dusunmeyiz yazilimmi box mu diye..
1.2 tsi da bir engel var mı yazılımla ilgili ?
başkan yap box yapmadığın hata.
puga rs e plug and play yapacağına yeni.nesiillere box yap üret.
benim payımıda vereceğüm hesaba yatır :))
1.8 125 155 180 olarak 5- 10 euro fark varken :) sen stermisin 5-10 bin euronu dehlemekte
tabi birde su sekilde var bu open source ve gerekizlerin elinde olursa neler olacağını düşünüyormusun :) herkes alet edavatla meraba abi yüklim AA kırıldı git servise dediğinde servise giren euroları düşünebiliyormusun
birde adam alaskayada mexica yada araba satıyor bütün sartlara uyum göstermek ve emisyonlara uydurmak zorunda kurallar sıkı malesef
Ozgur abi bisey daha sorayim bu box'u taktiktan sonra bakamiyomuyuz haritaya ? Sikinti varmi yokmu diye
box kapalı devre bir kutu bakamayız :)